Recenze (1 731)
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Mě to překvapivě bavilo, jak už dlouho žádná pohádka ne! Den předtím jsem (bohužel) viděl Řachandu a měl jsem pocit, že jsem z Cesty do pravěku upgradoval na Jurský park. Vtipné postavy, zajímavá zápletka a skvělá chemie mezi hlavníma postavama.
Řachanda (2016)
WTF, ten Polívka mě normálně regulérně sral celou dobu. A ti trpaslíci, to byla vyložená katastrofa, co se zpracování masek týče. Mrtvé oči svítící modře, levé oko na Frýdek, druhé na Místek!
Zig a Sharko (2010) (seriál)
Strašné drogy tam musí jet v tom studiu, strašné drogy :D
BoJack Horseman (2014) (seriál)
Ze začátku to působilo jako rádoby vtipný seriál plný nuceného humoru, postupně ale šel do hloubky a poslední dvě série už nemají s komedií nic společného. Hardcore. 5* Totálně reálné postavy, naprosto atypický animák.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jako ok, ale ten humbuk okolo je velice přehnaný.
Ubal a zmiz (2021)
Já nevím. Miluju Guye Rithieho a jeho zkratkovitost... tady jsem nic takového nezaznamenal. Gangsteři ano, ok, ale některé dějové linky se uplně vytrácejí a vlastně by tam ani nemusely být (kožich, vietnamská odveta...) Hlavní hrdina je vám vlastně dost ukradený a k nikomu si nestihnete vytvořit jakýkoliv vztah. Nevím. Ale určitě lepší průměr než většina nových českých filmů.
Rodina na baterky (2021)
Pecka jak prase!!
Hubieho Halloween (2020)
Sto minut, které mi nikdo nevrátí. Strašný shit.
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
To je úplně VE VŠEM LEPŠÍ než Frozen!!!
Hodinářův učeň (2019)
Jako upřímně, kladné "sudičky" bych zredukovat na jednoho, jeho neschopnost zmenšil o polovinu, uplně vyhodil pasáž se zakletým hostincem a možná by to trochu šlapalo. Plodková si to hodně užívá, jinak nikdo, ani Preiss, nestojí za zmínku. Hezká hudba a výprava.