Recenze (1 573)
Sen o klaunovi (1987)
První takový pochmurnější, depresivnější snímeček od Pixaru. Nebyl nejhorší, ale do topu ho taky nedám.
Luxo junior (1986)
Geniální animace. Přivítejte maskota Pixaru.
André a včela (1984)
Nějak se začínat musí. Ani si nedokážu představit, jak na to v 84' lidi hleděli.
Čičbul (2019)
Pokud nemáte nutkání brečet na konci, nejedná se o pixarovku.
Purl (2019)
Určitě zajímavá pointa, nicméně s ne úplně využitým potenciálem.
Toy Story: Prehistorický (2014) (TV film)
Jako poučka, že se hračky mají používat více než elektronika, dobré. Nic víc, nic míň.
Toy Story: Strašidelný příběh hraček (2013) (TV film)
První půlka na pět, druhá na tři. Klidně mohli tvůrci na té hororovosti bez zábran přidat. To bych pak plný počet dát neváhal. "We got a runner."
Hračičky (2011)
Z mého pohledu se jedná o dost nevyužitý potenciál s výborným nápadem o podpůrné skupině. Přesto jsem se zasmál.
Krátké příběhy hraček: Partysaurus Rex (2012)
Na Magnetic v koupelně v podání hraček určitě super.
Narcos (2015) (seriál)
Asi nejlepší drogový seriál se skutečným příběhem. Co říct víc?