Režie:
Oriol PauloKamera:
Bernat BoschHudba:
Fernando VelázquezHrají:
Bárbara Lennie, Eduard Fernández, Loreto Mauleón, Javier Beltrán, Pablo Derqui, Federico Aguado, Adelfa Calvo, Antonio Buíl, Dafnis Balduz, David Selvas (více)VOD (1)
Obsahy(1)
Soukromá vyšetřovatelka tvrdí, že je silně paranoidní. Nastoupí proto do psychiatrické léčebny, aby tam přišla na kloub záhadné smrti jednoho pacienta. (Netflix)
Videa (13)
Recenze (145)
Ne, nebudete si jistí až do samotného závěru a nudit se navzdory hrozivé stopáži naštěstí nebudete. Ve vašich nekonečných pochybách vás bude utvrzovat především pohled do nečitelných očí atraktivní Bárbary Lennie v hlavní roli. Pokud tedy nedáte dopustit na šokující twisty a nevadí vám trochu překombinovaná zápletka, nechte si chutnat. ()
Rozjezd byl na mne krapet nudnější. Ale po oné rozjezdové, odhadem půlhodince, se to začne hezky zamotávat a kupit na sebe motivy a spiklenecké teorie. Ačkoli uhodnout pachatele mordu nebylo nikterak složité, stejně režisér dostane diváka do stavu, kdy si úplně nemůže být jist ničím. Povedené. 75% (viděl jsem: 1x cz) ()
Zase jedna kvalitní španělská mysteriózní bomba s možná trochu ohraným prostředím psychiatrické léčebny. Scénář architektonicky zapadá to skládanky, kterou divák dostává zpětně s přeházenou chronologií. Možná trochu moc plot twistů včetně rádo by grandiózního finále trochu ubírají na kráse. Ale i tak. Patří tam, nebo nepatří? Kdo je tu oběť a kdo blázen? ()
Tvůrce Oriol Paulo mě baví, vše, co jsem od něj viděla, mi sedlo a i tentokrát to klaplo, opět předhodil filmové puzzle divákovi a poskládej si to sám, človíčku.. Hlavní postavou je sympatická žena, která pracuje jako soukromý detektiv a nechává se dobrovolně zavřít na psychiatrickou kliniku, aby vyšetřila podivné úmrtí jednoho pacienta, jehož otec nevěří, že jde o sebevraždu.. Bárbara Lennie to zvládla na výbornou, natočené je to pěkně, příběh zajímavý i napínavý.. ()
Pozor, bojlerový poplach! Cesty některých pohádkových postav mohou být nevyzpytatelné, avšak cesty dříve tak nevyzpytatelného Pavlíka začínají být satanžel čím dál víc vyzpytatelnější. A tak po plnotučných, originálních a překvapivých Tělu a Nehodě si to nejprve unyle přišoural s klišovitě rodinněhovnotnou uspávačkou hadů Během bouře, aby nyní důkladně pochcal má vysoká očekávání plytkou, docela nudnou a stokrát omletou šestákovou historkou o tom, jestli někomu jebe nebo nejebe, jejíž jediným a vcelku laciným přeqapením je vydávání budoucích záblesků za zpětné záblesky, přičemž za logiku děje a některých rádoby zvratů, či spíše zvratků, by Aristoteles dozajista Pavlíkovi narval srolovaný scénář do některého z hodně bolestivých otvorů. Nasraně druhé je to vcelku hezky natočeno, solidně zahráno a Barbora Leninová je i jako blondýna solidně šťouchatelná MILFka, tudíž v té záplavě totálně vypatlaných, manipulativních a účelově multikulturně přiteplených svinstev Netflusu a Pizdyho je to pořád poměrně osvěžující jednooký král, který si s odřeným žaludem zasouložil hodně hnusnou trojku. ()
Galerie (23)
Zajímavosti (3)
- Film je natočen na motivy knihy „Los Renglones Torcidos de Dios“ od Torcuata Lucy de Teny. (Johnny.ARN)
- Film se odehrává v 70. letech 20. století. Tedy v době, kdy zemřel španělský autoritativní vůdce Francisco Franco, jehož titul zněl „Vůdce Španělska z Boží milosti“. Ve Španělsku se v té době prováděly rozsáhlé reformy, včetně reformy péče o duševně nemocné, kterou můžeme ve filmu vidět. Název filmu částečně odkazuje na titul zesnulé hlavy státu. (Viacslav)
- Film se natáčel v Barceloně, Tarragoně a Terrasse. K vytvoření přesvědčivě děsivého blázince byla využita stará budova Tabacalery v Tarragoně a bývalá automobilka Mercedes v Barceloně. (GASTON73)
Reklama