Recenze (373)
Musíme si pomáhat (2000)
Mám radši filmy o válce, které jsou odlehčené jako je tenhle. Schindlerův seznam a Pianista byly skvělé filmy, ale už si je znovu nepustím. V tomhle filmu je humor. A Polívka s Duškem byli naprosto úžasní.
Neopouštěj mě (2010)
Nebylo to tak úplně hrozný. Ale je to prostě nesmysl. Mohli by těm lidem od dětství vtloukat do hlavy cokoli, ale pud sebezáchovy je silnější. Pochybuji, že by tam všichni čekali jak ovce na porážku. Navíc Andrew Garfielda nemusím. Nelíbil se mi ani v Imagináriu a už vůbec ne ve Spider-manovi. Vůbec nevím, co ten člověk dělá v téhle branží.
Milionář z chatrče (2008)
Ten film byl úžasný, ale už se na něj nikdy nepodívám. Byly tam určité části, které už nemusím znovu vidět. Ale bylo to geniálně natočený. Kdyby někdo natočil film jen o slumech, tak by mě to asi nebavilo, ale že to tak dobře zkombinovali se hrou Chcete být milionářem.... Udělala ten film zajímavějším.
Strážci Galaxie (2014)
Nejvíc jsem se nasmála hned na začátku když poslouchal walkmana. To jsem si pustila hned několikrát.Zbytek filmu mi tak vtipný nepřišel, ale stejně jsem se bavila.
Velká šestka (2014)
Čekala jsem od toho trochu víc. Občas jsem se přistihla, že u toho klimbám. Je to skvělý animák, ale na Oscara? Nevím, viděla jsem lepší. ( Legopříběh, Jak vycvičit draka 2 nebo Kniha života)
Vampire Academy (2014)
Tak tohle je hrozná slátanina. A to říká někdo, kdo sleduje Upíří deníky. Přišlo mi to celý amatérský. Myslím, že děcka ze základky by to sehráli líp. Chvílemi by bylo za ně až trapně. Nevím kde jsem vzala sílu se na to dodívat.
Misfits: Zmetci (2009) (seriál)
Skvělá první série a druhá série. V těch ostatních mi chyběl Robert Sheehan. Pak byla pauza mezi díly a nějak jsem ztratila nit. Snad se někdy dokopu k tomu zjistit, který díl jsem viděla naposled.
Upíří deníky (2009) (seriál)
Ano, je to slátanina, ale byla bych pokrytec kdybych tomu dala 2 hvězdičky když žeru každý díl. Jakýmsi záhadným způsobem mě to pořád baví. I když to je už jak Beverly Hills (každý s každým), s každou sérií přijde ještě větší hajzl, kterého musí přemoct a aby toho nebylo málo, tak se hlavní protagonisté střídají v tom, kdo je zrovna zlý a kdo ne. Ale stejně to budu sledovat dál.
Shrek (2001)
K tomuhle snad není ani co napsat. Kdo by neznal Shreka. A kdo by ho nezbožňoval. Na toho se rád podívá i můj šedesátiletý otec :)
Doba ledová (2002)
Jeden z nej nej animáků. Ale doporučuji v originálním znění. To je poprvé, kdy mi u nějakého filmu vadí dabing. Lábus se může snažit sebevíc, a co se týče Marge ze Simpsonů, je dokonalý, ale Sid v originále taky. Toho tak dobře nikdo nadabovat nedokáže.