Recenze (2 694)
Země zítřka (2015)
Vyloženě promarněný potenciál. Film sice cílí na mladší publikum, ale i tak vychází z docela zajímavé premisy a občasnou nápaditost mu upřít nelze. Jenže dějově místy zoufale nudí a působí hrozně okoukaně. Obzvláště Clooneho scény je takové bezduché a odfláknuté. Vyloženě zklame konec, který vlastně z ničeho vytěží najednou jakýsi pozitivní závěr, který nedává moc smysl. Každopádně velkým pozitivem filmu je Britt Robertson.
Létající oko (1983)
Spíše podprůměrný akční snímek pro příznivce vrtulníků, jelikož nic moc jiného film nenabízí. Béčkový děj, trapní záporáci, průměrná akce.
Narcos (2015) (seriál)
Netflix naservíroval opravdovou seriálovou lahůdku. Aneb kéž by všechny historické filmy a seriály vypadaly takto, měly takhle kvalitní scénář, byly plné nápadů, podepřené výbornou režií a ještě lepšími herci. Obě linie Escobarova i linie spravedlnosti jsou dějově nesmírně zajímavé, intenzivní a nedají ani na chvilku vydechnout. Kombinace Padilha a Moura davají vzpomenout na svou úspěšnou spolupráci z minula a i proto se už teď těším na sérii druhou. Druhá řada obdobně fenomenální, po stránce scénáře, režie i hereckého představení, aneb dokonalá dramatizace skutečných událostí. Skvělé. Obával jsem se třetí řady, ale zbytečně. Nese se v podobném duchu a nedá vydechnout. Chybí ji jen výraznější postavu z ranku Escobara na druhé straně, ale i tak se jedná o vysoce nadstandardní podívanou.
Válečné hry (1983)
Překvapivě obstojný film pro mladou generaci se silně protiválečným poselstvím má své tempo, originalitu i sympatické hrdiny. Děj odsýpá a napětí roste, i přesto, že se jedná o poměrně jednoduchou premisu.
Výmyk (2011)
Silné téma zfilmováno zdařile, jelikož i na diváka se přenese ono dilema a pocit viny, protože uznejme, kdo z nás by se v dané situaci zachoval správně. Wieckiewicz svým výkonem dodal filmu věrohodnost, ale nějak jsem postrádal něco navíc, nějaké bod či situaci ke které by film směřoval.
Taxi, taxi (2000)
Kvalitativně důstojné pokračování jedničky, jen tentokrát trochu akčnější. Zábava, akce, auta i vtipné postavy opět zdobí celý film plný nezapomenutelných hlášek. Dvojka navíc obsahuje nejlepší scénu z celé série Taxi a to hned tu úvodní s rallye vozem.
Taxi (1998)
Zábavná akční krimi komedie nesoucí se v duchu klasických francouzských komedií, tentokrát prodchnutá vůní benzínu a spálených gum. Film zdobí povedené postavy, drive i povedené vtípky.
Blade: Trinity (2004)
Každý film v sérii je jiný, ale kvalitativně jsou na tom podobně. V tomto díle prospělo omlazení a nasazení nových parťáků, Reynolds hláškuje i baví a Biel je nádhernou ozdobou. Děj sice nevybočil z průměru, ale i tak zůstane postava Drákuly tím nejtrapnějším napříč celou sérií. I přesto film zůstává zábavnou odsypající akční jednohubkou, která neurazí.
Blade 2 (2002)
Naprosto odlišné od jedničky, film tvoří z 90 % akce, která je většinou jen na efekt, moc nebaví. Příběh přitom celkem ušel a vizuálně film také nezklamal. Horší je, že většina postav je šablonovitých a k smíchu. Možná tak trochu z nostalgie dám vyšší hodnocení.
Blade (1998)
Přiznám se, že z filmu jsem nebyl tak nadšený jako v 15 letech, ale i přesto se podařilo vytvořit zajímavý svět, který je poutavé objevovat. Horší už je to s dějem, který působí veskrze béčkově. Po akční stránce, ale přece jen zachraňuje film jeho nápaditost a Snipes taky není špatný.