Recenze (2 012)
Sedm psychopatů (2012)
Je to ok, Walken si to standardne dava uplne neskutecne, z nej srsi to veteranske herecke charisma 5x vic, nez, ze vsech ostatnich dohromady. Cely film na me ale pusobil jako by nekdo vyrostl na Tarantinovi a snazil se napsat neco podobneho, akorat mu to uplne nejde. 6/10
Nymfomanka, část I. (2013)
Diky stylu vypraveni pribehu a interesantnim dialogum Stellana Skarsgårda z toho je nakonec zajimavy film. Ty automaticky oteviraci dvere jsou jako moje kunda. 6/10
Na návštěvě (2015)
Aaaah stary dobry Shyamalanuv Twist! A k tomu pomerne pusobivy a uveritelny horurek. Ze by se Michael Knight pomalu vracel zpet do formy? 7/10
Dark (2017) (seriál)
Naprosto famozni. Nenechte se odradit nemcinou, takhle mysteriozni serial tedy nebyl od zlate ery LOST. Tema cestovani v case, uzasne prostredi nemeckych lesu, jaderna elektrarna, Fallout influence, skvela temna hudba a chytlavost kdy se nemuzete dockat dalsiho dilu. Koukejte vysolit druhou serii a rychle! 9/10
Dva světy (2017) (seriál)
Skvely serial. Vyborny koncept, kvalitni herci, je to zabavny a ani z toho tolik necitim klasickou serialovou natahovanost. Bohuzel to v ramci prvni serie nedospelo k zadnemu famoznimu finale, je to spis odrazovy mustek pro druhou serii. 8/10
Solo: Star Wars Story (2018)
Mlady Han Solo sice nesympaticky bez sebemensi sance ten film utahnout, misty je to docela nuda, ale jinak je to ok a v pohode koukatelne. Je na tom dost znat, ze to tvurci berou jen jako nezavaznou b-side a ne hlavni Star Wars kousek. 5/10
Deadpool (2016)
Nejak tezce prehodnocene, ne? Je fajn, ze ne vsichni superhrdinove se berou vazne a obcas to je i vtipne, ale jindy otravne, Deadpool a vlastne Ryan Raynolds obecne je nesympaticky a cele je to scenaristicky naprosto o nicem. 4/10
Dredd (2012)
Dokonale drsny, syrovy, spinavy postapo narez. 7/10
Herečka tisíciletí (2001)
Chvili ji trvalo, nez si me ziskala, ale nakonec je z toho laska na cely zivot. 8/10
Paprika (2006)
Neskutecne dokonaly snovy koncept, ale stejne tak tezce nestravitelna haluz. Nevim nakolik v tom hralo roli, ze tady lidi non-stop spi/sni, ale usnul jsem u toho asi 4x. 6/10