Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Videa (1)

TV spot

Recenze (245)

Hamaradža 

všechny recenze uživatele

S fľašou ríbezľového vína zhliadnuté 4 epizódy. Vyvršovať sa tu na skôr nudnej, ako urážajúcej reality show nemám potrebu, skôr musím povedať, že svet tik-tok influencerov je pre mňa úplne nový vesmír, ktorému sa mi stále nedarí porozumieť. :) Väčšinu stopáže som myslel na otázku: Prečo by sme sa mali tváriť, že sú títo mladí ľudia riešiaci absolútne banality relevantní, či akokoľvek obdivuhodní? Som zvedavý, ako seriál zostarne o 10, či 20 rokov, myslím, že to jedného dňa bude príjemné retro. :) ()

TheSompeque odpad!

všechny recenze uživatele

Absolutní přehypovaná srajda. Vyvolení byli v minulosti populární proto, že naházíte úplně cizí lidi, kteří se neznají, do jednoho baráku a dáte všude kolem skryté kamery a počkáte, až se rozhádají. Ale Likehouse jde na to jinak - místo no name lidí dá do vily v podstatě kamarády influencery, (no, tak 3/4 z nich neznám, holt moc toho vlivu nemají.) kteří jsou z TIk Toku, takže klasický český boomer absolutně nepochopí. Banda nesympatických namyšlených troubů mě fakt nedonutí tuhle zbytečnost sledovat dál. Nemluvě o tom, že si teď každý bude říkát, že kdo má vliv na internetu (čili je influencer) je stejně namyšlený hňup jako ten blonďák co si rád dá svíčkovou. ()

Reklama

Petroff

všechny recenze uživatele

Na tohle by měli kouknout rodiče dětí, co tyhle instatvory sledujou a podporujou na internetech. Merchandise = přeprodej shitového oblečení s potiskem za +100% ceny - jméno influencera (influenza je chřipka, mimochodem). Sonda mezi čerstvě plnoleté, dle jejich měřítek úspěšné, internetové hvězdičky. Skvělý komentář tu má ZECK. Hodnotit to číselně nechci, protože je to někde mezi sračkou a masakrem, ale přiznávám tomu zvláštní kouzlo nereálné reality show tak, jak se to nemá dělat (např. soutěžící jezdí na víkend domů, což strašně ubírá na pnutí mezi nimi. Marek - maskulinní plyšák, který není úplně nejostřejší tužkou v penále). Non-stop se zamotává do toho samého (jeho nevěra a přístup k ní), lže o tom (-a stále má potřebu se k tomu vyjadřovat, že jako aby se očistil) a těm lžím snad i sám věří. Zakoukal se ve vile do Báry, taková umělohmotná buchétka, která taky není nejbystřejší lištičkou v noře. Doposud snad neřekla větu o víc než 4 slovech a často je na ní vidět taková ta myšlenková bezradnost. (Slečno, jestli s tebou začal tím, že podvedl tvou předchůdkyni, jak asi skončíš ty?). Dalším je třeba Tomi, kterej se snad jako jedinej snaží bejt vtipnej a docela mu to i jde. Pak je Jenis, co do bodů zatím vedoucí chlapík. Ten působí dost nemastně, neslaně - ve vysílání vlastně není vidět (i když poslední dobou ho štáb začal trochu protěžovat, asi že vede), jednoznačně je jedním z klidnějších a srovnanějších účastíků, ale je to taková smutná postava. Že není makovice ví i on sám, k tomu je zvláštně nemotornej a v tý telce vlastně ještě nikdy neřekl nic. Prostě nic. Je to sporťák, co má svaly. Vede bodování diváků, asi právě proto, že svým přístupem "nula od nuly pojde" nikoho nesere. Marie má silikony, hraje to na to, že je jakože krásná a je to vypočítavá svině. Řekl to Tomi a já s nim bez problému souhlasim. Má tu mrchu v očích, ač se snaží působit princezničkovsky. Nádavkem k tomu je taková blboučká. Lada - taková malá čarodějka. Přímá, impulsivní a upřímná, což je jí často na škodu. Je to ale ještě děcko a je dost nevyrovnaná. Největší stres má třeba z toho, že jde do bazénu a nikdo nejde s ní, nebo naopak odmítá jít do vířivky, protože v ní je někdo, s kým zrovna nemluví. Adam - je prapůvodním středobodem té show. Známej klučík z Tiktoku (o jediném jsem před tou show slyšel), má evidentně mediálně nejvíc zkušeností a nejvíc profesionální pohled na věc. Působí tu zcela normálně a vlastně v pohodě. Průběžná účast Jana Bendiga a jeho všechno-je-super-buzerantskýho-přístupu, který v tom baráku při jeho přítomnosti zavládl, to bylo něco dost slizce nechutnýho (bejt gay a bejt buzna je velkej rozdíl). Radši další hádky a osobní rozepře, než to olezlé sluníčkování. Dorazila jakási celkem ostrá Djany, nebo co. Vypadá exoticky a drsně. Doufám, že je tam všechny mentálně propleskne a nevyměkne. EDIT: Vyměkla. Třetí den se rozbrečela na kameru kvůli píčovině. Krom toho je všechno, jen ne drsná. Tak nic. 7.6.- vysílá se díl, kde se mimoděk většina z účastníků sama označuje za hlupáky (aniž by o tom věděli). 8.6 - Zajímavý díl, kdy zjišťujeme, že z nich nikdo, krom Adama, neumí anglicky (ty vole, dnešní generace kolem 20 let a neuměj angličtinu?) 10.6. Libor Bouček rulezz. Fakt hodně dobře tam na ně spustil. A další týden: Marek potvrzuje pozici bezcharakterního nezodpovědnýho trouby, do baráku přichází čokoládová kočka. Vypadá nadějně. První večer hecne bezva holčičí štěkačku. "Ošukala bych ho, ale to nepopírá to, že to je necharakterní zmrd!" Začíná to bejt hezký. Lovers of the House moralizují, nádhera. "Aspoň si to podle mýho názoru myslim." (C) - Bára. Pavel Novotný mohl být hustější. Influenceři zapomněli na základní poučku: "Všechno je lež!" K čemu by Adamovi bylo, že se o něm nepíše nic hnusnýho? Řekl bych, že to je mu celkem jedno. () (méně) (více)

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Nebudu tu lacině hejtit jednotlivé účastníky - v tom, co na sociálních sítích dělají, jsou evidentně úspěšní, a tak budiž jim to přáno. Navíc minimálně někteří z nich by mohli být v reálu i docela sympatičtí. Spíš bych se pozastavil nad tím, jak debilně to Prima uchopila. Jednoznačně to chtělo rozmanitější skupinku lidí. Tahle sedmička se evidentně zná a funguje více méně kamarádsky i mimo vilu. Jsou si zkrátka podobní a zaměnitelní. Kdyby tam - pokud bychom zůstali na TikToku - byli třeba beztrika, klukskamenim anebo anet_vitk, bylo by to zásadně zajímavější. Druhý nepochopitelný rozhodnutí je využití úplně normálního baráku někde v Berouně, přičemž televizní štáb je tam evidentně celou dobu s nima. Oproti VyVoleným nebo Big Brotherovi je pak úplně očividný, jak se ti účinkující v přítomnosti štábu nechovají přirozeně. Od Like Housu se tím pádem zkrátka nedá čekat žádnej přirozenej konflikt, nic zajímavýho, co by člověk v tomhle typu TV show očekával. A třetí věc je totální dramaturgická bezradnost. Možná předčasné hodnotit po dvou dílech (ale upřímně - víc jich asi neuvidím), ale co to jako má znamenat, ty úplně basic "úkoly" a lajkování a dislajkování "jen tak". V těch dílech se vlastně vůbec nic nestalo. Z tohodle se víc než křečovité, nervózní a neupřímné tajtrlíkování party kamarádů před televizním štábem nevykřeše. Edit: OK, tak beru zpět, oni se tam dokážou na nože vyhrotit i v tomhle složení a kvůli prkotinám. V tomhle ohledu teda nakonec občas docela sranda a sympatie a nesympatie se přelejvaj. ()

M.i.k.e odpad!

všechny recenze uživatele

náhodou sem narazil na první díl (cca v jeho polovině) a z nepochopitelné sebetrýznivé zvědavosti sem viděl i polovinu z druhého dílu a fakt ne...pokud to mělo dětem a náctiletým ukázat,že jejich sociálně síťoví "hrdinové" jsou ve skutečnosti nesympatická a polotupá hovádka,pak ok.Nicméně si nemyslím,že by to bylo cílem téhle z reality vytržené reality show a výsledek je jen zoufalá a trapná nuda.Žel,negativní reklama taky reklama a když už nic jiného,může Like House sloužit jako ujištění těm,kteří považovali tuhle sortu jakože slavných internetových zázraků za zbytečné,že se vlastně nespletli...0% ()

Galerie (42)

Zajímavosti (12)

Reklama

Reklama