Recenze (194)
A jak to bylo dál... (2021) (seriál)
Pro mě překvapivé pokračování seriálu mého dětství a mládí, který jsem měla moc ráda. S tím už to ale nemá moc společného. Chybí lehká nadsázka a vtip, přebývají trans témata a snaha se napasovat do jiné doby. Pro mě celkem zklamání. Tvůrci měli zůstat u seriálu a 2 filmů. Tohle už je jen uměle nastavovaná kaše, mnohdy už nevkusná.
Poslední souboj (2021)
Krásný příběh o cti a pravdě, na které zdánlivě nezáleželo, ale která nakonec stejně jako vždy, vyšla najevo.
Pravda z díry (2021)
Nebylo to úplně špatné, ale zbytečně dlouhá stopáž a konec trochu překombinovaný.
Mapy ke hvězdám (2014)
Věřím, že velmi výmluvný obraz hollywoodské degenerace, ze které je mi na zvracení. Lži, drogy, alkohol a zvrácenosti. Jestli je tohle hollywoodský sen, radši budu chodit na tři směny ještě v důchodu.
Willyho kouzelný svět (2021)
Už si ani nepamatuji, kdy jsem naposledy viděla nějaký film s Cagem, který by za něco stál. Cage v úloze mlčenlivého pošuka, na kterého si hned tak někdo nepřijde provádí uklízecí drama, které se nevyrovná ani předvánočnímu úklidu na ubytovně nižší kategorie. Zajímalo by mě, co si o tom všem herec myslel, když mlátil do vraždících robotů-hraček bez jediného slova. A taky by mě zajímalo, co to měl v těch plechovkách, ze kterých pořád pil. Jestli se po tom líp uklízí, chci to taky.
Brigitte Bardotová, rebelka s příčinou (2019) (TV film)
Krásný dokument o Bardotce, kde jí můžeme vidět ani ne tak jako hvězdu, ale jako obyčejnou ženu milující zvířata❤️
Nádherná Zelená (1996)
Další důkaz o tom, jak velká je planeta Země díky svému obyvatelstvu blbárna.
Půlnoční mše - Kniha VII: Zjevení (2021) (epizoda)
Nejhezčí seriálový monolog o umírání.
Duna (2021)
Po 2,5 hodinách vlastně není jasné jak to dopadlo a nejhezčí chlap umřel v půlce. Za mě tedy 3 hvězdy.
Číšníci (1995)
Působilo to na mě jako film z 50. let, ale docela se mi to líbilo. Psychologie postav dobře pojatá a šťastný konec👍