Recenze (866)
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Goodbye Kitty!
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
na můj vkus občas moc infantilní a okatě 3D. Ale pořád je to Jackson, pořád je to Tolkien...
Chata v horách (2012)
tak tohle byla pecka! pokud čekáte klasickou klišovitou vyvražďovačku, tenhle film vás mile překvapí...
Czech Made Man (2011)
občas vtipné, skoro pořád stylové, ale tak nějak bez vyznění.
Avengers (2012)
komixová týmovka z trošku jiného soudku než Watchmen, přesto je krása vidět tyhle chlapáky (a jednu dívčinu) všechny pohromadě.
Hunger Games (2012)
ačkoliv se jedná o vykrádačku Battle Royale a Running Mana a navíc je to převážně natočeno tak, aby citlivý žaludek průměrného diváka náhodou při násilných scénách nedošl k újmě, musím říct, že dlouhá stopáž utekla jako voda a byla to solidní zábava!
Doba ledová 4: Země v pohybu (2012)
přesně na tohle jsem měl náladu! Bezva animák s povedenými akčními scénami a pár výbornými gagy
Lovci hlav (2011)
zapráskaný Jamie Lannister!
Tohle je válka! (2012)
paintballová přestřelka byla nejlepší!:)
To (1990) (TV film)
škoda, není to úplně špatná adaptace, ale čím více se film blížil finále, tím více mi vadilo, že tvůrci z předlohy pouze vysterilizovali hlavní příběhovou linku.