Recenze (757)
Na hory (2018)
Tenhle krátký film mě dostal. Na tak krátké ploše dokázal popsat a dobře zpracovat velmi důležité téma. Takových filmů by mělo být víc. Navíc Lukáš Veřtát je talent.
Zítra to roztočíme, drahoušku...! (1976)
Velmi povedená komedie se skvělou čtveřicí. Škoda, že takové se dnes už netočí.
Černý Petr (1963)
Film ze života. Divný, zvláštní, ale dokáže přesně popsat tehdejší (v něčem určitě i dnešní) mládež.
Kdyby ty muziky nebyly (1963)
Kdyby ty muziky se mi líbily o něco víc než Konkurs a to hlavně díky kratší stopáži a skvělému Janu Vostrčilovi.
Osmý smysl - Amor Vincit Omnia (2018) (epizoda)
Jak se všude před odvysíláním psalo - tohle je pro fanoušky. A přesně tak to je. Krásné finále jednoho z nejlepších seriálů. Velká škoda, že už je konec, těch 5 plánovaných sezón by sedělo. Ale díky alespoň za tohle finále!
Pytlákova schovanka aneb Šlechetný milionář (1949)
No, taky mi chvilku trvalo, než jsem pochopil, že to má být parodie. Ale jakmile se na tu vlnu naladíte, užíváte si všechny ty narážky a dobře se bavíte.
Tomb Raider (2018)
Mám rád Alicii Vikander a i tady mi sedla. Jen škoda toho příběhu, který nebyl nijak originální. Tak třeba se to zlepší v pokračování, pokud nějaké vznikne.
Bio Ráj (1988)
Krásný film. Po shlédnutí mi bylo fajn, takový pocit po skončení filmu často nemívám. Jeden z mála filmů, na který budu dlouho vzpomínat a to i díky úžasné hudbě Ennia Morricone.
Konkurs (1963)
Filmový debut Miloše Formana mě nijak nezaujal. Pohled na to, jak Suchý se Šlitrem pořádali konkurs na zpěvačku má pár svých momentů, ale jinak nepřináší nic navíc, co bych si z něho odnesl. Kdyby ho nenatočil Forman, ani bych se k němu nedostal.
Svatba v korálovém moři (1944)
První český kreslený film, který svou zábavností může konkurovat i tehdejším krátkým Disneyovkám.