Recenze (4 486)
Krvavý Baron (1972)
Zezačátku zábavné a atmosferické, ale druhá půlka bohužel už nebyla tolik výrazná. Nejlepší z celého filmu je, řekl bych blonďatá Elke Sommer a její minisukně :-)
Blanche Fury (1948)
Barevné britské drama s Valerií Hobsonovou coby neteří, která se přivdá do rodiny svého bohatého strýce. Na jejich majetek i na ní si však dělá zálusk levoboček původního majitele sídla, který je trpěn jako sluha.
Pes baskervillský (2000) (TV film)
Asi šestá adaptace tohoto románu, kterou jsem viděl (některé z těch klasických i opakovaně) a román jsem samozřejmě i četl. Jsou tu sice menší kosmetické změny, ale jinak se předlohy drží poměrně věrně, o atmosféru se taky docela zdařile snaží, ale bohužel na druhou nemá ani čím překvapit.
Znamení čtyř (2001) (TV film)
Matt Frewer je prostě takový ten Holmes se všemi stereorypy, není nijak zvlášť zajímavý, ale ani nijak nevadí. Tato adaptace má oproti knize několik změn, tou největší (a díkybohu za ní) je vztah pana Watsona a slečny Morstanové. Zatímco v literární předloze se z toho vyklubala veselka, tady k ničemu takovému nedošlo, protože z Watsona udělali tvůrci důchodce (další stereotyp). Jinak se jedná o vcelku zdařilou adaptaci. Český dabing je hrozný.
Atlantic Ferry (1941)
Film o prvním transatalantickém parníku Brittania a mužích, kteří měli na svědomí jeho vznik. Rovněž je zde milostný trojúhelník - jedna žena (překrásná Valerie Hobson) a dva bratři. Až na dramatické finále v bouři je to čistě konverzační nezáživná záležitost. Závěrečný prolog se záběry dalších parníků do roku 1938 a královské rodiny jsou ve filmu pak z čistě propagandistických důvodů, protože vznikal během války. Další název snímku je Sons of the Sea.
Mr. Sardonicus (1961)
Takový dobrý koukatelný nenudící průměr, kterému ale chybí nějaké to napětí nebo lekačka.
Stín ďábla (1994)
Jako třicátkově stylizovaný retro pulp to vypadá moc pěkně, ale problém mám s tím příběhem. Potomek Čingischána, který se snaží zničit New York za pomoci atomovky je na mě trochu moc :-) Rozhodně bych si tohoto hrdinu nechal líbit nově zpracovaného s lepším příběhem.
Footlight Parade (1933)
Nesedlo mi to tolik jako třeba včera Gay Divorcee s Astairem. Hudební čísla sice mají skvělou choreografii, ale vůbec mě nebavily.
Veselý rozvod (1934)
Vtipný muzikál s dějem tak na půl hodiny, ale natažený o taneční a pěvecká čísla. Nicméně jsem se skvěle bavil. Astaire s Rogersovou jsou super.
Zloba - Královna černé magie (2014)
Moc pěkné, vizuálně, příběhově i herecky.