Recenze (1 269)
Cesta za smířením (2021)
jak tam sral.. 😂😂😂 hodne povedeny doprdele! gore top i scenky..doporucuju 😀
Paranormal Activity: Next of Kin (2021)
ma to nazev jak ta serie kde se otviraj a zaviraj dvere a padaj hrnce, ale je to pojaty spis jako blair witch, seznameni s postavama, cubka nataci dokument o tom, ze je adoptovana a jede se seznamit s rodicema, coz jsou totalni vidlaci v lese na totalni dedine bez internetu a signalu klasicky..mno a neco tam ze sklepa smrdi a zjistuje se co 🙂 natoceny je to fajn, je to dobry ale jsou tam nelogicky slowmo zabery..dal bych silny 3* 🙂
Přepadení 13. okrsku (1976)
zastarale..dneska strasny,smesny,divny...strasna bida, skoda ze sem to nevidel v 70s...ted uz se to fakt neda 🥺
Dexter - Studený start (2021) (epizoda)
10/10 ten zacatek s hudbou byla dokonala harmonie..no a poslednich cca 15min jsem ani nedychal a brecel radosti a uspokojenim!
Mil Colmillos (2021) (seriál)
zatim 2dily a je to velice nadejne a zajimave. :) tak to pak zesrali.. 😂 jeden dil dobra akce celkem..no pak kravina 😂
See - Série 1 (2019) (série)
prvni dil mega narez, a fighty s mighty babou jsou to nejlepsi..presto tu neni silnej zaporak, ale ve 2serce bautista nasadil latku vysoko! 😍
See - Série 2 (2021) (série)
kurva to je sleha! posledni dil, mistrovske dilo!
Rozlučka (2021)
dam hvezdu za dabing, bavil me borec co furt rikal kurva...pak dam hvezdu za prostredi a tempo, ale jinak je to hloupa sracka, ktera je fakt dobra jen na jedno shlednuti...za vic to nestoji 🥺
Mr. & Mrs. Smith (2005)
pravdive lzi s angelinou a bradem.. :D hodne dobry a zabavny..kdyz nekde davaj tak se zakoukam a bavi me to porad.. :)
Wanted (2008)
hodne dobry prekvapko...angelina jede !