Recenze (885)
Truman Show (1998)
Geniální to určitě není, ale na vysoké úrovni - s tím by se souhlasit dalo. Je to velice dobře zpracované, ale některé věci mi tam vůbec neseděly. Za všechny například to, koho by zajímalo takových jeho prvních 5 let života? No ale i přesto je to pořád velice dobré.
Zhubni! (1996)
Filmy podle předlohy Stephena Kinga jsou špatné jen tehdy, když to zprasí filmový štáb. Tomovi Hollandovi se to naštěstí nepovedlo.
Pátek třináctého 7 (1988)
Nápad s telekinezí mě zaskočil, ale příjemně. Toto je první díl, kdy má Jason rovnocenného protivníka. Celkově je tento díl asi standardním průměrem pro sérii Pátek třináctého. Seřazení dílů od nejlepších po nejhorší by ted vypadalo takto: 6, 2, 3, 1, 7, 5, 4
Pátek třináctého 6: Jason žije (1986)
Už asi můžu říct, že je to nejlepší díl z celé série, ikdyž jsem ještě neviděl 8, 9, 10. Konečně si i Friday the 13th vysloužil úctyhodný děj a neopakovatelnou atmosféru.
Karate tiger 1: Neustupuj, nevzdávej se (1986)
Sledovat někoho, jak se snaží kopírovat Bruce Leeho mně moc zábavné nepřipadá, ale jestli je na tom něco opravdu dobré, tak to, že Van Damme dostane na držku, to potěší. Jinak, je to film pro děti a jako takový by se měl asi brát.
Lady a Tramp (1955)
Film, který se asi každému aspon trochu zalíbí (o tom svědčí i to, že snad nikdo nedal odpad!). Jedna z mnoha skvělých disneyovek.
Pátek třináctého 5 (1985)
Z prvních pěti dílů této "dekalogie", by jejich seřazení, podle toho, jak se líbí mně, vypadalo asi takto(od nejlepší po nejhorší): 2, 3, 1, 5, 4.
Red Force 6 (1991)
Této šestidílné sérii se musí nechat, že každý díl je velice originální po všech stránkách, ale tady mi scházelo víc bojových scén a taky trochu propracovanost charakterů postav, pak by to bylo uplně fajn.
Pátek třináctého 4 (1984)
Tady to vypadá, že se víc nadává uživateli POMO:). No já se nechci moc zapojovat, ale já ho taky moc nechápu. Má víc určitě rozumu, než Golfista, ale nevím, proč pořád sleduje horory, když ho to očividně nebaví a jenom tu kazí jejich procenta. Tak a co se tohoto pátku týče, tak podle mě je to nejhorší díl z prvních čtyř. Není na tom nic špatného, ale není to už taková zábava a ani známí herci jako Crispin Glover nebo Judie Aronson to nezachranují. Jason by se měl zase začít víc snažit a opět vymýšlet originální vraždy.
Sněhurka a sedm trpaslíků (1937)
Filmy studia Walta Disneyho sleduju vždy s oblibou a to teda hlavně tyto starší kousky, ty totiž nedovedou zklamat. Paradoxně, ač je toto určitě nejklasičtější disneyácké dílo a pro většinu určitě nejlepší, já si myslím, že třeba oproti Bambi, Dumbo, Popelka se toto může jít zahrabat:). Ale jinak je to samozřejmě fenomenální dílo.