Recenze (373)
Croodsovi (2013)
Jeden z nejlepších animáků. Řezala jsem se smíchy. Hlavně u aportování psovi.
Kill Bean (2009)
Co opravdu nemám ráda je, když si animovaný film hraje na vážné téma. To jsem opravdu měla brát vážně ty fazole, které vypadali jak něčí zadek?
Křídla Vánoc (2013)
Film který mě překvapil. Říkala jsem si, o čem to může být, co to zas vymysleli za ptákovinu. Pořád tam jen sněží a odehrává se to v obchoďáku. Ale byl to moc zajímavý příběh. Opravdu se mi to líbilo.
Zrození Planety opic (2011)
Skvělé zpracování. Po fiasku planety opic s Markem Wahlbergem je tohle naprostá pecka.
Válečný kůň (2011)
Každý, komu se ten film alespoň trochu nelíbil, se na něj buď díval zadkem napřed, nebo to je degenerovanej imbecil. I koně si za války dost vytrpěli, tak jsem ráda, že alespoň jeden film se tomu věnuje.
Vinaři (2014) (seriál)
Tenhle seriál se musí brát s trochou nadsázky. Je to taková blbovinka, určitě tem je několik věcí nesmyslných. Ale to v How I met your mother taky a ten seriál naprosto miluji.
Don Jon (2013)
Gordon-Levitt překvapil. Čekala jsem ptákovinu, ale bylo to super, mělo to myšlenku. Bylo to vtipný. Hodně jsem se pobavila.
Transformers: Zánik (2014)
Je na čase už tohle mega ságu odpískat. Už tam ani nehraje můj oblíbený LaBeouf. Pochopil, že by se v tomhle zahrabal jako Andrew Lincoln ve walking dead a začal se ohánět po lepších rolích.
Divergence (2014)
Některým může připadat že je to podobný Hunger Games nebo filmu Dárce. Zase jsou tam lidé nějakým způsobem rozdělení a zase tam nakonec bojují proti vedení. Ale takové sci-fi mě prostě baví. A za rok můžou natočit trilogii, kde lidé budou rozděleni podle počtu prstů a já se na to stejně podívám.
Equalizer (2014)
Jak jsem někdy mohla dát 4 hvězdy. Teď jsem si to pustila podruhé a je to naprosto perfektní film. Denzel je úžasný a Chloe se taky překonala. Ta holka nemá sice ksicht jak ze žurnálu, ale herecký talent by mohla rozdávat. Předvedla to v Kick ass už jako dítě a dokonce i v Carrie. A to ten film nestál za nic.