Recenze (6 983)
Fantastická čtyřka: Silver Surfer (2007)
Čekal jsem, že to bude stejně příšerné jako jednička a to se mi vyplnilo. No a co taky čekat, když herecká i režisérská obnova byla nulová a byl tu vlastně i stejný hlavní padouch. Čekal jsem alespoň o něco lepší triky a nějákou tu akci, ale ani to mě nějak neoslovilo. Zkrátka další zbytečný film a důrazně bych doporučoval trojku netočit, ačkoliv konec dává tušit, že tahle rada asi nepadne na úrodnou půdu. 15%
Covington Cross (1992) (seriál)
Srdeční záležitost. Do tý doby k nám komunista pustil jen černobílýho Ivanhoea a pak najednou Robin Hood, Vilém Tell a Covington Cross skoro najednou. Další seriál, jehož reprízy se asi nedočkáme a já si rvu vlasy, že jsem si to tenkrát nenahrával. 85%
Pasáž (1996)
Jako malí pankáči jsme za učinkování v tomto "veledíle" dostali krabičku cigaret a 200 Kč. Strávili jsme na natáčení půl dne, než se nám podařilo zapálit si podle představ filmařů. A ačkoliv je to pro mě nepochopitelná slátanina s děsivou Jandovou, tak si to přes to všechno jednu hvězdičku za můj vynikající a neopakovatelný výkon zaslouží. :D
Dobrodružství Žraločáka a Lávovky (2005)
I přes z pola zalepený oči mi byl o velikonočním ránu naservírován příšerný zážitek, což bylo ještě umocněno tím, že tvůrcem byl jeden z mých oblíbených režisérů. Na tohle bys měl Roberte hodně rychle zapomenout.
Nadaný žák (1998)
Mladík, fascinovaný nacistickým holocaustem, pozná v jednom z usedlých důchodců býválého důstojníka SS, v čemž se díky až detektivní činnosti utvrdí. Pod pohrůžkou udání nutí starce vyprávět své zážitky z koncentračních táborů, ve kterých velel. Neuvědomuje si však, že vyzval k tanci ďábla a z tohoto kola jsou jen dvě cesty - buď je člověk stažen do pekel anebo se stane sám ďáblem. Knižní předlohu jsem nečetl, ale možná právě proto jsem si mohl celý film vychutnat, aniž bych byl nucen srovnávat a musím říct, že to byl výborný mrazivý zážitek. Ian McKellen odvedl standartně skvělý výkon a při jeho pochodu v uniformě mě až zamrazilo. Stejně tak musím ocenit Brada Renfra, který byl často na pěst v dobrém slova smyslu. Možná mohl dát Singer trošku prostor tomu, kterak Todd Dussandera vlastně poprvé potkal a také to, jakým způsobem po něm šel, což mi trošku chybělo a také si měl trochu pohrát s Toddovými můrami, ale tak zase člověk nemůže mít vše. 90%
Zhubni! (1996)
Dávali to hodně pozdě v noci a já si to zapnul pouze s tím, že u toho usnu. Nicméně ač jsem byl ten den poměrně unavený a chtělo se mi spát, vydržel jsem až do konce. Samozřejmě, že je to spíš béčko, ať co do obsazení nebo do masek, ale i tak je to oproti jiným béčkovým hororům koukatelné a přišlo mi to jako jeden z těch povedenějších příběhů z cyklu Historky ze záhrobí. Jinak potěšila postava mafiána, která celý příběh oživila a dodala mu trochu toho šmrncu. 60%
Puls (2006)
Byl to nápis "necenzurovaná verze" co mě u novinového stánku zaujalo a i přes špatné zkušenosti, které s necenzurovanými verzemi mám, jsem potom sáhnul. Docela by mě zajímalo, co na tomhle kdo cenzuroval. Nějakých brutálních krvavých scén či lekaček jsem se tu nedočkal, depresivní atmosféra, tolik vychvalovaná u původní japonské verze, se tu také neobjevila a tak jediné, co bylo k cenzurování, byly velmi špatné herecké výkony všech zúčastněných. Pravda - dvě nebo tři scény s duchy byly poměrně povedené, ale to samo o sobě stačí sotva na 20%.
Chi bi xia: Jue zhan tian xia (2009)
Stejně velkolepé jako jednička a ani nevadilo, že ubylo trochu akce a ta, která se zde objevila, byla poněkud nepřehledná. Nicméně bavil jsem se i tak výborně. Možná by nebylo od věci oba dva díly hodnotit jako celek.
Čch' pi (2008)
Velkolepý historický epos s fantastickou výpravou a s vynikající kamerou. Bojové scény mají tu nejvyšší úroveň a dočkáme se tu samozřejmě i několika hrdinů s takřka nadpřirozenými schopnostmi, ale bez toho by se zkrátka žádný čínský velkofilm neobešel. Naopak by takové postavy chyběly. A akce "Želva"? U té jsem si jen blaženě chrochtal - kam se hrabe Pán prstenů nebo Statečné srdce či 300. Pro mě je to asi nejlepší bitevní scéna v historii filmu. Až nepříjmně rychle mi těch dvě a čtvrt hodiny uteklo a třesu se nedočkavostí na druhý díl. Johne Woo děkuji.
Kat: Válečná zóna (2008)
Parádní béčko a nejlepší z Punisherů, kteří kdy spatřili světlo světa. Výborný nápad s obsazením Raye Stevensona, který se na tuhle roli se svým neměnným výrazem ideálně hodil a výbornej byl i s gustem přehrávající Doug Hutchinson. tyhle filmy, u kterejch člověk může totálně vypnout myšlení, jsou zkrátka potřeba. 70%