Recenze (373)
Mrtví a neklidní (2013)
Tak moc mě upoutal trailer a tak moc mě zklamal ten film. Dokonce jsem u toho usnula a to se mi dlouho nestalo. Ale oceňuji,že zombietéma pojali zase z úplně z jiné stránky.
Miluj souseda svého (2014)
Mě ten film vyloženě nebavil. Jelikož je psáno komedii, tak jsem naivně komedii čekala. Bill Murray byl samozřejmě úžasný, ale tomu filmu pomoci nedokázal.
Co jsme komu udělali? (2014)
Myslím, že je to povedená komedie, ale ne pro mě. Vím, u kterých jsem se měla smát, ale nějak mi to nešlo. Určitě doporučuji tenhle film ke shlédnutí. Není to jako u jiných filmů, kde vyloženě nechápu, proč mají tolik procent.
Forrest Gump (1994)
Zaručeně nejlepší film. Jestli se vám nelíbí, tak s vámi není něco v pořádku. Totální blbost co se týče reálnosti ale neskutečně kouzelný, vtipný a krásný.
Jak vycvičit draka (2010)
Nejkrásnější animovaný drak, jakého jsem kdy viděla. Naprosto k sežrání. A krásná a vtipný pohádka k tomu.
Nedotknutelní (2011)
Brečela jsem smíchy. Co jiného dodat. Většinou nemám náladu se dívat na neanglicky mluvící film, ale tenhle je naprosto dokonalý. Tím spíš, že je životopisný.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Opravdu jsem nečekala, že tenhle film se mi bude líbit. Galerie naprosto šílená, ale dala jsem na hodnocení Čsfd a dobře jsem udělala. Viděla jsem to teda s docela dost trapným dabingem, ale i tak mě ten film dostal. Naprosto skvělý téma, jak se můžete stát debilními náhodami a okolnostmi z hlediska jiných někdo zabijákem.
Ti druzí (2001)
To je přesně ten typ hororu, který mám ráda. Celý film jsem napnutá a potentěná strachy a ani tam nikdo nikomu nemusí řezat nohy, ruce a kdovíjaké ještě orgány. Je málo takových hororů. Dnešní tvůrci neumí natočit horor bez toho, aniž by tam vylili hektolitry krve. Tady nebyla jediná kapka a bála jsem se víc, než u nějakýho trapnýho texaskýho masakru.
Divoké historky (2014)
Skvělé povídky. Hodně mě pobavili. Paradoxně jsem se nejvíc nasmála u té nejbrutálnější z nich o dvou řidičích. A o nevěstě taky byla výborná. Takže za mě určitě 5 hvězdiček.
Turbo (2013)
Já vím, že ta pohádka je naprostý nesmysl. Ale to jsou v podstatě všechny pohádky. Já jsem se dobře bavila.