Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Reality show LIKE HOUSE je jedinečný formát, který nemá v českém televizním éteru obdoby. Diváci budou po dobu tří měsíců sledovat každodenní život soutěžících, jejich vztahy, radosti, strasti i to, jak se poperou s různými výzvami a soutěžemi. Influencer, který dostane od diváků nejvyšší počet hlasů prostřednictvím mobilní aplikace, se stane vítězem reality show a získá výhru ve výši půl milionu korun. Zpestřením pro soutěžící i diváky budou hosté, které produkce bude průběžně do vily zvát. Mezi influencery, kteří se na začátku dubna do vily nedaleko Berouna nastěhují, jsou: Tomáš Běhounek (@t0mi.jpg), Lada Horová (@laaduska), Adam Kajumi (@adamkajumi), Marie Rosecká (@maru_rosecka), Barbora Stříteská (@barborastriteska), Jan Svěcený (jenisek_) a Marek Valášek (@datel_marek). (TV Prima)

(více)

Recenze (245)

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Nebudu tu lacině hejtit jednotlivé účastníky - v tom, co na sociálních sítích dělají, jsou evidentně úspěšní, a tak budiž jim to přáno. Navíc minimálně někteří z nich by mohli být v reálu i docela sympatičtí. Spíš bych se pozastavil nad tím, jak debilně to Prima uchopila. Jednoznačně to chtělo rozmanitější skupinku lidí. Tahle sedmička se evidentně zná a funguje více méně kamarádsky i mimo vilu. Jsou si zkrátka podobní a zaměnitelní. Kdyby tam - pokud bychom zůstali na TikToku - byli třeba beztrika, klukskamenim anebo anet_vitk, bylo by to zásadně zajímavější. Druhý nepochopitelný rozhodnutí je využití úplně normálního baráku někde v Berouně, přičemž televizní štáb je tam evidentně celou dobu s nima. Oproti VyVoleným nebo Big Brotherovi je pak úplně očividný, jak se ti účinkující v přítomnosti štábu nechovají přirozeně. Od Like Housu se tím pádem zkrátka nedá čekat žádnej přirozenej konflikt, nic zajímavýho, co by člověk v tomhle typu TV show očekával. A třetí věc je totální dramaturgická bezradnost. Možná předčasné hodnotit po dvou dílech (ale upřímně - víc jich asi neuvidím), ale co to jako má znamenat, ty úplně basic "úkoly" a lajkování a dislajkování "jen tak". V těch dílech se vlastně vůbec nic nestalo. Z tohodle se víc než křečovité, nervózní a neupřímné tajtrlíkování party kamarádů před televizním štábem nevykřeše. Edit: OK, tak beru zpět, oni se tam dokážou na nože vyhrotit i v tomhle složení a kvůli prkotinám. V tomhle ohledu teda nakonec občas docela sranda a sympatie a nesympatie se přelejvaj. ()

Zeck 

všechny recenze uživatele

Reality-show ve stylu: "zavřeme partu podivných asociálních individuí do baráku s kamerami a pomocí jejich charakterů a s přispěním produkční manipulace v kooperaci s bulvárem z nich uděláme kretény, vytvoříme společenský hype u moralistické společnosti, která to díky pocitu vlastní převahy nad účastníky bude sledovat o to víc a tím získáme sledovanost a prachy" tady byly poslední dvě dekády a nejedná se o nic nově kontroverzního. "Bar", "Big Brother", "Vyvolení", Hotel Sračkadaise"... V některých pořadech účastníci chcali na koberec, ve druhých šoustali každý večer s někým jiným, sedm zavřených polodětí v baráku někde na vesnici, které 90 % času čumí do mobilu, dělají vlogy nebo se vzájemně kritizují za to, že nikdo neuklidil nádobí? Směšný soft, který za morální dno označí skutečně jen pozér vezoucí se nekriticky na vlně, ačkoliv si myslí, že právě díky tomu na ní není. "Like House" není z principu nic nového a předhánění se v opovržení s řečmi o novém nalezeném dně jsou spíše teatrální přání otců (přebrané) myšlenky, kteří jsou zdánlivě pobouřeni a zároveň si neuvědomují základní podstatu toho všeho. Nejsou a nikdy ani nebyli zamýšlená cílová skupina tohoto pořadu, který má 100 % své kupce, o tom nepochybuji. Ne, Like House nechce lákat ke sledování celou rodinu jako Vygumovaní, nevydělává prachy skrze zasílaní SMS hlasů pro svého oblíbence, proto ostatně pořad, ve kterém účastníci žvaní o strkání si prstů do prdele nebo vzájemné chuti se (ne)ojet běží odpoledne před Prostřenem, proto má stopáž 25 minut + 2 reklamy + bonusové materiály na sociálních sítích samotných účastníků, které ještě sami tvůrci motivují být na nich aktivní, ačkoliv TV divák by tu aktivitu potřeboval spíše v samotných dílech. Cílová skupina pořadu jsou totiž děti 12-18, které nejenom už samy vyrostly v umělém světě sociálních sítích, ale zároveň žijí už převážně jen na nich a život bez nich si neumí představit. Jejich povědomí o okolním světě je mizerné, ale i kdybyste je vzbudili o půlnoci, automaticky vytasí z hlavy 4 retardy, kteří točí fakt kůl pětihodinové gameplaye a každých 5 minut se u toho nezapomenou připomenout a zaloudit o zasílání peněz od svých děckých diváků (s tátovou kreditkou). A co je nejhorší, cílová skupina pořadu bere veškerý ten zdánlivě bezchybný, dekadentní a filtry na IG vyretušovaný život influencerů jako neochvějnou skutečnost, pravdu a sen. Morální vzor dnešního průměrného teenagera je proto zdegenerovaný narcis s mobilem 24/7 namířeným na svoji držku s přestávkami na sraní, při kterém vymýšlí nový "merch" (hadry z tržnice potištěné logem, prodané se 100% ziskem - dětem). Je jím člověk, který mu místo relevantních informací pouze prodává neoznačený PP na fotce v tangách z obýváku. A zde přichází na řadu genialita pořadu Like House, který je navenek zcela klasická reality-show, kdy produkce zcela oportunisticky využívá "slávu" (neznám jediného, nejsem cílovka) účinkujících ke svému zbohatnutí jako běžná RS, ovšem pod povrchem, pod tou naleštěnou fasádou pro děti, zcela záměrně a cíleně strhává dětské a pubertální božstvo z piedestalu a z dokonale vyretušovaných money makerů dělá přízemní, nedokonalé, tupé, obyčejné a především nudné dementy. Ať už tím co v editu cíleně vypouští, tak úkoly, kterými soutěžící nenápadně snižuje a poodhaluje jejich skutečnou prázdnou a pokryteckou podstatu. Like house boduje především tím, že dokázal přesvědčit partu narcisů, že je pro jejich budoucí slávu, dosah a peníze účast takřka nutností (jsou tam zadara, peníze za účast nedostali), vylákal je z jejich brlohů, ve kterých měli dokonalou kontrolu nad svým prodávaným obrazem a udělal z nich veřejně přinejmenším nudné běžné lidi. Takřka osvětový počin... Nedělám si iluze, že tohle cílová skupina bude schopna všechno pochopit a pobrat, nechápe to evidentně ani ta necílová, ale pokud si ze sledování odnese to podstatné, že i jejich bozi jsou pouze a jenom normální, nudní a tupí lidé, kteří jen pomocí triků prodávají neexistující pohádku, pak palec nahoru pro všechny tvůrce. Good fakin job! 80 % (za fundamentální, ale skrytou ideu projektu) () (méně) (více)

Eliott odpad!

všechny recenze uživatele

Náhodou jsem chytil premiéru v televizi a mé prvotní dojmy z pořadu jsou otřesné. Neznámí, trapní a nesympatičtí lidé v něčem jako vyvolení pro malé smrady z tiktoku. Kamera jakoby si vždy vybrala to nejnezajímavější místo k záběru a rozhovory mezi zůčastněnými jsou prázdné a o ničem. Možná, kdyby produkce vybrala internetové šílence typu Angry Dany, tak by měl pořad budoucnost, ale je to ještě horší než jsem očekával a další díl si pouštět rozhodně nehodlám. PS: Sledování jsem rovnou využil k hodnocení a v průběhu pořadu jsem psal tento komentář. PS2: Dnes založené fake účty vyrazily do boje a přidávají se do fanclubu pořadu. Že by reakce z vily? ()

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Kdyby se producenti podívali na jakoukoliv úspěšnou Reality TV, zjistili by, že obsazení je všechno. Nejde vybrat skupinu monotónních, mladých, krásných a hloupých lidí a myslet si, že to bude někoho zajímat (Too Hot To Handle je výjimka, která z mnoha jiných důvodů potvrzuje pravidlo - tam je celý koncept kolem té stejnosti obtočen plus má série jen osm epizod). To bylo tak v roce 2002. Je potřeba namixovat různé postavičky, jejichž odlišnost zrodí nějaký potenciál a jejich střety bude důvod sledovat. Zpravidla platí, že jeden TikToker na sérii je akorát - většinou to je ten nejnudnější člověk, jehož jméno si nikdo nepamatuje, ale přesto taková ta naivní čistá duše, co chce šířit dobrou náladu, takže si v komunitě najde místo. Udělat pravý opak toho, jak Reality TV funguje, a obsadit všechna místa tímhle jedním archetypem člověka, je... nešťastné. A sledovat to je vážně utrpení. Nejvíc i proto, že mizerný střih nedokáže skrýt, jak bezradně a trapně je těm samotným lidem, kteří viditelně ví, jak strašně nudné a nezajímavé je všechno, co se okolo nich děje, a low energy toho pořadu je v důsledku až absurdní. Pateticky nudné soutěže tomu nepomáhají. ////// Při čtení komentářů bych rád poznamenal něco o druhé straně mince. LIKE HOUSE je snadný terč kritiky - je to nekvalitní pořad. A nikoho není snadnější nesnášet než mladé influencery. To ale nedává nikomu právo šířit toxické urážky a závodit v jejich ponižování. Všichni ti lidi, co jsou v tom pořadu, jsou úplně normální - každý jeden z nich by byl funkčním charakterem v sérii reality TV, problém je pouze ten, že nemůžou fungovat všichni společně jako jediná náplň pořadu. Jejich nezkušenost, naivita, banalita jejich uvažování a i ta arogance nejsou smrtelné hříchy a byly by to vlastnosti, které by v rozmanitějším obsazení působily zajímavě - pouze při téhle jednostrannosti to je veletrh marnosti. Místo toho, aby se ti lidi dostali do nějakého zajímavého konfliktu a tyhle jejich vlastnosti se mohly s něčím střetnout a posunout, je to jen jejich statická exhibice žabomyší války, které nemění ničí pohled na nic - a to je vážně nesnesitelné. Předhánět se ale v jejich urážení dává najevo jen vaši vlastní nejistotu a komplexy. Kultura influencerů se dá kritizovat, jejich vliv na děti většinou není dobrý, ale může to mít nějakou úroveň a lidskost. Sám v komentáři píšu, že jsou to hloupý lidi, už to je ale možná trochu nefér bez rozvedení. Je nutný vzít v potaz, že kolektiv dvacetiletých opilých lidí nemá moc příležitostí manifestovat chytrost. Jejich hloupost je teda sama o sobě způsobena situací a médiem, ve kterém vystupují, a v kontextu toho média je třeba tuhle kritiku vnímat. Nezbavuju je odpovědnosti - zaslouží si kritiku za to, že svůj život i mimo tenhle pořad formátují tak, aby byl uzavřený v téhle krabici hlouposti. Ale existuje způsob, jak to kritizovat vkusně. Plus většina z nich z toho třeba vyroste. Jo a jestli patříte mezi lidi, který v roce 2021 používají spekulace o něčí sexuální orientaci jako urážku, jste debilové. () (méně) (více)

dr.horrible

všechny recenze uživatele

Videl som asi 20 minút na párty, ako kulisu medzi hokejom, Obecnou školou a Kickboxerom, ale určite tomu ešte v budúcnosti venujem ďalší výsmech. Teda štúdiu. Jak je opak slova cool? Aha, póza. ()

InJo odpad!

všechny recenze uživatele

"Teď to řeší celej TikTok!" aneb Too Hot to Handle počesku (čili úplně blbě). Velmi hloupý koncept (ne proto, že jde o influencery, ale že tam je extrémně jednolitá skupina soutěžících), nejvíc mě ale dorazilo, když jsem zjistil, že tam mají neustále přístup k mobilům, internetu a dokonce můžou jezdit o víkendu domů! Tomu tedy říkám parodie na reality show. ()

boshke 

všechny recenze uživatele

Nemůžu dát přeci odpad něčemu tak šílenému, kde je zároveň polovinu stopáže záběr na mluvící mikrofon. Navíc jsem si rozšířil obzory, protože jsem netušil, že je něco takového možné... 20% ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Pustil jsem si to, abych viděl formát, kdy lidi, kteří se nemají rádi nacpou do nějakého domu a musí plnit úkoly. Zde to vypadá na komunitu. Tu hru s odezíráním rtů by bylo zábavné si zahrát. ()

Chrustyn odpad!

všechny recenze uživatele

Pořad, který není jen špatný, on je hlavně závadný a nebezpečný, vzhledem k tomu, jak se snaží prezentovat, co je v dnešním teen světě cool. ()

Arsenal83 odpad!

všechny recenze uživatele

Totálny odpad. Relácia aj tí ľudia. Ale chválim najmä užívateľa JamesSi, ktorý si všimol, že táto relácia má nezvyklý počet členov fanklubu, všetko fejkové profily vzniknuté v deň premiéri, všetci nehodnotili zhola nič len túto reláciu 5 hviezdami. Čsfd by mala začať robiť niečo proti trollom. Bez týchto členov štábu či iných prima huličov by Like House malo bezpečných 0%. ()

SOLOM. odpad!

všechny recenze uživatele

Tak tohle že jsou vzory pro dnešní mládež? Tak to pánbůh s nimi a to nejsem věřící ani omylem. Banda blbečků z internetu, hromada debilních keců a hon za každým „lajkem“. K tomu troška „romantiky“, nějaká ta hádka a osočování – nu excelentně pohaslá zábava na každodenní odpoledne pod taktovkou Primy. Viděl jsem jen pár dílů, ale jelikož nepatřím k těm, kteří tomu vlepili odpad hned ze začátku, chtěl jsem tomu dát šanci, tak ho s velkou radostí vlepím až po skončení této rádoby „reality show pro mladé“… ()

TheEvilTwin odpad!

všechny recenze uživatele

Banda trapných fejkových basic košťat, kteří jsou jakože cool a strašně vtipní. Generace jde do sraček a jestli tohle teenagery baví, tak si zaslouží gangbang od černochů, protože tohle je stoka největších rozměrů. ()

Borrtex odpad!

všechny recenze uživatele

Blitek o beznadějně zoufalých, inteligentně nepožehnaných, žalostných mladých lidech, kteří doslova překypují arogancí, sebecentrismem a drzostí sami sebe považovat za influencery, tvůrce obsahu, nebo snad dokonce i za umělce. Pokud tyto osobnosti mají skutečně jen sebemenší vliv na dnešní společnost, pak je mi opravdu líto každého, kdo jejich obsah konzumuje. ()

Krt.Ek odpad!

všechny recenze uživatele

Dislike. Výstižně tuto věc (vysloveno s maximálně možným opovržením) zhodnotil pro Lidovky Jan Motal, čtěte, dozvíte se vše, co k téhle show skutečně potřebujete vědět: https://1url.cz/oKesl. Teď jen doufám, že mi po spravedlivém shitstormu Prima Like House nestopne - mám totiž v plánu touto úchylárnou prokládat četbu Proustova Hledání ztraceného času, to proto (proč probůh?), abych si zachoval alespoň minimální kontakt se svými generačními blíženci. ()

Reklama

Reklama