Recenze (1 322)
Listopadoví vrazi (2017)
30% - komentář 20ti slovy: No hovadina. "Vyšetřování" mi bylo u prdele a...a tím to vlastně končí. Nebýt té "romantiky" tak to má jenom 40 minut. Hvězda za Chloe.
Po čem muži touží (2018)
60% - komentář 20ti slovy: Pauhofová sexy, Polívková občas přehrávala a někdy film působil "lacině", ale slušný výkon na české poměry, občas jsem se zasmál a nenudil.
Největší showman (2017)
85% - komentář 20ti slovy: Na můj vkus až moc zpěvu, ale skvělý Hugh Jackman to prostě táhl + zajimavý příběh a chytlavé písničky. Film, který zvedne náladu.
Všechno nejhorší (2017)
65% - komentář 20ti slovy: Časové smyčky miluju, ale musí být hororové, kulervoucí a "beznadějné"...tady bohužel přítomné "vtipy" a odlehčení, kazilo celkový dojem. Každopádně jsem se bavil.
Nekonečný příběh 2 (1989)
40% - komentář 20ti slovy: Jsem dospělý a jsem nasrán...protože špatné zpracování, blbý příběh a hloupé chování postav, mi bylo jako dítěti fuk. Jako dítě 80%, teď 40%.
Velká hra (2017)
70% - komentář 20ti slovy: Chytlavě a hlavně svižně odvyprávěné drama, bez dalších balastů. Bohužel, délka 140 minut byla vražedná a ke konci docházely síly. Každopádně zajímavé.
Paddington 2 (2017)
60% - komentář 20ti slovy: Kvalitně zpracované a hezká pohádka pro děti, ale mě prostě nesedí mluvící medvěd v Anglii, hledaní pokladu a všechno takové "umělé".
The Cloverfield Paradox (2018)
65% - komentář 20ti slovy: Obyčejné sci-fi...nebýt jakože "spojení" předchozích dvou dílů. Každopádně mě film držel v "napětí" celou dobu a trilogie je originální.
Pařba všech pařeb: Poslední kocovina (2014)
20% - komentář 20ti slovy: Když už parodie, tak "inteligentní" a vtipná, tohle bylo trapné a blbé. Možná si zaslouží 50% ... ale nebavilo mě to. Menší plus za "herečky".
Správnej polda (2003)
45% - komentář 20ti slovy: Na to, jak byl jeho život akční a zajimavý, tak film zachytil asi jenom 30% a ještě né správně. Taková "obyčejná" kriminálka.