Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 1

Recenze (1 315)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Ukecaná a roztahaná volovinka (hlavně tedy první polovina). S titulky bych tento film asi hodně těžko skousl:-) Akčních scén střídmě (spíš druhá část a konec), ale když už nějaká brutální a přímočará akcička přijde, tak je to natvrdo a krasně živé. Atmosféra ušla. Klasické tarantinovské dialogy a akce jsou nepopíratelné...Viditelný vliv tzv. nezávislé hororové produkce 60. a 70. let v subžánrech epxloitation movies, sexploitation v kultovkách jakými byly např. "Divocí andělé" nebo Meyerův "Faster Pusycat Kill,Kill". Později třeba "Takoví normální zabijáci"! Pěkné baby, ale neskutečně tupé nadrženecké kecy, takřka o ničem.. Chvílemi bych ty dvě partičky mladých holek s chutí nakopal do prdele! Čekal jsem (jak jinak než velmi originální-stylový film), nakonec jsem byl však trochu tímto projektem zklamán..Tímto filmem mi velký Quentin až takovou radost rozhodně neudělal a nebudu určitě sám..Překvapila mě jen krásná Vanessa Ferlito svým sexy tanečkem, perfektní hláška o Angelině Jolie v baru, sednoucí oldies hudba a závěrečná naturalistická honička starých klasických amerických bouráků Austin a Dodge alá "Bullit" nebo "Vanishing Point", ale to je tak asi všechno..Možná to chtělo o něco komplikovanější scénář..Konec a obracení karet byl však velmi nečekaný:-) Jestli se z toho stane kultovní věcička, nechť ukáže čas... ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tarantino je pošuk a blázen, ale co se mu nedá upřít, tak že má nakoukáno neskutečné množství starých lepších, horších i brakových grindhouse a explotation filmů. Podle mne si tímto filmem vyloženě splnil svůj sen, ovšem nemohl čekat, že jej publikum obecně ve světě s nadšením příjme. Chápu kritiku tohoto filmu, ale osobně se s ním naprosto stotožňuji a považuji ho za mnohem větší podstu starým "grindhouse filmům", než byla "Planeta Teror". Ať si již vezmeme výtvarnou stránku a celý "look" filmu - naprostá špička. Film působí zaprášeně, vyhrabaně někde ze staré krabice na půdě a puštěný na klasickém "kinokotouči". Tarantino zde vytvořil svět, který jako by vypadnul z pozdních 60. a brzkých 70. let, dbal na každý detail, na každou reklamu v obchodě, nábytek, zboží atd. Ale přitom zde postavy používají mobilní telefony apod. Výtvarnou stránkou vůbec nastoluje přesně tu atmosféru, kterou film má mít. A nyní k samotným herečkám a postavám, které prostě tvoří základ celého filmu. Tolik spomínané "nudné dialogy" mi nepřišly osobně vůbec nudné a už vůbec ne zbytečné. Každá z hereček svými kecy vytváří naprosto ojedinělou postavu se svými osobnostními kvalitami. Navíc kecy, které se v autě při jízdě a v barech vedou, jsou přesně ty kecy, které lidé v běžném životě vedou a jsou 100 x reálnější a přirozenější, než kecy, které vedou teenageři v moderních slasherech. Já nechápu, co na tom komu přišlo nudného, ale ty holky jsou naprosto úchvatný a to jak tím, že všechny nejsou dokonalé krásky (a v tom jejich reálnost a krása naopak spočívá, navíc působí dojmem levných hereček, ale hrají pekelně dobře), tak jsou to holky, které mají v životě hodně jasno a něco už za sebou. Tarantino ve filmu neponižuje ženy na "štětky", hloupé krávy", nebo "maso pro další masakr", ale tvoří díky nim postavy, který svými ujetými kecy, mají o životě skutečně co říct. A kdo nepochopil, asi neposlouchal. Žvásty o chlapech, celkový přístup k mužské populaci, k sexu, navazování vztahů, přístup k alkoholu a drogám ... tohle je ženský film a Tarantino zde stejně jako v Kill Billovi reaguje na sílu žen a jejich rafinovanost. Mužský element je zde zobrazen zejména v podobě absolutně úžasného Kurta Russela, který se z jejich odolnosti a tlaku nakonec i jako ten "největší tvrďák" doslova podělá. Nutno dodat, že Russel zde podle mého odvádí svoji životní roli. Pokud bych se vrátil k postavám všech dívek ve filmu, osobně jsem zažil stovky alkoholových (i jiných) akcí a takhle se prostě mladý pařmenky baví a fungují. Takže Tarantino je vykreslil naprosto reálně a přitom vtipně. Speciální efekty a závěrečná honička jsou pak jen třešničkou na dortu a samotný "náhlý konec" nakládačky reaguje na staré "kungfu filmy", jen místo nápisu "The End", mělo naběhout pro Evropskou verzi "FINE"... Tím by už Tarantino dosáhl dokonalosti. Film rozhodně není pro každého, stejně jako řada starých filmů podobného druhu. Tarantino si šlape vlastní cestou a mě se tato cesta líbí. Opravdu jsem byl mile překvapen a film se mi líbil od začátku do konce a vůbec jsem se u něj nenudil. Plný počet ale samozřejmě dát nemůžu, protože se jedná spíše o takovou taškařici a úlet, rozhodně ne seriozní film a to ani v rámci žánru a "subžánrů" ... () (méně) (více)

Reklama

DaViD´82 

všechny recenze uživatele

Naprosto nerozumím délce stopáže. Proč solidní filmovou povídku, která začne až v polovině snímku, zbytečně rozmělňovat zcela zbytečným bezmála hodinovým prologem? Navíc, když po něm stejně dojde k "restartu" a jede se nanovo. V první části sledujeme nezajímavé postavy, trapná camea a rádoby cool dialogy, které nemá šanci zachránit ani snažící se Kurt Russell. V druhé polovině je to v zásadě to samé, ale tam to již funguje především díky sympatickým slečnám a tarantinovským dialogům. Závěrečná automobilová naháněčka má říz i tu správnou atmosféru. Technicky a stylem je to od Quentina vypiplané do nejmenších detailů, ovšem to se dalo očekávat. Je vidět, že má nejen nakoukáno, ale že se zmůže i navíc než-li pouhé napodobování jako Rodriguez. Obzvlášt nápad s posunutým dějem skrze chybějící filmovou cívku je geniální a mnohem lépe využitý než-li u Planety Terror. Celkově mám však z projektu Grindhouse pocit, že kdyby se obě části prostříhaly, tak to výsledku jen a pouze prospělo.Zvláště v případě Tarantinovy části, která sice filmově a stylem je podstatně lepší, ale v zábavnosti naopak za přímočařejším počinem svého kolegy překvapivě poněkud zaostává. ()

Kulmon 

všechny recenze uživatele

Pokud tímto filmem zamýšlel Tarantino poctu béčkovým filmům z 80. let, tak se mu to myslím podařilo na výtečnou. Nikdo nemohl očekávat nějaký špičkový film, protože ani filmy, kterým vzdal tímto Tarantino hold takové nebyly. Byl prostě béčkové. A jejich béčkovstvím se lidé baví. Já jsem se bavil dobře a Tarantino tak u mě zase stoupnul v ceně, i když to je jeden z jeho nejslabších filmů. Ale kdo jiný s jeho jménem se dnes pustí do jasného propadáku? ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Tarantino měl zjevně nůž na krku od amerického feministického hnutí. Pro mě bohužel velké zklamání, Quentin se vždy opíral o kvalitní dialogy a akci bral jako druhořadou záležitost. Zde ale byly jen rádoby drsné ženské žvásty, které se po deseti minutách nedaly poslouchat. Celý film byl jeden velký "dialogomonolog", který mě tak sral, že jsem přetáčel po čtvrthodinách... 40% ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • Černožlutý Ford Mustang z roku 1972, který řídí Kim Mathis (Tracie Thoms), je velmi podobný Eleanor z filmu Gone In 60 Seconds (1974), o kterém zazní zmíňka v dialogu. Ve onom filmu se jednalo o Ford Mustang Mach 1 z roku 1973. (Aere)
  • Na benzince je v popředí reklama na cigarety Capitol W (65. minuta), které v první půlce filmu kouřila Arlene (Vanessa Ferlito) a současně je v pozadí reklama na „tarantinovské“ cigarety Red Apple. (Petsuchos)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama