Recenze (833)
Agent na útěku (2012)
První půlka mě rozhodně nadchla víc než druhá, celkově mě ale tenhle snímek příjemně překvapil. Relativně propracovaný, za mě s minimem blbin, a toho si dost cením.
Red (2010)
Vtipné, akční, nápadité a perfektně zahrané.
Red 2 (2013)
Jak už to u mnoho pokračování bývá, i tahle dvojka mi přišla slabší než první díl. Ale jen lehce, pořád mě to dost bavilo.
John Carter: Mezi dvěma světy (2012)
U tohohle filmu mě nejvíc bavila originalita příběhu, převážně prostředí, v němž se odehrával. Zpracování a herecké obsazení mi přišly místy dost podprůměrné.
Vše je ztraceno (2013)
Bez vynikajícího Redforda by to pro mě byla nuda k zalknutí, takhle to byla jen průměrná nuda.
Co se vlastně stalo (2008)
Tohle mi přišlo tak zamotané, že po pár dnech už fakt nevím, co se vlastně stalo. Herecké obsazení ale perfektní a vyložená nuda to pro mě určitě nebyla.
Pot a krev (2013)
Tenhle snímek mě bavil hlavně tím, že se události v něm zobrazené doopravdy staly. Protože tohle asi fakt nikdo nevymyslí...
Verdikt (1982)
Napínavé, perfektně zahrané, jeden z těch filmů, které mají smysl i dnes.
ACAB: Všichni policajti jsou parchanti (2012)
Tenhle film mě štval, ale hlavně tím, co se v něm odehrávalo. Zpracování mi přišlo vynikající, drsné a dramatické až do konce.
Až vyjde měsíc (2012)
Divné, ale hezké.