Reklama

Reklama

Mladá dvojice žije ve společné domácnosti se starými rodiči manžela. Tchyně Emílie (I. Kačírková) tak dlouho zasahuje svou opičí láskou do manželství svého syna (J. Čáp), až ho téměř rozvrátí. Odpor ke snaše (J. Brousková) zajde až tak daleko, že svému synovi namluví, že dítě, které čekají, není jeho a otcem je zahraniční student. Syn této evidentní lži ve své mužské pýše uvěří a rodinné drama je na spadnutí… (Česká televize)

(více)

Recenze (9)

Marthos 

všechny recenze uživatele

Kdo s koho. Irena Kačírková hrávala v sedmdesátých a osmdesátých letech protivné tchýně, které znepříjemňují život ne(v)hodným snachám nejednou a byla v nich bezkonkurenčně nejlepší. Škoda, že příběh sám je zbytečně rozvleklý, kratší stopáž by mu rozhodně prospěla. ()

rakovnik 

všechny recenze uživatele

Příběh ze života, kdy vícegenerační soužití nedělá ve vztazích dobře. Opět pomohl alkohol, aby se ledy hnuly. Ale vlastně kladný konec je prezentován jako prohra rodičů. Rádoby naučné, ovšem nevtipné. ()

curil 

všechny recenze uživatele

Tak nakonec se z černouška Ahmouda vyklube zelená Barborka. "Ale ona se vybarví" čeká Čáp s Řandou a bohatýrsky zapíjí narozenou vnučku/dcerku. V roli nepříjemné tchyně rozmazlující prvorozené děcko Irena Kačírková, jedna z nejlepších českých hereček padesátých šedesátých let. ()

javlapippi 

všechny recenze uživatele

"Dneska je to samá deprese, nervová labilita, útlum, duševní stres, ale góly žádný!" Zábavným spôsobom podané medzigenerčné rodinné pnutie, skvele zahrané, trochu kratšia stopáž by nezaškodila. Znepokojivo fascinujúce je ako všetci, vrátane nastávajúcej matky, v byte veselo fajčia. Teda okrem päťročného najmladšieho člena rodiny. Holt, iná doba. ()

Pitryx 

všechny recenze uživatele

Velmi nešťastné podání. A dokonce to není ani moc legrace. Ale párkrát jsem se zasmál, tak tu dvacku dám. Sice špatnou dvacítku, ale dám. Tech. poznámka. V titulcích je uvedeno, že jde o jedenáctý příběh cyklu mikro komedií „Bližní na tapetě“. ()

Hombre8 

všechny recenze uživatele

Rasistický a genderově hrubě nevyvážený snímek. Ještě že už by dnes žádný z našich progresivních režisérů nikdy nic takového nenatočil. ()

Reklama

Reklama