Recenze (6 990)
Tvrdí chlapi (1997) (TV film)
Patosu je tady samozřejmě spousta, ale spíš než protivně to působí úsměvně. Ostatně odlehčený tón podporuje i postava poněkud potrhlého Theodora Roosevelta, kterého parádně ztvárnil Tom Berenger a veselí dokázal vzbudit Buseyho generál Wheeler. Co se bojových scén týče, tak na televizní produkci byly víc než solidní, ačkoliv samozřejmě člověk musí brát v potaz dobu vzniku. Nic extra, ale dívalo se na to dobře a je fajn, že film připomíná u nás ne moc známou kapitolu amerického válčení. 70%
Karavan smrti (2018)
Stejně jako v ClownTown i tady se Nagel s nedostatkem financí popral celkem slušně, když nechal starý karavan posednout duchem sériového vraha. Co se samotných mordů týče, tak na těch se dalo zapracovat a prospěl by i nějaký výživnější detail, ale na druhou stranu jich bylo docela dost a samotný duch zabijáka byl sympaticky slizký úchyl. Ušlo to překvapivě i herecky. Pro Mischu Barton mám dlouhodobou slabost, Denise Richards jsem snad poprvé viděl hrát a mizerná nebyla ani mužská část castingu. Lepší průměr. 60%
Dark Web (2017)
1. O ničem. Pokud vás nebere buchta mlátící bez zjevnějšího důvodu hlavou do klávesnice, klidně přeskočte. odpad!. 2. Sériový vrahoun s hygienickou obsesí se při posledním mordu pořeže o přívěsek své oběti a od té doby mu začne peklo. Zapracovat trochu na atmosféře a mohla to být slušná jednohubka. Ale bohužel. Stěny upatlané krví nestačí. 30% 3. A tohle mě bavilo. Inspirace Frekvencí je sice víc než jen okatá, ale to, že se komunikace neodehrává skrze rádio, ale televizi, dává tvůrcům větší prostor a těm se ho na daném půdorysu podařilo solidně využít. 70% 4. Celkem svérázný výběr nových členů do zaměstnaneckého týmu. Nic proti, ale zabíjí to mizerná kamera. 30% 5. Nápad není úplně blbý, ale mizerně poskládaný. Víceméně je to celou dobu o buchtě, která jen sedí, chodí a ječí v kobce. Závěrečné odhalení tomu trochu přidává, ale ne moc. 15% 6. Prolínací povídka. Tlusťoch chce zabít šlápotu, ale vezme to trochu jiný konec. Nic moc, ale v závěru to přinejmenším pobavilo. 30% 7. Ženská si píše s někým, kdo jí zabije. Nic víc. Naprostá zbytečnost. odpad! Celkem +- 20%
The Witch in the Window (2018)
Bez triků, filtrů, výraznějších lekaček a masek a přesto to z toho místy mrazí. To má na svědomí především představitelka strašdila, které stačí vykulit oči. A fajn zahráli i otec a syn, jejichž postavy se trochu vymykaly žánrovým pravidlům. Mínusem je, že na dané stopáži je až příliš hluchých míst, které vyplňuje občas bezobsažné plkání. Ale za ty prachy se jedná o celkem solidní počin. 60%
Pátrání (2018)
Sice jsem si na zvolený formát musel chvilku zvykat, ale to si celkem záhy sedlo, protože po dívčině zmizení nabral děj velmi solidní spád. Bylo to napínavé, emotivní a v závěru přišlo překvapivé rozuzlení. Tradiční poselství o škodlivosti sociálních médií nebylo v tomto případě divákovi nějak násilně podsouváno, což je také dost výrazné plus. 85%
Nepředstavitelné (2018)
Jestli si Švédové za něco zaslouží pochvalu, tak jsou to efektní bouračky aut či vrtulníků a jistá měřítka snesou i nějaké ty přestřelky. Jenže všechno ostatní je špatně. Záměr přiblížit diváka co nejvíc postavám a nechávat ho společně s nimi v nevědomosti tady jistě vyšel, ale mě to občas strašně štvalo. Alespoň nějakou nápovědu bych uvítal. Nepovedly se ani osobní linky hlavního hrdiny. Pokud by se jednalo o rodinné a partnerské drama s katastrofou v pozadí, tak by to bylo OK, ale to by obě linie musely dostat větší prostor. No a nakonec mi lezl na nervy i Nordenrot v titulní roli, který buď čuměl jak vyoraná myš, nebo se tvářil jak kdyby mu uletěly včely. Zklamání. 30%
Loupež v Hatton Garden (2017)
Příjemný oldschoolový vizuál, celkem solidní sestava známých i méně okoukaných tváří a snaha o rukopis charakteristický pro britské kriminálky. Jenže dohromady to je nuda. Za zábavný se dá označit snad jen začátek, který představuje hlavní aktéry, ale krátce poté jsem začal mít problém s pozorností. Samotné plánování loupeže a její provedení, což jsou vlastně hlavní devízy téměř všech heistovak, pak patřilo k tomu nejnezáživnějšímu. Škoda času. 25%
Černovik (2018)
Taková příjemná nenáročná fantasy pohádka. Nápad s mezidimenzionální celnicí se mi líbil a to samé se dá říct o charakteristice celého universa. Motiv vzpoury kvůli zakázané lásce mě také nijak neurážel a navíc to má celkem hezký vizuál. Film mě nezklamal ani herecky a tím, že Lukjaněnkovu předlohu neznám, nemám ani potřebu se v tom nějak šťourat. Otevřený konec vítám a na případné pokračování se rád podívám. 80%
Superfly (2018)
Ono to není zase tak zlé. Obyčejně ty čistě černošské záležitosti moc nemusím a ani nigga style není mým šálkem kávy, ale dneska mi to nijak nevadilo. Větší problém jsem měl s hlavním hrdinou, který chce ovládnout trh s drogami. Tohle není ten typ postavy, které by mohl člověk s klidným svědomím fandit. Ale i tohle si nakonec sedlo. Co se týče tempa, tak to sice není nějak zběsilé a na dané stopáži by si to zasloužilo víc přestřelek či rvaček, ale na druhou stranu pořád se tu něco děje, ačkoliv místy to stojí dost na vodě. Ale s vypnutým mozkem se to dá přežít. Film mě nijak neurazil ani herecky a v závěru mě dostala mexická drogová máma. Nečekal jsem vůbec nic, takže jsem docela příjemně překvapen. 60%
Odvrácená strana měsíce (2015)
Právníka, který začne mít pochybnosti o své práci a pustí se do drogového dobrodružství, to bych ještě bral, ale že mu po pozření jedné houbičky rupne v kouli, to mi přišlo trochu laciné. Pokud by ten proces byl zdlouhavější a hlavní hrdina by prošel nějakým sestupným vývojem, bylo by vše v pořádku, ale takhle prostě ne. Pochvalu tak zaslouží jedině Bleibtreu, který zahrál na jedničku, ale o to je to větší škoda. 35%