Recenze (866)
Avengers: Infinity War (2018)
Přesně na to sedí anglický výraz mindblowing!
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Výborné všechno...
Liga spravedlnosti (2017)
Boží úvodní scénka s Wonder Woman, říkal jsem si "ty vole, tak to nebude až taková sračka, jak jsem se bál"... A ve výsledku opravdu není, i když jsem doufal v trošku temnější a míň barevné pojetí (přesně to, proč mám radši komixy od DC než od Marvelu). Pár nářezových scének, dost nepovedený záporák i triky a vrcholí tomu dojem slepenosti..
Black Panther (2018)
Marvelovka trochu uzavřená do sebe... A díky tomu malinko nudná, i když padouši byli výborní.
Pýcha, předsudek a zombie (2016)
Chtělo to víc zombie a míň Pýchy a předsudku..
Obchodník s hrůzou (1993)
Podle mě vcelku věrná adaptace.
Prezident Blaník (2018)
Za pár let už všechny ty narážky na aktuální politické dění nikdo nepochopí, ale jako momentální satira na zdejší chlívek je tato epizodka kanceláře Blaník vrcholně zábavná.. Až bude Česku nejhůř, Blaník povstane!
Baby Driver (2017)
Po výborné úvodní scéně celý film trochu ztrácí dech, ale i tak je to jako oddychovka na jedno použití zábavné.
Na doraz (2017)
Potencionálně dobrá myšlenka, dle mého názoru zabitá chvilkama zbytečně a nepříjemně hysterickou Halle (nesedí to k ní, když je schopna celý film racionálně přemýšlet a sledovat únosce) a spoustou, ale spoustou chvil kdy jsem si, že není možný, jakou z hlavní hrdinky scénáristé dělají blbku.
Jedna noc (2016) (seriál)
Bezvadná mini série umožňující nahlédnout do zákulisí amerického justičního systému, který je pro našince určitě zajímavý a sledující vývoj (úpadek) hlavního hrdiny, který ač nevinný se tlakem okolí stává grázlíkem. Čtyři hvězdičky dávám za občasnou vleklost některých dílů.