Recenze (250)
Vojna a mír (1956)
Kdyby to nebylo tak nekonečné, tak by to snad i bylo dobré...
Poslední polibek (2006)
Unylá, tuctová a ne moc zábavná romantika, stejně jako unylý, tuctový a nezábavný hlavní hrdina
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Až na Brada to byla celkem nuda
Mnichov (2005)
Já jsem se bohužel prostě nudil.
Na odstřel (2009)
Lehce nadprůměrné krimi.
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Víceméně celá první série byla bombastická, u druhé a pak dále u třetí jsem postupně začal být přesycen velmi podobným námětem. Ale právě díl Hated in the Nation mě z této monotónosti vytrhl. Snímek by se svým námětem, napětím a i délkou mohl směle zařadit mezi celovečení Thrillery a s úctou by obstál.
Hra o trůny - Zvony (2019) (epizoda)
Viz komentář Tom Hardy
Hra o trůny - Zimohrad (2019) (epizoda)
Mě se to libilo.
Indiana Jones a Poslední křížová výprava (1989)
Za mě nejlepší film celé serie
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Za mě průměrnost a nevýraznost vystihuje fakt, že až posledních dvacet minut před koncem jsem si uvědomil, že jsem film před rokem a půl viděl...