Nastala chyba při přehrávání videa.
  • 3DD!3
    *

    Bezradně jsem zíral. Strachy jsem se krčil k přítelkyni a s hrůzou se ptal jestli je život opravdu takový. Jestli nedává smysl a lidé, kteří jím procházejí postrádají zdravý rozum, chovají se nelogicky, ostatní podvádí a členové rodiny jsou na sebe navzájem jako zrezlá břitva. Komedii si představuju jinak, tohle byl spíš horor. Nemám tyhle filmy rád a Frank je zatím nejhorší role Ondry Vetchého. Smál jsem se jen sprostému papouškovi.(2.1.2016)

  • apokar
    **

    Takový sešup jsem dlouho neviděl. První minuty se mi opravdu líbily. Ovšem pak to jelo jak Franz Klammer na Hahnenkammu - dolů a rychle. Ty "snové" pasáže naprosto zbytečné, spíš celému filmu ublížily.(17.9.2016)

  • vteco
    **

    Nevýrazná a průměrná česká komedie, která se opět neúspěšně snaží protlačit originalitu a zaujmout něčím netradičním. Vtipných pasáží je zde opravdu hodně a z takového počtu si své oblíbené najde určitě každý, nejvíce pak v podání Ondřeje Vetchého, který film vytáhl z odpadu. Tím je ale výčet pozitiv konečný. Akční snové pasáže neuvěřitelně odpudivým způsobem kazí celý film a efekty na úrovni zemí třetího světa marnost jen potvrzují. /40%/ (Kino - Prom.)(29.5.2015)

  • kingik
    ***

    Český film postrádá dobrodružnou spektakulárnost. Režisér Milan Cieslar se rozhodl pro to něco udělat. Natočil akční komedii, v níž se obyčejná realita všedního dne prolíná s bujnými představami jednoho policejního poručíka. Tím je Franta Sýkora, který velí menšímu policejnímu sboru, doma zase mírně despoticky velí svým třem dcerám a opotřebované manželce, která si nejvíc "erotiky" užije při doručování pošty v práci, a s níž má sice náš hrdina relativně hezký vztah, ale jeho usedlému způsobu života chybí náboj a milostná jiskra. Už vůbec není nadšen z role dědečka, která mu bude příslušet poté, co jeho nejmladší, teprve šestnáctiletá dcera přišla do jiného stavu s nějakou pochybnou náhodnou známostí. Nezbývá než tajemného dredaře vypátrat. A tak jsme svědky, kdy se z pupkatého a prošedivělého Franty stává uhlazený, neohrožený a atleticky disponovaný agent Frank mladšího vzhledu, kterému neodolá žádná žena. Franta se totiž s oblibou ponořuje do svých dobrodružných představ, jež má vášnivě načtené z dobrodružné literatury, a v nichž je možné absolutně všechno. V jeho fantaziích figurují snad všechny postavy z jeho okolí. Jeho aktuální mise spočívá v dopadení muže jménem Sperminátor, jenž stojí za oplodněním jeho dcery, ale také vlivného bosse, který má v úmyslu odloudit mu ženu. V reálném životě totiž jeho citově vyprahlá manželka nesměle nadbíhá neurotickému spisovateli, který hraje v jeho představách zákeřného bosse. I Franta to zkouší u jiné. Zakoukal se do nové a podstatně mladší kolegyně z práce, která bude akční partnerkou na jeho misi. Ženská i mužská plodnost a neplodnost v tomhle filmu sehraje svou nemalou roli. A svůj prostor pochopitelně dostanou i ostatní dvě dcery a jejich životní peripetie. Nikdo si tedy nemohl stěžovat, že by ve filmu nedostal dostatečný prostor. Prolínání reality s fantazií není ve světě filmu nic tak nového a objevného. V českém filmu je to ale vzácný úkaz. Milan Cieslar, který má na kontě i spolupráci na scénáři, se pustil do neprověřených filmových vod a měl i kus odvahy, když z komerčního hlediska jeho počin nepředstavoval žádnou jistotu. Ondřej Vetchý ve stěžejní dvojroli prokázal svůj zjevný komediální talent. Jeho Franta coby hlava rodiny je ale mnohem vtipnější než agent Frank, jehož postava je poměrně seriózně pojata. Vetchý je v mnoha scénách začtený do románů o Jamesi Bondovi, jen jednou je k vidění, jak třímá v rukou dobrodružnou knihu o pirátech, což se ve výsledku promítne do jeho představy, kdy se na palubě pirátské lodi ocitne se svojí atraktivní kolegyní z práce, kterou sympaticky ztvárnila populární slovenská zpěvačka Kristína Peláková. Chybou bylo akorát jen to, že se těžko mohla objevit v jeho představách, když ji v té době ještě ani neznal(!). Takových těch drobných nedůsledností i nepřesností je ve filmu poměrně nemalý počet. Někdy je to rušivé, do očí bijící, někdy se to dá tolerovat. Proč se záporák Sperminátor z představ nesmyslně objeví v reálu na svatbě jedné z jeho dcer jako fotograf? Proč jeho nejmladší dcera neustále mlží, s kým souložila. Co chtěla docílit Františkova manželka tím, že se sblíží se spisovatelem se sebevražednými sklony? Proč je Franta rázem se všemi rodinnými problémy tak smířený, když předtím nekontrolovatelně vyšiloval? A tak bych mohl pokračovat. Motivace postav byly mnohdy málo zřejmé, dost často i nešikovně posazené. V představách taky panoval menší zmatek, ale ten byl i celkem přípustný. Kolikrát se v nich odehrálo něco, co vlastně ani nebylo moc zajímavé, ani příliš smysluplné a odvázané tak akorát. Nebyly moc dobře zvládnuty přechody mezi realitou a snovými sekvencemi. Když film setrvával v realitě, byl komediálně dobře zvládnutý, snové sekvence byly poměrně trapné. Akce ve filmu tolik nedominovala, jak by asi měla. Asi si umíte představit, jak čeští filmaři zvládají akci. Po řemeslné stránce nic moc. Otřesně ovšem dopadly postsynchrony. Dva méně známí herci byli špatně předabováni Štěpničkem a Sypalem. A občas se stávalo, že některým hercům nebylo dost dobře rozumět, značně totiž haproval zvuk i artikulace. Ani okatě nastrčenému product placementu se film neubránil. Zasmát se u této na české poměry netradiční komedie dalo. Originálních vtipů se vyrojilo dost. Herecké obsazení to odehrálo v pohodě. Casting si dával záležet na výběru atraktivních mladých slečen. Globálně u mě převažují pozitivní dojmy. Mělo se zapracovat hlavně na detailech. Ale takový už je život filmových hrdinů. 60%(4.11.2015)

  • Enšpígl
    ****

    Mrzi mě snové pasáže, který měl František ve kterých se nám Ondra postupně stylizoval do Peyraca, Bob Saint-Clara nebo do Bonda. Tyhle pasáže jsou totálně nazvládnuté a ničej jinak velmi příjemnou a pohodovou zábavu. Nerozumím tomu, proč to tvůrci udělali. Vždyť postava Františka byla zřetelně a jasně napsaná a Ondra by jí svým herectvím dokázal vyprofilovat i bez těchto pasáží. Navíc pan Horský při vší úctě není ani Broca a Veber už vůbec ne. Naštěstí to je jediná výtka, kterou k filmu mám. Pokud si totiž tvůrci nehrají na zahraničí filmy, neakční (zoufalost ) a soustředí se na hlavní dějovou linku, ryze české reálie, tak jsou silný a válej. Film táhnou tři herci Ondra, Simona Stašová a Miroslav Táborský a táhnou ho skvěle, maj dobrý dialogy, dokážou dát svým postavám tragikomický rozměr, který nejednou pobavil. Ostatní herci nemají tolik prostoru, což mě zamrzelo hlavně u Terezky, kterou mám rád a filmová svatba s Markem jim šla dobře, že by nácvik ? Z filmu je cítit jediná ambice, přijď diváku spočinout do kina, nebuď jak zakyslej českej filmovej kritik a pak máš velkou šanci že odejdeš pobaven, odpočinut a příjemně naladěn. Ještě musím ocenit, že Ondra si po dlouhý době odpustil nacpat do filmu sparťanský zastávy, to je správná cesta Ondřeji, vydrž a můžeme se zase kamarádit a Kristína Peláková je kočka.(24.5.2015)

  • - Policejní vůz, kterým František (Ondřej Vetchý) a Lucie (Kristína Peláková) pronásledují zločince tunelem Blanka a taxi, kterým Jana (Simona Stašová) přijíždí domů k rodící dceři, je stále stejná stříbrná Škoda Octavia Combi registrační značky 2AP 5397. Stejné auto bez nápisů  a majáku lze navíc zahlédnout zaparkované v řadě vozidel ve scéně, kdy se Jana stěhuje od Františka k panu spisovateli (Miroslav Táborský). Skutečná policejní auta tohoto typu navíc nemají nikdy vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie a nejsou vybavena podélnými střešními nosiči. (Martin_L)

  • - Natáčení probíhalo i v tunelu Blanka a to ještě před jeho otevřením na podzim roku 2014, kdy byla v tunelu testovány bezpečnostní systémy. (M.B)

  • - Film vydělal 32 760 954 Kč a v kinech ho vidělo 258 274 diváků, což z něj dělá nejúspěšnější český film roku 2015. (Zdroj: Unie filmových distributorů). (Pedronaut)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace