Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Čtrnáctiletá fashion bloggerka Viktorie si musí po smrti matky vybrat, zda žít v dětském domově nebo na malé vesnici s otcem, kterého nikdy neviděla. Venkovské prostředí na ni zpočátku působí jako zoo plné exotů, kteří jsou sice zajímavou náplní pro její blog, ale žít se s nimi nedá. Její otec navíc úspěšně vzdoruje všem pokusům o převýchovu a raději se věnuje své praxi zvěrolékaře a poklidnému popíjení s kamarády. Do rodinného souboje je postupně zatažena celá vesnice i sociální pracovnice, která hrozí násilným rozdělením nově vzniklé rodiny. A to právě ve chvíli, kdy Viktorie kromě vztahu k otci nachází i první lásku... (Indigo Film)

(více)

Videa (3)

Trailer

Recenze (269)

Gemini 

všechny recenze uživatele

Lukáš Latinák spojuje svou přítomností dva filmy posledních let, trpící stejným problémem - mají některá výborně fungující místa, ale jako celek jsou takové rozpačité, protože to dobré je prokládáno laciností, blbostí a lajdáctvím. A to nemluvím o tom, že pokud jste měli tak jako já tu čest dnes při TV premiéře na Primě, tak jste tímto filmem, respektive product placementem vkládaným v blocích jménem reklamy (a sdělení sponzorů pořadu;)) do vlastního filmového product placementu (Nike, Nike, NIKE), strávili místo 105 minut minut 150, což zážitku rozhodně neprospívá. Ale i v běžné stopáži a rytmu byste si museli všimnout, že spousta věcí v Andílkovi by se rozhodně nemohla stát nebo dít tak, jak se stala nebo udála (problematika dotací je tu asi stejně sofistikovaná jako zadávání veřejných zakázek na stavební práce v Bořkovi Stavitelovi, o obecním referendu ani nemluvě:)), a určité věci jsou zase naprosto nepochopitelné (třeba ty umělé řasy, nebo to, o čem tak asi celý ten rok fashion blogerka na vesnici fashion blogovala...nebo proč je Kateřina Herčíková pořád označována za herečku...). Anna Kadeřávková ve svých sedmnácti-až-osmnácti může hrát čtrnáctku/patnáctku, a klíčové je, že tuto stylizaci zvládá, a především, že i HRÁT umí. Bohužel jakkoliv hashtagování v obrazu koresponduje se stylem komunikace dnešní mládeže (a odráží i kvality jejího obsahu, ehm), přeskočení od nejvyhrocenějšího momentu vztahu otec-dcera o půl roku vperjod, aniž by se jakkoliv vysvětlilo, co se stalo, a jak se naplnilo řečené, to je prostě chyba k nepřehlédnutí. K nepřehlédnutí jsou naštěstí i výborní přihrávači a komici, za které tu jsou Miroslav Vladyka, Miloš Knor a do určité míry i Petr Jablonský. Prve zmíněný Lukáš Latinák je jenom dementní ochotnickou karikaturou, ale to může mít něco společného s tím, že hraje manžela vesnicky fiflenoidní Kateřiny Herčíkové, a tudíž by to pak byl personifikační majstrštyk:) Každopádně vzato globálně - Andílek Na Nervy se dá hodnotit různě. Můžeme si říkat, co je prvoplánové, co je záměrně zobrazováno v hrubých rysech, a jak to dobře plní v líčení čehosi divákovi svůj účel, anebo to pojmout tak, že to naznačuje nějaké směřování, ale je to naprosto nezvládnuté a soustředí se jen na nejkřiklavější příklady, které vydává za trend, protože tvůrci prostě kontakt s generací hlavní hrdinky nemají, ale chtějí prostě natočit takovýhle v zásadě rodinný film. No... těm, co patří do druhé hodnotitelské skupiny, bych rád připomenul, že česká kinematografie dala v posledních letech v tomto ranku vzniknout daleko pochybnějším věcem a dokonce i pár zrůdnostem - viz třeba Můj Vysvlečenej Deník s Veronikou Kubařovou. A ve srovnání s tímhle materiálem nabízí Andílek Na Nervy vynikající pokoukání. Což ovšem neznamená, že jsem ochotný přehlížet ty především vztahově-vývojové díry a další nedostatky. Přesto ode mě 60% a nevylučuju, že za pár let bych se třeba mohl chtít podívat znovu. Jo a prý tam hraje taky nějaký Mišík. Asi má něco společného s Vladimírem, slavným to pěvcem. Dělám si legraci. Ale abych to moc neprodlužoval, řeknu jen jedno srovnání - pamatujete "mladého pana Stropnického" v Máji? Tak vedle toho je Adam Mišík Al Pacino. I když vypadá jako Damian Lewis s hárem mého nejmladšího bratra (které je samozřejmě démonicky cool... a shodou okolností stejné jako háro třetiny jeho vrstevníků;)). () (méně) (více)

Johnny.ARN 

všechny recenze uživatele

Ale ako, ono to nebolo zlé. Pekná blondska príde na dedinu, kde si všetko fotí, natáča, dáva to na net a odmieta sa adaptovať. Samozrejme, časom sa poddá, ale do vtedy je tam pár vtipných momentov, niekoľko hádok a podobne. Mne to prišlo ako celkom podarený počin, či už obsadením ( prečo mala Myslivcová len také šteky?? ) výpravou ( New Holland ) a tou takou dedinskou atmosférou, z ktorej sa síce dalo vyťažiť aj viac. Dejovo to není žiadny zázrak a šablóna jak sviňa, ale zase sa to ani na nič nehrá a nesnaží sa to dostať do inej roviny ako by mal. A je to aj také zrkadlo spoločnosti, no čo si budeme nahovárať. Uvidíme, ako to zaboduje ( a či vôbec) na Levoch. Objektívne by to bolo menej, ale som zaťažený na blondsky a Petra "Saxána" Černocká si u mňa napravila reputáciu. 3 z 5 ()

Reklama

Necrotongue odpad!

všechny recenze uživatele

Mé putování stokami českého filmu zdárně pokračuje a díky dvojici hrdinných průzkumníku bubun a KM Phoenixe jdu často najisto. Tohle tedy byla příšernost. Už po deseti minutách jsem sváděl krutý vnitřní boj; zoufale jsem toužil tuhle hrůzu vypnout, zároveň jsem ale nechtěl hanebně selhat. Sebral jsem tedy všechny síly, vzchopil jsem se a vydržel jsem až do hořkého konce. Zápletka byla naprosto průlomová, město se nastěhovalo na vesnici, něco takového jsem fakt ještě neviděl. Čtyři (číslovkou 4) scénáristé dali dohromady takový paskvil, jaký se dá jinak vidět jen u Evy Toulové, a smutnými hrdiny jejich příběhu se stali rozmazlená instatuberka a veterinář bez kuskusu. Já nemám nic proti ženským hlavním hrdinkám, ženy mám rád, ale jen ty, které nefungují jen jako gangliovou nervovou soustavou řízený podpůrný vyživovací systém pro vagínu. Náhodná srážka s tímto druhem žen u mě vyvolává automatickou reakci, při níž se mi začíná mimické svalstvo organizovat do odmítavého úšklebku, což ale můžu kdykoliv uhrát na své postižení. Idiotský děj a dementní dialogy byly bravurně doplněny herci, které už opravdu nemusím: Mišíkem, Černockou, Hrachovcovou, Latinákem a hlavně Lindou Rybovou, kterou důvěrně mezi mnou a obrazovkou nazývám Leklou Lindou. Byl to skutečně silně nepříjemný zážitek, který bych si dobrovolně už nikdy nezopakoval, a vůbec netuším, odkud se ve mně vzala ta nutkavá touha přečíst si Joy. / Poučení nebude, protože mám otázku: Proč Dominika Myslivcová? ()

hous.enka 

všechny recenze uživatele

Tohle by podle mě mohla být taková ta klasická letní komedie, kterými by v posledních letech chtěl být Zdeněk Troška. Není to nikterak objevný snímek, není ani třeskutě vtipný (kromě pár trapných momentů, že jo Kateřino Hrachovcová s Puňťou Herčíková) a hlavně se tu konečně začínají objevovat nové tváře nebo alespoň herci, které jsem ve filmu dlouho neviděla (Linda Rybová, Miroslav Vladyka, Vlasta Žehrová nebo Pavel Řezníček). Ano, působí to instantním dojmem (umělé řasy, celý ten plastový svět a najednou prásk přerod ve venkovskou děvčicu) a celé je to dost růžové, naivní, sluníčkové... Ale ve svém žánru to zkrátka není špatné a snad už se konečně trochu rozhýbou vody českého filmu. PS: Ústřední trojice Řezníček (sexy veterinář), Kadeřávková (sexy poloviční sirotek) a Mišík (sexy sexoň) mi tedy nesedla. Zachraňuje to právě postava Lindy Rybové a pak, a to mě samotnou dost překvapilo, Petra Černocká. Zkrátka takové ty normálnější a možná i potkatelné postavy. ()

oveckaoa odpad!

všechny recenze uživatele

Jak může mít tohle více procent než Vánoční Kameňák absolutně nechápu. Tak, že rozmazlená pinda (omlouvám se za sprosté slovo kdybych napsal ženská urazím jich) se přestěhuje do obce k fotíkovi zvěrolékaři. Všechny tam stále uráží (i veřejně) natáčí na mobil a dává na internet a absolutně nikomu to nevadí diví se, že v jakémsi zapadákově o zhruba 20 obyvatelích není obchod s oblečením ani supermarket už chyběla scéna, že se diví, že tam není pobočka Avonu a to nejhorší teprve ještě přijde. 15 letý spratek tam sekýruje dospělého fotíka a ten kolem ní skáče jak píská až zhruba v 40+- minutě ji za její chování natáhne (respekt, že to vydržel tak dlouho já bych jí natáhl hned na začátku už) a bezdůvodně uráží všechny chlapy co tam jsou. Scéna s rybou je největší úlet co kdy můžete v komediích vidět (zvláštní, že jíst kapra jí nevadilo asi teda umřel humánním způsobem) následována scénou s ořechem . Postavy jsou příšerné a pravděpodobně konkurz na ně vybíral někdo mentálně postižený tak, že tu máme nagelovaného blbečka (Mišík), který vypadá , že ani neví v čem hraje Hrachovcovou,která asi už bere vše a podle toho to tak vypadá , stalkující starostku, která to veřejně přiznává v rozhlase a nikomu to nevadí, pseudorapera , který je tak zoufalý, že kdyby tam bylo malé mimino a žužlalo si prst předvedlo by něco lepšího než on a celá jeho hudební kariéra a o ostatních je škoda se vůbec zmiňovat. Ačkoliv má film přes 100 minut tak mě to přišlo jako nekonečné a navíc se tam nic neděje prostě jen pipka běhá z místa na místo někoho potká urazí a přijde domů (tyhle scény se opakují dokola) i to, že taková osoba uběhne 540 kilometrů je výsměch. O tom, že vypadá pořád dokonale pomlčím kde na to brala nebo měla nekonečnou zásobu rtěnek, řasenek a laků na nehty ?. Jinak o rok později vznikla Bezva ženská na krku s podobným námětem tam byla učitelka co se stěhovala z Prahy do obce a proti tomuhle je to na oskara. 0 procent doporučuji pouze lidem jako je hlavní postava co věčně řeší, aby vypadaly dokonale a dávají na internet každou sračku například, že tlačí exkrement, močí na záchodě a podobně. ()

Galerie (57)

Zajímavosti (9)

  • Pavel Řezníček (Jakub) při přípravě na závod traktorů málem narazil do stromu. [Zdroj: cervenykoberec.cz] (SONY_)
  • Anna Kadeřávková (Viktorie) na své instagramovém účtu prozradila, že během natáčení byla nemocná a některé scény natáčela v horečkách. [Zdroj: cervenykoberec.cz] (SONY_)

Reklama

Reklama