Režie:
Chung-hyun LeeScénář:
Chung-hyun LeeVOD (1)
Obsahy(1)
Žijí ve stejném bytě, ale každá v jiné době. Sériová vražedkyně se dovolá ženě, od které ji dělí dvacet let, a vsadí její minulost i život, aby změnila vlastní osud. (Netflix)
Videa (1)
Recenze (172)
Hm, překombinované ad absurdum. Ale v zásadě ta ústřední myšlenka, že našlápneš na něco, co dělat nechceš, ale tak trochu musíš, protože to někomu dlužíš... a pak už není úniku, ta se povedla hodně. Jinak je tohle téma už až mockrát viděné a zrovna v Koreji během několika málo let vytěžené až do hlušiny. Sympatické herečky. ()
„Ha-Loo? Tady Yoo-Soo Chooj, s kým mlufim?“ „Tady Kvajd, ty plagiátorká jebko! Volám z roku 2000, abych ti řekl, že bezskrupulózně vykrádat jeden z největších skvostů milénia, nepřiznat mu kredity a navíc ho ještě napajcovat slizkým ťamanským patosem a už opravdu megakokotskými dementparadoxy, to je přinejmenším na anální znásilnění neopracovanou bambusovou tyčí! A tak jsem Ti zrovna něco nechal v ledničce v misce s kimči, je to hnědé a po těch dvaceti letech už to bude i solidně fermentované. Dobrou chuť.“ „Ne ne ne, neumym šeški a ty folat omil, špatna frekfence, asiii…“ „Já mluvím anglicky, debile, a vím přesně, že volám do lupičství v Soulu! Ale máš pravdu, fuckt špatná Frekvence.“ „Ja končit, palit se mi tu pes a nemit čas, bo psat zrovna orikinalni scenaš k Obfyklym lakosnikum. Chtit nasrat Ferbala, fiš. Joesonghabnida-a-a-a… Cvak“. Naprostá bezostyšnost, ale zase ruku na rýžoviště, kdybych neviděl jeden z mých nejoblíbenějších filmů, asi bych jeden žlutý puchýř přistřelil. ()
Ďalšia kvalita od Netflixu. Telefón funguje skôr ako mysteriózny triler než horor. Aavšk triler originálny,dobre vymyslený, temný, atmosferický, s kvalitným gore a 1 veľmi zaujímavým a podareným zvratom. Jeden z mála podobne ladených ázijských filmov, ktorý sa mi páčil, keďže obvykle ázijské trilery/horory príliš nemusím. PS: Tá pošahaná maniačka volajúca z druhej strany bola zahratá veľmi kvalitne. 75% ()
Takové (polo)remaky si dám líbit! Pravda, obešel bych se bez toho anglického dabingu, ale zase chápu, že když do toho Netflix dává prašule, chce zabodovat i v USA, kde titulky nikdo číst nechce. Ústřední motiv Telefonu je sice jednoduchý, ale zato velice efektně rozpracovaný. V tomto příběhu se sice necestuje časem, ale budoucnost s minulostí se díky telefonu ovlivňují tak zásadním způsobem, že vlastně probíhají v jeden moment. Rýpalové namítnou...a co časový paradox, co větvení časových přímek, alternativní časové linie? Jakkoliv to zní divně, tak právě časový paradox tvůrci využívají a funguje jim to skvěle. U podobných filmů se mi často spustí při prznění logiky v hlavě alarm.. ale tady nic, paráda. Navíc je to řemeslně skvěle zvládnuté a svoje udělají jak neokoukaní herci, tak prostředí. I když... jedno drobné zafrflání bych mě...když prohlásí dívka, které bych hádal tak 15 let, že je jí 28 a následně se posuneme dějem o dalších 20 let dopředu a ona vypadá skoro pořád stejně... trochu se mi párkrát hádal mozek s očima. Závidím korejským mužům, že jim ženy nestárnou a ženám, že si nemusí za celý život vyměnit fotku v občance . Ale to je společně s dlouhou stopáží jediná drobná výhrada. Jižní Korea chrlí jeden lepší film než druhý a je to i díky Netflixu, který fandům sci-fi a hororů seslalo samo nebe. ()
U jednoho z nejlepších thrillerů roku nejvíc zamrzí, že mohl být ještě lepší. Synopse jednak vyzrazuje zbytečně mnoho, nutící diváka předvídat události první půlky jednu po druhé, než se rozjede skutečně šťavnatá hra s velmi základními časovými paradoxy, které ale i naposté fungují dost efektivně. Ruší trochu zbytečné CGI sekvence, vystřižené z mid-budgetových blockbusterů nultých let, kdy se počítačem zákonitě muselo dělat všechno. Strhne souboj dvou skvělých korejských hereček z dost odlišných komerčních sfér. Podobně jako u #Alive mám ale dojem vysokého potenciálu, který se povedlo naplnit jen zčásti. 60% ()
Galerie (50)
Zajímavosti (1)
- Natáčení začalo 3. ledna 2019 a bylo ukončeno 2. dubna 2019. (PamPero 1)
Reklama