Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (1 316)

Fr 

všechny recenze uživatele

Tarantino - to je srdeční záležitost. Proto jsem ochoten přistoupit na hru ,,objevování detailů (zajímavostí) v každým kousku". Stará muzika, starý plakáty, starý neony, starej celuloid, (starej) mobilní telefon.... A že se řeči vedou o mrdu, vysrknutým banánovi atd. se taky nemá cenu rozepisovat. Bohužel, když to celý shrnu - trochu nuda. Ženský mám rád, ale skoro celej film poslouchat jejich kecy je (i na mě) únavný. Melou furt dokola to samý... (prostě ženský, no). Nevadí mně, že si z nás dělá prdel, ale to, že je to nudný. PŘÍBĚH: ** nebejt automobilovejch honiček ve finále, tak je to vo ničem./ HUMOR: *** u keců se moc nezasmějete, takže zbejvá zase jen ten černej humor. Není ho moc, ale potěší. Více než cokoliv jinýho./ AKCE: **** - ale jo, honičky (autama) jsou natočený parádně./ NAPĚTÍ: ** nevím, jestli si ukoušete nehty. Moje vydržely. Prostě mě tahle pocta ,,VŠEMU" nebere. Možná proto, že ne každý béčko mne přivádí v úžas. Tohle prostě není můj hrnek kafe... ()

B!shop 

všechny recenze uživatele

Kdyz premejslim nad timhle filmem, tak prvni, co me napadne, je, ze je Kurt Russell desnej tvrdak. At uz bali zensky, ohrozuje je autem nebo zranenej breci a i kdyz je vlasne zaporak, tak mu clovek musi fandit a je fakt mega krutej. Akorat moh hodit vic hlasek. Co se tyce zenskejch, tak z tech dvou skupinek je asi nejlepsi a zaroven nejhezci Rosario Dawson a ackoliv jsou to vsechno slusny zensky, prislo mi, ze zas naky super krasky to nejsou. A jeste me potesil samotnej Tarantino, kterej tu je sice jen chvilku, ale je cool. Co se tyce samotnyho auta, prislo mi, ze na to, jak ho vychvalil, se rozsekalo nak snadno a zaroven me nastvalo, ze pozdejc uz nemelo tu cool lebku a zustal jen uchylnej kacer. Jinak samotnej pribeh je vcelku jednoduchej a nic poradnyho o postavach nevime, coz ovsem nevadi. Bohuzel me ale tentokrat Tarantino krapet zklamal v dialozich, obcas padne nakej super vtipek nebo hlaska a obcas je to samy bitch a fuck, ale celkove to proste nejsou dialogy, z kterejch by moh clovek citovat a je to jen takovy ne nak zvlast zazivny kecani par zenskejch, navic u prvni skupinky to jeste de, ale pak uz se cloveku nechce znovu poslouchat skoro to samy. Nastesti to vzdy ozivi Russell, kterej tu moh bejt ale klidne castejc. A co se tyce akce, tak tu jsou vlasne dve, nejdriv krvavy jatka, ktery jsou fakt ultra drsny a druha akce je spis honicka, ktera je fajn, ale ze by byla nak prelomova, to ne. No a to zamerny poskozeni obrazu, ze zacatku je ho skoro az moc a ke konci uz neni vubec, to taky nebylo uplne dobre zmaknuty. Takze zabavnej a uchylnej film s perfektni hudbou, ale krapet zklamani. Platilo to pred skouknutim filmu a plati to i ted, ze se vic tesim na kousek od Rodrigueze. ()

Reklama

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tarantino je pošuk a blázen, ale co se mu nedá upřít, tak že má nakoukáno neskutečné množství starých lepších, horších i brakových grindhouse a explotation filmů. Podle mne si tímto filmem vyloženě splnil svůj sen, ovšem nemohl čekat, že jej publikum obecně ve světě s nadšením příjme. Chápu kritiku tohoto filmu, ale osobně se s ním naprosto stotožňuji a považuji ho za mnohem větší podstu starým "grindhouse filmům", než byla "Planeta Teror". Ať si již vezmeme výtvarnou stránku a celý "look" filmu - naprostá špička. Film působí zaprášeně, vyhrabaně někde ze staré krabice na půdě a puštěný na klasickém "kinokotouči". Tarantino zde vytvořil svět, který jako by vypadnul z pozdních 60. a brzkých 70. let, dbal na každý detail, na každou reklamu v obchodě, nábytek, zboží atd. Ale přitom zde postavy používají mobilní telefony apod. Výtvarnou stránkou vůbec nastoluje přesně tu atmosféru, kterou film má mít. A nyní k samotným herečkám a postavám, které prostě tvoří základ celého filmu. Tolik spomínané "nudné dialogy" mi nepřišly osobně vůbec nudné a už vůbec ne zbytečné. Každá z hereček svými kecy vytváří naprosto ojedinělou postavu se svými osobnostními kvalitami. Navíc kecy, které se v autě při jízdě a v barech vedou, jsou přesně ty kecy, které lidé v běžném životě vedou a jsou 100 x reálnější a přirozenější, než kecy, které vedou teenageři v moderních slasherech. Já nechápu, co na tom komu přišlo nudného, ale ty holky jsou naprosto úchvatný a to jak tím, že všechny nejsou dokonalé krásky (a v tom jejich reálnost a krása naopak spočívá, navíc působí dojmem levných hereček, ale hrají pekelně dobře), tak jsou to holky, které mají v životě hodně jasno a něco už za sebou. Tarantino ve filmu neponižuje ženy na "štětky", hloupé krávy", nebo "maso pro další masakr", ale tvoří díky nim postavy, který svými ujetými kecy, mají o životě skutečně co říct. A kdo nepochopil, asi neposlouchal. Žvásty o chlapech, celkový přístup k mužské populaci, k sexu, navazování vztahů, přístup k alkoholu a drogám ... tohle je ženský film a Tarantino zde stejně jako v Kill Billovi reaguje na sílu žen a jejich rafinovanost. Mužský element je zde zobrazen zejména v podobě absolutně úžasného Kurta Russela, který se z jejich odolnosti a tlaku nakonec i jako ten "největší tvrďák" doslova podělá. Nutno dodat, že Russel zde podle mého odvádí svoji životní roli. Pokud bych se vrátil k postavám všech dívek ve filmu, osobně jsem zažil stovky alkoholových (i jiných) akcí a takhle se prostě mladý pařmenky baví a fungují. Takže Tarantino je vykreslil naprosto reálně a přitom vtipně. Speciální efekty a závěrečná honička jsou pak jen třešničkou na dortu a samotný "náhlý konec" nakládačky reaguje na staré "kungfu filmy", jen místo nápisu "The End", mělo naběhout pro Evropskou verzi "FINE"... Tím by už Tarantino dosáhl dokonalosti. Film rozhodně není pro každého, stejně jako řada starých filmů podobného druhu. Tarantino si šlape vlastní cestou a mě se tato cesta líbí. Opravdu jsem byl mile překvapen a film se mi líbil od začátku do konce a vůbec jsem se u něj nenudil. Plný počet ale samozřejmě dát nemůžu, protože se jedná spíše o takovou taškařici a úlet, rozhodně ne seriozní film a to ani v rámci žánru a "subžánrů" ... () (méně) (více)

Kulmon 

všechny recenze uživatele

Pokud tímto filmem zamýšlel Tarantino poctu béčkovým filmům z 80. let, tak se mu to myslím podařilo na výtečnou. Nikdo nemohl očekávat nějaký špičkový film, protože ani filmy, kterým vzdal tímto Tarantino hold takové nebyly. Byl prostě béčkové. A jejich béčkovstvím se lidé baví. Já jsem se bavil dobře a Tarantino tak u mě zase stoupnul v ceně, i když to je jeden z jeho nejslabších filmů. Ale kdo jiný s jeho jménem se dnes pustí do jasného propadáku? ()

movie 

všechny recenze uživatele

Rodriguez se s PLANET TERROR vyrovnal mnohem lépe než Tarantino, který v poslední letech jen zapáleně mluví o svých nadcházejích projektech, ale upřímně: když už je pak natočí, tak dobré to není. DEATH PROOF má pár stežejních akčních momentů, Kurt Russell je parádní ... no ... a to je asi všechno. Většina dialogů je povětšinou nudná, kadence hlášek na nule, odkazů na oldschoolové automobilní béčka je tu celá fůra, ale proč se dívat na film plný odkazů když si můžu pustit originály? ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • Ve scéně, kdy se Mike (Kurt Russell) baví s dívkou na baru, má v ruce sklenici. Hned v dalším záběru si utírá prsty od Nachos, avšak po dalším střihu má zase v ruce sklenici. (x_silver)
  • Auto, které holky vezmou na projížďku, je bílé Dodge Charger R/T 1970. Stejným vozem jezdila postava Kowalskeho (Barry Newman) ve filmu Vanishing Point (1971) i ve stejnojmenném televizním remaku z roku 1977 (kde byl Kowalskim Viggo Mortensen).To dívky ve filmu i zmíní. (Martin_Happy)
  • Policisté v nemocnici jsou stejná dvojka - Earl McGraw a Edgar McGraw - jako v Kill Bill 2 (2004), kde vyšetřují svatební masakr. Jsou hraní opravdovým otcem a synem Parksovými. Stejně jako v Kill Bill oslovuje Michael Parks Jamesovu postavu jako Prvorozeného. Earl McGraw se mimochodem objevil i v Grindhouse: Planetě teror (2007). (don corleone)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama