Recenze (4 593)
Roming (2007)
Tak tohle je průšvih...neberu.
Vlčí bouda (1986)
Dříve pecka, dnes už trochu vyvanulo...
Šašek a královna (1987)
Famózní divadelní představení, díky němuž je dnes Polívka tam kde je (kdepak vlastně je?), převedené na filmové plátno. Úkol to přetěžký, ale v podstatě zvládnutý dobře. Řada vtipů už přeznamenává Dědictví, ale tady je ještě navíc mystika snu a reality splývající do nejistoty obecního blázna na hradě Švihov, stojícího náhle tváří v tvář své milované královně (Matičce).
Dědictví aneb Kurvahošigutntág (1992)
Patřím do tábora fanoušků. Od první chvíle 100%.
Hezké chvilky bez záruky (2006)
Není to zdaleka takový průšvih, jak napovídá procentické hodnocení. Zdejší uživatelé mají tendenci novější české filmy hodně "sundávat". Je to prostě jen obyčejný příběh o obyčejné přepracované ženské, co toho má plné zuby. A je tam zase ta Chytilová jak jí známe...
Pasti, pasti, pastičky (1998)
Je to typická Chytilová, stavící na absurdnosti situací, v nichž si se Sklepákama tolik rozumí. Film sice nedrží pohromadě tak jako Kopytem sem, kopytem tam, ale jinak je mu dost podobný. Nijak mne neurazil, po letech ješte malinko dozrál...
Lea (1996)
Lenka Vlasáková začala jako charakterní herečka s velkou budoucností a skončila jako seriálová pornohvězda...je jí škoda. Tady to ještě stálo za to.
Báječná léta pod psa (1997)
Film, který mám rád čím dál víc, hlavně víc než všechny Hřebejkoviny...
Kousek nebe (2005)
Tady jsem zůstal neosloven... Táňa Pauhofová je jenom hezká, takže se film podobá spíš televizní pohádce v neděli odpoledne na ČT. Jen ten konec je holt jinej...
...a bude hůř (2007)
Přes strach, který jsem měl ze ztvárnění knihy do filmu, jsem byl mile potěšen. Způsob zpracování tématu mi sedl a mohu říci, že film je dle mého soudu světýlkem ve tmě posledních let...