Recenze (1 206)
Okrsek 13: Ultimátum (2009)
Odlehčená věcička na jedno odpoledne.Dějová linka v 2. půli značně uvadá.Příběh je z 80% v pořádku,jen ten konec je totální píčovina.Jinak tyhle filmy beru s rezervou a celkem jsem se bavil.
Duchové Marsu (2001)
A sakra......to byla teda pořádná bejkárna. Kdyby se to točilo v 80.letech bylo by z toho nadupané béčko.Ted je z toho rozdupané céčko.Smůla Johne.
Armádní akademie (2007)
Velmi příjemná komedie z vojenského prostředí potěší každého,kdo nemá rád armádu a je rád za každé její zesměšnění :-)
Bezejmenní (1999)
Po Nepřemožitelném zlu jsem měl příjemné chvění na zátylku. Po Rec jsem se nemohl hýbat. Po "tomto" jsem se hýbal velice dobře a to směrem na záchod. Dáme tomu temnou atmosféru, pár stroboskopických střihů s hrozným zvukem, trochu nechutnosti a nakonec to trochu zamícháme, aby to vypadalo, že je to pro inteligentního diváka. Tvl s tím jděte víte kam. Tohle žrát nebudu! Prostě nejblábolovatější blábolojdní blábol z Blábolova. Hvězdička za slibný start.
Když si Chuck bral Larryho (2007)
Ta hvězdička navíc je za otázku homosexuálního soužití. To dává filmu velkou hloubku ostatně jako každý film s Adamem Sandlerem.
Starman (1984)
Naprostá nádhera,kterou jsem od Johna absolutně nečekal. Že mě dokáže pobavit,dojmout a udržet ve mě napětí zárovneň po celou dobu filmu, to jest hodno velké poklony. Starman je nečeknaně emotivní film,plný faktů, že jsme jen havěť a zasloužíme si jen další meteorit!A dvouhvězdičkáři na čsfd to jen potvrzují.Ubozí malomyšlenkáři.
Dobrodruh (1983)
No tak si takhle. Naivnější kriminálku jsem s Belmondem neviděl.Pronásleduje lod plnou drog,seskočí na ni,aniž by na něj kdokoliv jedinkrát vystřelil. Potom běží za typkem na střechu,který po něm 2x vystřelí za běhu,ale když stoji proti sobě v tváří v tvář, čumí na něj,jak cikán na sporožiro a zahodí bouchačku. No a do třetice finále v kulečníkovým baru,kdy ten boss of bosses neboli capo di tuti capi si tam v pohodě šmrdlá ten svůj kulečníček bez jedinýho bodyguarda......no twl tak to už sem fakt nevěřil.Navíc celý film je plný kokotin největšího kalibru,včetně zpackanýho pokusu o vraždu. Belmondo je sice skvělý,jako vždy,ale tak slabounkatý scénář to domrdal jak kurvu z perlovky,když už se mám držet tématu, po tomto snímku :-)) Slabých 50%,
Pánská jízda (2004)
Nechutně trapné,nechutně tupé,nechutně nechutné.
RocknRolla (2008)
Skvělý soundtrack,krásná kamera a střih, dobrý příběh a kurevsky moc hlášek.Tot je RocknRolla :-D
Ten Největší (2007)
Režijní prvotina Roba Schneidera má spád, má myšlenku a potřebnou dávku humoru. Perfektní Carradine tomu dává ještě větší šťávu. A když k tomu přidám fakt, že Robovi je 46 let.....70%