Recenze (4 470)
Černé zrcadlo - Bílé Vánoce (2014) (epizoda)
Perfektní lekce z psychologie. A Jon Hamm, který má tolik charismatu, že by to stačilo na tři lidi.
Rychle a zběsile 2 (2003)
Abych pravdu řekl, nevidím velký rozdíl mezi tímhle filmem a opěvovaným prvním dílem. Jednička má snad o něco zajímavější příběh a postavy, ale jinak je to prakticky totéž. Akční scény mě bavily i tím, jak byly nevěrohodné (a fakt zběsilé), ústřední dvojice mě bavila také, tuningová auta mě na rozdíl od toho modrého Camara nechávala chladným. Díval jsem bez větší újmy na zdraví a tři hvězdičky jsou myslím fér.
Vyproštění (2020)
Po Triple Frontier další sympaticky nekompromisní a drsný akčňák od Netflixu. Choreografie a vůbec režie je tak dravá a nápaditá, že tu je hned několik scén, které jsem si chtěl hned po titulcích pustit znovu a také jsem si je pustil. Příběh je sice jednoduchý, ale také dovede překvapit především jedním neobvyklým, nicméně logickým spojenectvím, no a klidný konec mi vůbec nevadil, spíše naopak - měl jsem pocit, že si potřebuji vydechnout. Chrisu Hemsworthovi jsem věřil všechno.
Černé zrcadlo - Medvídek Waldo (2013) (epizoda)
Tenhle díl se trochu vlekl, ale byl rozhodně zajímavý a přímo mě fascinoval tím, jak se moje sympatie postupně přelévaly mezi jednotlivými postavami, až jsem nakonec nesnášel asi úplně všechny.
Willoughbyovi (2020)
Nádherná stylizace i animace, zběsilé gagy a skvělý (původní) dabing, to vše mě bavilo... Asi tak půl hodiny. Pak se mi Willoughbyovi bohužel trochu okoukali a hlavně jsem si všiml, že jim tak nějak chybí pořádný, zajímavý nebo aspoň smysluplný příběh. A to je velká, velká škoda. Na jedno podívání, proč ne, ale obávám se, že žádná repríza už nebude.
Černé zrcadlo - Lovná zvěř (2013) (epizoda)
Tak jsem si ze začátku říkal: "No, dobrá, na tuhle epizodu asi nebyl extra velký rozpočet, ale i tak je to slušně napínavý hon a má to švih." Jenže potom jsem se dozvěděl, oč vlastně jde, a kdyby to nebyl takový drásavý zážitek, snad bych se i usmíval, jak se mnou tvůrci vyběhli. Zase.
Waynův svět (1992)
Humor Mika Myerse buď máte rádi, nebo ne, a já se hlásím k té první skupině a Waynův svět jsem si užil. Ona to není vůbec tak hloupá a jednoduchá podívaná, jak se může zdát. Je to dost mazaný film, který si dělá legraci sám ze sebe, z ostatních i z celého filmového průmyslu, velmi rád používá nejrůznější klišé a staví je na hlavu nebo je nechává tak, jak jsou, protože jsou dost k smíchu sama o sobě... No a k tomu ti dva dokonalí mimoni v hlavních rolích a samozřejmě také Alice Cooper, který ví všechno o Milwaukee. Zábava, zábava, zábava.
Rychle a zběsile (2001)
Není to vůbec tak špatné, jak jsem si to pamatoval. Vlastně je to snadno stravitelný, sice stokrát viděný, ale se švihem natočený příběh s fajn hlavními postavami, spoustou nehezky tuningových aut a jedním krásným Dodgem charger, na který ovšem dojde až ke konci. Závodní scény jsou celkem fajn, ale vrcholem filmu je poctivé akční přepadení kamionu - klišé neklišé, v tom momentě mi už všichni docela přirostli k srdci a užil jsem si to stejně jako závěrečné splacení dluhu.
Černé zrcadlo - Přijdu hned (2013) (epizoda)
Příjemně krátký příběh s velkou myšlenkou. Je to sci-fi , které má k realitě takhle blizoučko, je to silné drama s uvěřitelnými emocemi, je to skvěle zahrané a má to výbornou pointu. Víc jsem nemohl chtít.
Rohy (2013)
Poměrně věrná, ale hlavně dobrá adaptace knihy. Trochu jsem se bál Daniela Radcliffea, nicméně nakonec byl fajn a Iga zvládl ve všech polohách, a zvědavý jsem byl i na to, co předvede pro mě tak trochu nevyrovnaný Alexandre Aja. Nakonec musím říct, že Rohy mají velmi dobrou atmosféru, jsou zábavné i vcelku napínavé... A kdyby nic jiného, je v nich Juno Temple, nádherná jako vždy. Zamrzelo mě jen trochu odbyté finále - i leckteré televizní seriály mají lepší. Ale co.