Reklama

Reklama

Odpíchnout se

  • Česko Krok vpřed (více)

Paula prepustia z väzenia za ozbrojenú lúpež a pridelia ho pracovať k Murphovi, mužovi, ktorému zomiera syn. Obaja muži si počas práce vymieňajú svoje názory, hovoria o svojich pocitoch a postupne sa zbližujú. Paul sa snaží krotiť svoju výbušnú povahu a Murph sa chce sám pred sebou ospravedlniť za chyby, ktoré urobil pri výchove syna. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze (27)

Ouwen

všechny recenze uživatele

Drama, které jsem nedokoukal. Dialogy o duchovnu, sebenalezení a tak podobně, mi jsou blízké a občas byla radost je poslouchat. Jenže film na začátku si stanoví své tempo a příběhová linie se absolutně nevyvijí. Prostě veškeré dialogy maj stejnou strukturu, jen se kecá v jiném prostředí při jiné činnosti. Hlavní herecké duo fajn, ale scénář moc netlačí na pilu a emoce zde nejsou. Chybí mi nějaké finále, cíl ke kterému by film směřoval. Hodina mi stačila, hodnotit nebudu. ()

charge odpad!

všechny recenze uživatele

Příšerně nudný a otravný film, ve kterém akorát filozofují dva maloměští metaři totálně o ničem (chvílemi jsem to musel přetáčet), věkově od sebe oddělení, mladší z nich bývalý kriminálník, snaží se odpíchnout ode dna, ale moc se jim to nedaří, trochu akce nakonec, která ovšem film neutáhla, třičvrtě filmu je čistý odpad. ()

Reklama

eye candy 

všechny recenze uživatele

Dva Buddhadásové se vznášejí na obláčku filozofických rozjímání a za pochodu a posedu diskutují o způsobu jakým ve své skromné přirozenosti nakládat se životem, vážit si bližního svého i sama sebe. Snímek je provzdušněn několika pěknými momenty chlapské upřímnosti, myšlenkových flow outů a proměnou postav směřující ke katarzi. To vše pod záštitou dvouhodinového hereckého dialogu mezi Schreiberem a Beattym, se kterými celý film cestujeme jako příruční zavazadlo po parcích, lavičkách, lesících a sledujeme jejich názorové konfrontace. Zatímco prvnímu jmenovanému je vyhrazena převážně úvodní část filmu, v druhé polovině už se příběh věnuje hlavně postavě Murphyho, řešícího otcovské problémy. Dvě hodiny pobytu v tomto žánru, vyžadují trochu trpělivosti a ochoty, přenést se přes fakt, že s každým dalším dialogem "o hovnu" příjdete o pár vlasů na hlavě ()

danliofer 

všechny recenze uživatele

Přesně takový druh americké konverzačky mi sedne jak studený obklad na vyvrknutý kotník. Už jen když jsem uviděla tvář Lieva Schreibera, tušila jsem, o jaký filmový zážitek se bude jednat. Člověk si ho nezapamatuje z nějakých blockbusterů, i když v nich taky hrál, ale spíš z amerických nezávisláků, jejichž názvy si člověk občas ani nepamatuje - spíš jen jejich atmosféru a Schreiberovu filmovou kreaci v nich. Tentokrát mu byl rovnocenným hereckým partnerem Ned Beatty. Dialogy jim plynuly z úst tak přirozeně, že se nemůžu ubránit dojmu, že to nebylo ze scénáře, ale to je určitě jen můj mylný dojem - v titulcích je uveden i scénárista:-) Mimochodem v jedné osobě i režisér. Prostě autorský film jak vyšitý! ()

dormouse 

všechny recenze uživatele

Působí to jako filmové ztvárnění divadelní hry. Prakticky pořád jen dva herci, samé dialogy a žádný pohyb. Typicky americká klišé, tvářící se jako životní moudra. Nejvíc mne iritovalo, že jsem ty dva zahradníky za celou dobu neviděla ani chvíli pracovat. S takovou pracovní morálkou by si místo asi dlouho neudrželi. Ale na to, jak nevděčné to byly role, zhostili se jich oba dost dobře. ()

Galerie (2)

Reklama

Reklama