Recenze (366)
Škola života (2009)
Děj je mi sympatický, celý ten vztah Jenny a Davida mi něco lehce připomínal, ale čekala bych od toho trochu víc romantiky, pak by to totiž bylo pořádné drama, takhle mi bylo celkem jedno, jak to dopadlo, protože mezi těma dvěma vlastně nic nebylo. Škoda, mělo to navíc.
Zrození šampióna (2009)
Tohle je těžké hodnotit. Je to tak moc těžce typicky americké, ale na druhou stranu zase tak sentimentálně dojemné a pozitivní... Cenu by měli získat Michealovi praví adoptivní rodiče, ale ne tenhle film. Další gesto, na které si američané potrpí. End of story.
Nine (2009)
Bylo to sice sexy, ale strašná nuda a hrozné písničky... Jediné ''Be Italian'' od Fergie bylo něco.
Katka (2009)
Obdivuju Třeštíkovou, že se dokáže tolik let věnovat takovým tragickým osudům, se mnou by to asi seklo.
Kniha přežití (2010)
Postapokalyptické filmy jsou fajn a náboženská zápletka mi sedla.
Na sv. Valentýna (2010)
K americký romantice mám asi daleko, protože čekat na sex až do svatby..?
Percy Jackson: Zloděj blesku (2010)
Amerika + řecká mytologie = EPIC FAIL. A Steve Jobs radí: iPod Touch Vám zachrání život.
Box (2009)
Co je zajímavého na naschával bečkovém retro sci-fi? A Cameron Diaz se i přes svůj úžasný výkon v Sister's Keeper řadí mezi nejhorší važné herečky ever.
Bratři (2009)
Čekala jsem pořádné drama postavené na hereckých výkonech, ale krom Tobeyho nikdo pořádně nevyužil svůj potenciál (Hlavně Natalie Portman). I když posledních 15 minut byl docela přesný obraz toho, co válka udělá s psychikou vojáka. A z Tobeyho běsnění na konci filmu jsem měla opravdu husí kůži. Ale rozhodně jsem čekala víc.
Čtvrtý druh (2009)
Fake. Ale dobře natočený a zahraný, s postupně gradující atmosférou a hezkou naukou o mimozemšťanech. V ty věřím, ale v tenhle film zrovna ne.