Recenze (670)
Poklad na Sierra Madre (1948)
Netradične hlavná hviezda Humphrey Bogart si zahrala skôr zápornú postavu, avšak ide o skvelý film. Nie je to zrovna western akoby si mnohí mohli myslieť, avšak určite tie dve hodiny z nedeľného večera neľutujem.
Síla slova (2007)
Dokonalosť sama - po každej stránke.
22 Jump Street (2014)
Dvojka je ešte vtipnejšia ako jednička.
Amistad (1997)
Silný príbeh to áno, avšak to čo tento film u mňa potiahlo na 4 hviezdičky sú herecké výkony. Konkrétne Anthony Hopkins, Djimon Hounsou a Matthew McConaughey. Film je dobre natočený na Stevenov štandard, avšak je veľká škoda, že sa celé vyvrcholenie filmu zameralo viac na oslavu demokraticie a súdneho systému v USA ako na kritiku otroctva.
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Príbeh ma mierne sklamal, resp. fakt že scenár z času na čas ulitaval z vtipného animáku do serióznych polôch, ktoré tam pôsobili umelo a neprirodzene. Animácia A++.
Sabotáž (2014)
Film na jedno pozretie. Ak nečakaáte veľa, tak neurazí. Zápletka mala rozhodne na viac, keby to niekto neodflákol, škoda.
Vetřelec: Vzkříšení (1997)
Už tomu dochádza šťava. A to v každom smere.
Svět podle Prota (2001)
Po druhom zhliadnutí s odstupom 10 rokov zvyšujem na 5/5. Úžasný film, atmosféra a Spacey.
Velký draft (2014)
Filmy z prostredia MLB, NFL, NHL a NBA mozem kedykolvek a akokolvek. No a Kevin mal vzdy dobry čuch na taketo filmy.
Divergence (2014)
Šlo by o celkom slušné sci-fi, ak by to celé neevokovalo už asi tucet iných sci-fi, ktoré som už videl. Celé, akoby sa to chcelo podobať na Hunger Games sériu(ktorú avšak pokladám za slabšiu ako toto), ďalej mi to pripomínalo In Time, Ender's Game a vlastne všetky tie sci-fi, lepši alebo horšie, ktoré frčia na "sme v cool budúcnosti - vo svete je iné usporiadanie - hlavná postava uteká, lebo ju chcú zabiť". Nehovoriac o tom, že tieto novodobé sci-fi sa hrozne chcú páčiť teenegerskému publiku, čo tomu iba škodí a už vôbec nejdem komentovať to ako tvorcovia hriešne nevyužili Kate Winslet a nedali jej prakticky zahrať.