Recenze (4 581)
Nadechni se (2013)
Dům na venkově, spořádaná rodinka s dospívající dcreou. Do domu přicestuje na kratší pobyt studentka. Otec je hráčem na cello, ona válí na klavír. A průser je hotový. Parádně natočený film, pomalý a nenudící. Guy Pearce dokazuje, že je neprávem opomíjen, předvádí výborný výkon. Film je v podstatě banálním příběhem o trojúhelníku, ale účastníků dramatu je vícero, všichni pěkně vykreslení. Pátou hvězdu přidávám za zvuk a hudbu. 80%
Zlatý podraz (2018)
Zmatené, roztěkané, nulové sdělení. 50%
Syn temnoty (2019)
Je to prstě je takový obyčejný film. Nic nového ani překvapivého. Závěr mi to trochu zvedl nahoru. Kamera a střih dobré, ale nemohu se ubránit pocitu, že vlastně moc nebylo co točit. 60%
Dopis psaný španělsky (1980) (TV film)
Hanzlík jako trotl hlídající čest své sestry. Anrdlová už v mnohem civilnější poloze, právě ten náboj a ta energie tu ale citelně chybí. 60%
Otec nebo bratr (1978) (TV film)
Takový trochu bakalářský příběh. Ta holka si je všechny pěkně povodila za nos. 70%
Podnájemníci (1976) (TV film)
Ivana Andrlová byla nepochybně hvězdou na první dobrou. Utáhla ten film s přehledem, že Hanzlík asi musel zírat. No budiž jí to přáno. 75%
Bitevní loď (2012)
Tenhle film je sice úplná blbost, ale řemeslo parádní. Americká klišé a patos z toho zurčí proudem, s tím se ale u tohoto žánru musí počítat, navíc tu je jasná nadsázka, která to divákovi trochu pomůže unést. Akční scény jsou výborné a zvuk i obraz je "velký biják". Peter Berg akci umí, tohle je odpočinkový film jak víno. 80%
Zlý časy v El Royale (2018)
Na začátku skvěle rozdané karty, které režisér téměř celý film nepustil z rukou. S úctou k žánru vystřihl poklonu svým vzorům a vykradl je tak zkušeně, že Tarantino, Stone, Lynch a další museli ležet stočeni v depresi okolo záchodové mísy nejméně týden. Tomu říkám profi exploatace. Výborně vypraveno, forma celkově parádní. Poctivý velký biják tak jak ho mám rád. Ať žije Hollywood! 85%
Mladí zabijáci (2018)
Je nová doba, ale lidi jsou stejní hajzli. To je poselství filmu. Styl vyprávění je podivně zacyklen a kolorován, ale v postatě je to nově natřená stará koloběžka. Levinsonovy režisérské vzory jsou velmi jasně viditelné. Přesto jsou tu zajímavé momenty. 60%
Nebezpečná laskavost (2018)
Nechal jsem se lapit na ty dvě ženské v hlavní roli. První ukecanou půlhodinu jsem vydržel jen kvůli nim. Pak začalo pátrání a film jakoby nasadil dráhu a šlapal jak hodinky. Konec ovšem zase zbytečně ukecaný. Vlastně by tomu ta vážná rovina slušela mnohem víc než ta rozpačitá snaha pobavit diváka. Žánrově rozkročené doširoka a ani na jednu stranu to nebylo dobře. Takže vlastně zklamání. 60%