Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 2

Recenze (1 315)

novoten 

všechny recenze uživatele

Nějaká ta šikovná režisérská libůstka, tradičně poslouchatelný soundtrack a sem tam milé cameo. Víc mi Tarantino nedal a touhle zoufalou podívanou mě tak maximálně naštval. Dvě úplně stejné party načančaných přitroublých kočiček s dialogy otravnými tak, že i rozhovory z horších režisérových scénářů se zdají na úrovni geniality. A k tomu na dlouhé minuty mizející hlavní záporák, díky kterému je vidět jeden nesexy taneček a jedna utahaná automobilová honička. Pošuk z videopůjčovny na čas přišel o nápady a stává se znovu pouze pošukem, který se rád dívá na poněkud zvláštní filmy. Neberu mu to, ale ať se v tom případě nechvástá nálepkou jakýchkoli "nej". S odstupem více než dekády jednoznačně nejhorší tarantinovka, naštěstí znamenající čiré dno, od kterého se šlo odrazit jedině vzhůru, naštěstí rovnou o spoustu pater. ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Grindhouse: Jelikož jsem viděl Grindhouse v původní double feature verzi včetně fake trailerů a nikoliv rozsekaný na dílčí segmenty, volím i komentář jako celek. ____ Machete Scénář: Robert Rodriguez .. Konspirace, jižanský temperament, násilí, nahota. Tím se prezentuje Machete. Námět, pomsta zabijáka, zní sice omšele, ale prostředí a prostředky, které by hrály významnou roli zní lákavě. K tomu Danny Trejo, mno těším se! I proto, že jde o zatím jediný fiktivní trailer, který se dočká realizace. 60%. ____ Planet Terror Scénář: Robert Rodriguez .. Na tyto splatter hrátky prostě nejsem. Zápletka s únikem plynu, po kterém lidé mutují ve vraždící hovada, je provařená skoro tolik, jako většina zbylého děje. Uměle/digitálně vyrobená patina let sedmdesátých je spíše otravná než cool (to platí pro celý Grindhouse). Ani miláček Willis to v mých očích nezachránil, neměl na to prostor. Někdo bude určitě spokojen, já však dávám dvě hvězdy s tím, že to je pro film ještě spíše úspěch, protože nemám problém jít v případe obdobných snímků i (nej)níže. 40%. ____ Werewolf Women of the S.S. Scénář: Rob Zombie .. Tak tohle si nechám líbit! Konečně někoho napadlo začít těžit teorie o nacistických pokusech v paranormálních a okultních vědách, s pokusy na lidech apod. Konkrétní trailer lehce nadprůměrný, ale i kdyby z něj zbyly jen ty sexy zpívající nacistky a hlavně eso Nick Cage, který i na ploše několika sekund a jedné repliky dokáže zachránit více než mnohdy za celý (jeho) film, pořád je to fajn vzpomínka a naděje na. Tohle téma je totiž silné a lákavé. 70%. ____ Don´t Scénář: Edgar Wright .. Hodně černý nádech je typický pro celou tvorbu Edgar Wright. Zda by se tentokrát neutopil v přehnané bizarnosti a doslovné citaci zůstane nezodpovězenou otázkou. Don´t! Don´t! Don´t! Nebo radši ano! :o) 60%. ____ Thanksgiving Scénář: Jeff Rendell, Eli Roth .. Jako malá ochutnávka různých parafrází, hrubého vtipu, drsných mordů a Eliho typicky sexistického podtextu je to fajn, ale rozhodně netoužím po vzniku další celovečerní hovadiny z jeho p(é)ra. Prostě tomu frajerovi nevěřím a pochybuji, že vše nad stopáž traileru by nebyla prázdná sračka ala Hostel. 50%. ____ Death Proof Scénář: Quentin Tarantino .. Mám Tarantina rád, Kill Pulp miluji, ale tímhle pokusem nezabodoval na mojí strunu. Že totiž pojme slasher o vražedném autě (jakkoliv je tato myšlenka originální, realizace ji ničí) jako samolibé a místy únavně zdlouhavé pindání ženských kroužků s minimem akce, jsem nečekal. Jelikož jde o vražedné auto až v poslední řadě už trailer v tomto směru nehezky klame. Když pak samotný děj filmu QT rozsekne, asi po vzoru samotného konceptu Grindhouse, na dvě nesourodé poloviny, chvílemi tak přemýšlím, která měla více zbytečnějších momentů. Ještě že se místy objeví Kurt Russell (vidíte to, on je tak upozaděn, že jsem na něj málem zapomněl) a trochu to rozhrábne, nejen svým šarmem. Bohužel je jeho postava vyobrazena dosti účelně a v každé polovině děje je to vlastně takřka odlišný charakter (suverén-srab). To je poslední kapka do tohoto podivného slepence žánrových odkazů a narážek. Přes zvládnutou formu, několik cool dialogů i scén samotných to není film, který bych potřeboval vidět znovu (možná zajdu ve Varech na půlnoční prodlouženou verzi, ale to jen z „nouze“:o) __ nakonec taky zašel, leč nudil se s většinou osazenstva Velkého sálu, kde sálala otrávenost a velké zklamání). A už vůbec to není směr, po kterým by měl Tarantino pokračovat.. 60%. _____ Závěr: jak je z textu výše zjevné, nejsem nejspíš cílová skupina pro double feature Grindhouse filmy, přesto si myslím, že předem avizovaných 60 minut na jeden film by bylo tak akorát na nadupanou spršku citací a žánrových poct v chatrně vypadající vizáži s minimem tvůrčího obohacení. GH - 55%. () (méně) (více)

Reklama

Enšpígl 

všechny recenze uživatele

Těžko mě může nudit něco víc než hospodský holčíčí kecy, to se fakt nedal "kvok, kvok, kvok" a druhá na to "iá iá iá". A bohužel to ještě nebylo všechno. Ano, pamatuju si ještě z kina kdy se filmy promítaly a různě to chrčelo, byli tam jakési černé nebo bíle čáry případně se přetrhla nebo přeskočila páska, fakt zážitek. A tohle všechno Mr. Quentin Tarantino začlenil do svýho filmu, jenže místo aby to vyznilo cool, vyznělo to trapně. Občas mě přišlo, že už Tarantino nevděl kudy dál a tak jakože přeskočil pásek a pokračovalo se dál. Co na tom, že neměl logiku ani děj, ani postavy, Tarantino je přece borec a komu to vadí, tak nechápe, že to udělal úmyslně, že tím vzdává poctu starým filmovým brakům, ale na tyhle kecy já seru. To je jako koukat se na ráno na ČT 2 na pořad Panorama, chvíli koukám na Šumavu, jak tam sněží a vidím lyžaře jak se táhne na vlek, pak střih a koukám na Krkonoše, jak je tam sluníčko a na louce se pasou krávy a pak zase stříh zpátky na Šumavu, ale lyžaře už nevidím, za to vidím babičku, jak si nese do chaloupky čerstvý rohlíky. No nic až bude příště Tarantino vzpomínat na filmové braky, půjdu radši do hospody poslouchat slavistickýho dědka, kterak vzpomíná na časy kdy hrála fotbal snad ještě Klapzubova jedenáctka, to má alespoň nádech upřimnosti. A abych nezapomněl, ze závěrečného chování Kurt Russella se mě chtělo zvracet. Nezbejvá než poděkovat za nádherný záběry na ženský nohy, to jsem si fakt užil.....noo, zas tak dobře, aby mě z toho bolela pravačka, ale ne !!!! a dobře natočený autoscény. ()

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tarantino je pošuk a blázen, ale co se mu nedá upřít, tak že má nakoukáno neskutečné množství starých lepších, horších i brakových grindhouse a explotation filmů. Podle mne si tímto filmem vyloženě splnil svůj sen, ovšem nemohl čekat, že jej publikum obecně ve světě s nadšením příjme. Chápu kritiku tohoto filmu, ale osobně se s ním naprosto stotožňuji a považuji ho za mnohem větší podstu starým "grindhouse filmům", než byla "Planeta Teror". Ať si již vezmeme výtvarnou stránku a celý "look" filmu - naprostá špička. Film působí zaprášeně, vyhrabaně někde ze staré krabice na půdě a puštěný na klasickém "kinokotouči". Tarantino zde vytvořil svět, který jako by vypadnul z pozdních 60. a brzkých 70. let, dbal na každý detail, na každou reklamu v obchodě, nábytek, zboží atd. Ale přitom zde postavy používají mobilní telefony apod. Výtvarnou stránkou vůbec nastoluje přesně tu atmosféru, kterou film má mít. A nyní k samotným herečkám a postavám, které prostě tvoří základ celého filmu. Tolik spomínané "nudné dialogy" mi nepřišly osobně vůbec nudné a už vůbec ne zbytečné. Každá z hereček svými kecy vytváří naprosto ojedinělou postavu se svými osobnostními kvalitami. Navíc kecy, které se v autě při jízdě a v barech vedou, jsou přesně ty kecy, které lidé v běžném životě vedou a jsou 100 x reálnější a přirozenější, než kecy, které vedou teenageři v moderních slasherech. Já nechápu, co na tom komu přišlo nudného, ale ty holky jsou naprosto úchvatný a to jak tím, že všechny nejsou dokonalé krásky (a v tom jejich reálnost a krása naopak spočívá, navíc působí dojmem levných hereček, ale hrají pekelně dobře), tak jsou to holky, které mají v životě hodně jasno a něco už za sebou. Tarantino ve filmu neponižuje ženy na "štětky", hloupé krávy", nebo "maso pro další masakr", ale tvoří díky nim postavy, který svými ujetými kecy, mají o životě skutečně co říct. A kdo nepochopil, asi neposlouchal. Žvásty o chlapech, celkový přístup k mužské populaci, k sexu, navazování vztahů, přístup k alkoholu a drogám ... tohle je ženský film a Tarantino zde stejně jako v Kill Billovi reaguje na sílu žen a jejich rafinovanost. Mužský element je zde zobrazen zejména v podobě absolutně úžasného Kurta Russela, který se z jejich odolnosti a tlaku nakonec i jako ten "největší tvrďák" doslova podělá. Nutno dodat, že Russel zde podle mého odvádí svoji životní roli. Pokud bych se vrátil k postavám všech dívek ve filmu, osobně jsem zažil stovky alkoholových (i jiných) akcí a takhle se prostě mladý pařmenky baví a fungují. Takže Tarantino je vykreslil naprosto reálně a přitom vtipně. Speciální efekty a závěrečná honička jsou pak jen třešničkou na dortu a samotný "náhlý konec" nakládačky reaguje na staré "kungfu filmy", jen místo nápisu "The End", mělo naběhout pro Evropskou verzi "FINE"... Tím by už Tarantino dosáhl dokonalosti. Film rozhodně není pro každého, stejně jako řada starých filmů podobného druhu. Tarantino si šlape vlastní cestou a mě se tato cesta líbí. Opravdu jsem byl mile překvapen a film se mi líbil od začátku do konce a vůbec jsem se u něj nenudil. Plný počet ale samozřejmě dát nemůžu, protože se jedná spíše o takovou taškařici a úlet, rozhodně ne seriozní film a to ani v rámci žánru a "subžánrů" ... () (méně) (více)

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Očekával jsem překvapení ze strany QT, který měl další šanci jak mě usadit a přesvědčit i mě, že je Bůh. Nepovedlo se mu to (už po několikáté) a já se opět směji jeho dílu jako některým předešlým. Ten smích však není to co by si on představoval, ale smích nad jeho snahami být velkým kultovním pánem ameriky. Jeho kult mě naprosto minul a krom vydařených KB 1 a 2 v jeho filmech nevidím nic výjimečného. Možná je pro někoho příběh DP zajímavý, ale pro mě je spíše nudný a zdlouhavý. Sledovat jak se černošky předhánějí v nadávkách, stěrech a tancování ala striptérky mě už na stará kolena moc nebere. V druhé částí DP se konečně ukazuje Rosario Dawson, ale ta mě dost zklamala ( to se netýká faktu, že zůstane oblečená...). Ani sám Kurt Russell není zrovna terno, i když furt lepší než kdyby to za něj zkusil vzít Travolta. Druhá část je úplně jiného rázu, protože se otočí role a sledujeme v závěru dokonce akční automobilovou honičku se zajímavým koncem (opět jsem se smál, jak by si žádný režisér nepřál :)). Musím uznat, že pár scén, které jsou složeny z rozhovoru lidí a různých pohybů kamery, někdy přímo extra dlouhé, se mu podařili. Asi je to už osobní, ale QT není můj střed vesmíru a nikdy nebude, ale komu se líbí jeho postoj a humor rozhodně nic proti gustu. ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • V 19. minutě si můžeme všimnout SMS ve znění: „Me too!“ Ve 26. minutě si pak Pam (Rose McGowan) utahuje z Jungle Julie Lucai (Sydney Tamiia Poitier), co všechno musela dělat, aby se objevila na billboardech. Později Rose McGowan ve skutečnosti stála u zrodu kampaně a hnutí s názvem „Me Too“, zabývajícího se sexuálním obtěžováním, které smetlo producenta filmu Harveyho Weinsteina. (Petsuchos)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama