Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Dante (Brian O'Halloran), Elias (Trevor Fehrman), Jay (Jason Mewes) a Silent Bob (Kevin Smith) jsou po infarktu naverbováni Randalem (Jeff Anderson), aby natočili film o samoobsluze, která to všechno začala. (mikki089)

Videa (1)

Trailer

Recenze (49)

castor 

všechny recenze uživatele

Nad přátelstvím dvou loserů, kteří se kopali do zadku a neměli snahu se nikam posunout, jsme se poprvé bavili v první polovině 90. let. A bylo to zatraceně fajn. Stáli a brblali za kasou Quick Stopu a i přes nespočet krutě sprostých scén nám předložili vlastně „vyzrálý“ film o důležitých věcech. Nezávislý klenot Kevin Smith se pak ke kultovní záležitosti (v roce 2006) vrátil, hrdinům Randallovi a Dantemu bylo přes třicet a dojemně se ohlíželi za minulými časy. Bylo to prostě, jak kdybychom po letech potkali kámoše ze střední, prokecali s nimi večer a byli rádi, že se za ty roky příliš nezměnili. Smith byl tehdy na vrcholu. Jenže přičichnul k hollywoodským látkám a celé mu to tak nějak trochu zhořklo. A teď víc než dekádu nenatočil nic slušného. Třetí Clerks nejsou výjimkou. Dialogy dávno nejsou chytré a už vůbec ne vtipné, nostalgie nefunguje, snad jen, když se na plátně objeví Rosario Dawson. To, co kdysi fungovalo, teď působí křečovitě, přitom chlapíkům táhne na padesát, jeden prodělal infarkt a vyplouvání starých „křivd“ mohlo být nosnější. Potěší snad jen pár starých známých vedlejších postav či pořád stylový soundtrack. Každopádně starý dobrý Kevin Smith je definitivně pryč. Z těch 100 minut zafungoval jen zlomek. ()

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Burani zostarli, ale štýl ostal ten istý. Taký Kevin Smith to tak robí celý život a fanúšikov si našiel, tak prečo by to robil inak. Do tohto počinu dal len jediný originálny prvok a to je téma smrti, čo paradoxne ešte úroveň znížilo, pretože depresívny element nie je to, čo do komédie tohto štýlu patrí. Vtipy na úrovni súloženia so Satanom alebo Dawsonovej chvály, ako si to v raji užíva s celebritami štýlu zo zadku do úst, sú dokonalým popisom toho, akú úroveň film má. ()

Reklama

NIRO 

všechny recenze uživatele

Teoreticky jsem byl ideální cílová skupina. Jednička mě trefila přímo v časech rozpuku kinofilských zálib, u dvojky jsem se přinejmenším výborně bavil... a tenhle kousek byl navíc shodou okolností vůbec prvním filmem, který jsem viděl poté, co mě propustili z nemocnice (kam mě přivezli ve stavu ještě mnohem beznadějnějším, než ve kterém se tu odcitá Randall). Jenže... on Kevin Smith svůj starší dar už tak nějak ztratil (snad ne napořád, je hezké neztrácet optimismus). Na každý dobrý moment připadají přinejmenším dva plonkové a jeden trapný. Možná by měl rejža změnit dealera - tenhle model mu na vkusu a nápaditosti nepřidává. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Mrzí mě to strašně moc, ale Kevin Smith nebyl vlastně nikdy úplně kvalitní režirér. Ve své době dokázal vytvořit geniální poptávku po něčem co tady nikdy předtím nebylo, ale není náhodou že už 14 let nenatočil dobrý film. Clerks III  byli jeho poslední záchranou a co se stalo? Místo aby rozvíjel příběh dvou přátel, tak je nechá točit film o dávných časem (znovu recykluje a vytahuje na světlo události a scénky prvního dílu). Tedy jinak řečeno nemá vlastně moc co říct. V minulých filmech jsem si myslel, že možná nechce, teď už vím skoro na beton že to neumí. Přesto bych neváhal označit scény kdy nechá umřít jednu ze svých hlavních postav, za jeho nejvíce srdcervoucí v celé sérii. 40% PS: Moc mě to mrzí Kevine, ale je to bohužel tak, prožili jsme spolu krásné chvíle, ale už prosím raději netoč. ()

MrHlad 

všechny recenze uživatele

Kevin Smith se vrací do Quick Stopu v New Jersey a točí film o tom, jak tam v devadesátých letech točil film. Meta hrátky sice nejsou tak divoké, jak by se dalo ze zápletky čekat, přesto jde hlavně o film pro lidi, kteří mají ranou tvorbu tohohle režiséra rádi. Jenže nový Smith už s tím starým nemá moc společného. Dialogy postrádají nápaditost a uvěřitelnost těch z předchozích filmů a herci tu občas vyloženě trpí ve scénách, na něž jejich schopnosti nestačí. Až někdy v polovině začnou Clerks III působit jako sebevědomý film a ne jen jako sázka na nostalgii, která vychází jen napůl, protože Smith už jednoduše neumí nabídnout to, čím si fandy kdysi získal. Pořád to plus mínus funguje, je však otázka, jestli díky režisérovi a scenáristovi, nebo naopak navzdory jeho snažení. ()

Galerie (19)

Související novinky

Reklama

Reklama