Režie:
Woody AllenScénář:
Woody AllenKamera:
Vittorio StoraroHrají:
Jesse Eisenberg, Steve Carell, Kristen Stewart, Blake Lively, Sheryl Lee, Paul Schackman, Richard Portnow, Jeannie Berlin, Ken Stott, Woody Allen (vypravěč) (více)Obsahy(2)
Bobby (Jesse Eisenberg) pochází z Bronxu. Žije s věčně se hašteřícími rodiči a bratrem Benem (Corey Stoll), který jako čistokrevný amorální gangster zastává názor, že každý problém se dá snadno vyřešit hrubou silou. Bobbymu je jasné, že potřebuje změnit prostředí. Odlétá do Hollywoodu, kde začne pracovat jako poslíček pro strýčka Phila (Steve Carell), který je mocným agentem filmových hvězd. Vstupuje do světa opojných večírků, plných celebrit, modelek, playboyů, producentů a politiků. Na první pohled se však zamiluje do strýcovy půvabné asistentky Vonnie (Kristen Stewart). Problém je, že Vonnie má vážný vztah, takže se Ben musí spokojit s pouhým kamarádstvím. Ale nic netrvá věčně, Vonnie se s přítelem rozejde a velmi rychle opětuje Benovy city. Jeho nabídku k sňatku však odmítá. Zlomený Bobby se vrací do New Yorku, kde začne pracovat s bratrem Benem, který si otevřel noční klub. Z Bobbyho se stává velmi schopný impresário a z klubu Les Tropiques jeden z nejvyhledávanějších ve městě. Přestože Bobby stále miluje Vonnie, sblíží se s Veronikou (Blake Lively), okouzlující dámou z vyšší společnosti. Svatba. Veroničino těhotenství. Benův život se zdá šťastný. Ale jen do toho večera, kdy do dveří Les Tropiques vstoupí Vonnie... (Bioscop)
(více)Videa (2)
Recenze (290)
Woody Allen mě zkrátka stále neskutečně překvapuje, sype rok co rok film za filmem, a ty bijáky mají stále vynikající úroveň. Ovšem Café Society u mě vzbudilo přímo Wau efekt, ani jsem nedoufal, že bych letos viděl film, který mě nadchne tak, jako právě tento. Neskutečně dobře nakostýmované, vypiplané co do detailu, nádherně natočené a v neposlední řadě naprosto skvěle zahrané, Jesse hraje typickou figurku Allena přímo na jedničku a že ho jako herce dvakrát nemusím., musím mu vyseknout poklonu. Hudební složka ve spojení s dobovou atmosférou , ostatně jako u všech Woodyho filmů je naprosto bravurní. Zkrátka veliký filmový zážitek. ()
S Café society se mi Woody trefil naprosto dokonale do noty. Jak tematicky, tak obdobím, do kterého příběh zasadil. Navíc herecky perfektní a obrazově strašně líbivý malý nedoceněný film, který na mém osobním žebříčku bude figurovat mezi těmi nejlepšími jak pro rok 2016, tak i co se týká tvorby Allena. 90% ()
Čas a místo (meziválečný Hollywood a New York) nezachránily způsoby (řídká romance se ztupeným břitem humoru). Melancholické vyznění neobhájí neochotu vystoupit z autorské komfortní zóny a zůstává jen nostalgie utopená v medu snobství, repetitivnosti a tvůrčího opotřebení. Eisenberg špatný v poloze neurotického paragrafu zrcadlícího herecký projev režiséra i jako sebevědomý impresário bezodkladně útočící na dámské klíny. Jediný, z koho dýchal život, byli Bobbyho židovští rodiče, zbytek byla jen nablýskaná póza, ztrácející se v prudkém dešti slov. Dešti, z něhož jen pár kapek dodalo vláhu, aniž by se rychle odpařilo z rozpáleného asfaltu bulvárů.. Allenovy čerstvé produkty ze smetánky mi začínají způsobovat alergii na mléčné bílkoviny.. ()
,,ŽIVOT JE TAK NEVYZPYTATELNÝ...“ /// Na úvod podotknu, že Jesse jako mladík doufající ve světlý zítřky v Hollywoodu a krásná Kristen, nezkažená svůdným městem, tvoří sympatickou dvojici, která nádherně zapadá do Allenova vypravěčství. V Allenově podání je prostě (téměř) každá žena svůdná a žádnej milostnej trojúhelník není vobyčejnej. Tak jako tenhle film, kterej sice „JEN“ ukazuje, že stará láska nerezaví, ale zapadá do Allenova vidění života, kterej je komedií psanou sadistou. Možná zde máme nejslabší pointu z posledních filmů, ale síla melancholických pocitů (nejen Bobyho a Vonnie) by mě dokázala přinutit jít s hodnocení vo hvězdu vejš. /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Sním o filmových hvězdách (a domu s bazénem). 2.) Kvůli hlasitýmu rádiu bych nikoho nezabil… (nebo jo?). 3.) Thx za titule „mark82“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR * AKCE ne NAPĚTÍ ne ()
"Cafe Society" je pre mňa typický film Woodyho Allena. Nepomýliteľný s ničím. Vďaka hudbe, dialógom a aj hereckými výkonmi. Všade je proste cítiť jeho rukopis. A nepovedal by som, že ide o jeho najlepší film, ale rozhodne je to film, ktorý fanúšikov jeho filmografie poteší, a pre ostatných to bude aspoň film hodný pozornosti. Musím povedať, že je to zatiaľ asi najlepší výkon Kristen Stewart, ktorý som kedy videl a aj Jesse Eisenberg je v tomto filme vynikajúci. Blake Lively je rovnako skvelá a prvý dialóg, ktorý tu vedie s Bobbym je absolútne zlato komédie. Nemohol som sa prestať smiať. "On which side of the bed you like to sleep?" To sa zapamätá navždy. Vizuálne je film veľmi pekne spracovaný, hudba je vynikajúca a celková atmosféra 30-tych rokov Ameriky je vynikajúca. Ak máte radi Woodyho Allena, tak si myslím, že vás "Café Society" poteší. Dokonca sa mi film páčil asi aj viac ako minulého roku Irrational Man. Dĺžka je optimálna, film ma nenudil, postavy sú zaujímavé a dobre spracované. Pozrite si ho, ak ste to už nespravili. Hodnotenie: B+ ()
Galerie (333)
Zajímavosti (10)
- Café Society (2016) je vôbec prvou spoluprácou režiséra Woodyho Allena a kameramana Vittoria Storara. Na žiadosť talianskeho kameramana sa film natáčal na jeho obľúbený formát, kde je pomer strán 2:00:1. (MikaelSVK)
- Jedná se o první film Woodyho Allena, který byl natočen digitálně, konkrétně kamerou Sony CineAlta F65. (Chevees)
- Vo filme si mal pôvodne zahrať aj Bruce Willis. S jeho odchodom sa najskôr hovorilo o nezhodách s režisérom (Woody Allen), neskôr o záväzkoch k broadwaiskému projektu Misery, divadelnej adaptácii románu Stephena Kinga. Tam stvárnil autora Paula Sheldona, ktorý je sužovaný jedným zo svojich čitateľov (Laurie Metcalf). (MikaelSVK)
Reklama