Recenze (866)
Jak vyrobit vraha (2015) (seriál)
Tento seriál jen dokazuje, jací sou američani kokoti. Naprosto nesmyslný soudní systém, divadlo všech zůčastněných, hraní na city, ignorování důkazů a zdravého rozumu... Dlouho mne nic tak nevytočilo.
Joker (2019)
Je to výborné, ale k postavě Jokera z komiksů mi víc sedělo tajemnější pojetí ohledně jeho původu. A za vyloženě zbytečné považuji do filmu nacpané zabití Wayneových
Favoritka (2018)
Od začátku mne to úplně osadilo na prdel, nicméně postupně si na všechno zvyknete a tak nějak to vyčpí..
John Wick 3 (2019)
Dvojka se mi líbila o chlup víc - byl jsem spokojenejší, když se více střílelo a míň bojovalo rukama, bitky na mě v tomto díle působily občas křečovitě a natahovaně. Na druhou stranu motorky, využití hafanů, neprůstřelné skafandry a jiné nápady byly super a každopádně jsem zvědav na další díl.
Cesta do pravěku (1955)
Videno remaster v kine a pecka..
Hellboy: Královna krve (2019)
Takhle si představuji komiksový film.
Captain Marvel (2019)
Oddechovka, která přivádí na scénu údajně nejmocnější hrdinku ze stáje Marvelu. Samý vtípek, odlehčená atmosféra a totálně sympatická hrdinka.
Skleněný pokoj (2019)
Výborné obsazení, výborná kamera a zajímavý dům. A to je tak vše...
Bohemian Rhapsody (2018)
Po pravdě jsem očekával trochu drsnější zobrazení divokých večírků a spousta věcí (třeba ohledně vzniku některých hitů) na mne působila dost idealizovaně. Ale film je úžasné řemeslo a tak výborně pracuje s city, že mi dost často běhal mráz po zádech a na konci jsem měl při poslechu textů písní v kontextu Freddieho smíření se smrtí co dělat, aby mi v kině netekly slzy...
The Florida Project (2017)
Takový obyčejný film o neobyčejném dětství malé Moone. Ve výsledku si myslím, že bude mít na svou matku lepší a opravdovější vzpomínky než lecjaké dítě pracháčů.