Recenze (866)
Živí mrtví (2010) (seriál)
pěkný seriál ze zombielandu, který by určitě zasloužil víc dílů. Možná si i trochu více pohrát se scénářem a celou zápletkou, od třetího dílu mi přišlo, že se trochu vaří z vody. Ale vypadá to perfektně a těším se na další řadu, hlavně aby se nezapomnělo na jednorukého bastarda Merla - ten klučina má potenciál...
Gnomeo & Julie (2011)
Elton John...
Zalknutí (2008)
na Klub Rváčů to nemá, ale střelené a příjemné je to dost:)
Krvavá stopa (2002)
solidní řemeslo, ale je to takové nějaké moc obyčejné.
Mechanik zabiják (2011)
takové suché, veliké zklamání potrhuje nelogické chování postav, zápletka o ničem a celková nuda vkrádající se během sledování.
13 samurajů (2010)
první polovina je plná mluvení o samurajské cti, nahlédnutím do svazujících pravidel japonské společnosti a vlastně jen takovou natahovanou předehrou před skoro hodinovým masakrem 13 vs. 200. Brutalita oděná do kimona s katanou za páskem, to já můžu.
Pařba ve Vegas (2009)
bezva uvolněná komedie, která mě moc mile překvapila... ale na pětku pořád něco málo chybí.
127 hodin (2010)
rozhodně lepší a lidštější než Buried.
Cesta samuraje (2010)
příjemný mišmaš s velice zajímavou stylizací, bohužel asi jen na jedno použití.
Čtyři lvi (2010)
krásně suše podaná satira o partě imbecilních sebevražedných atentátníků a jejich džihádu na území Británie. Dost mrazivé je, že to nemusí být až tak úplně fiktivní záležitost.