Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Pět mrazivých příběhů found footage hororu, které se objevují v televizním dokumentu, zavede diváky na krvavou cestu zapomenutým podsvětím 80. let 20. století. (mikki089)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (35)

Marceloo 

všechny recenze uživatele

Slabé tri, aj to v podstate len za prestrelku na lodi, pretože to bola jedna z najintenzívnejších scén, aké som v posledných rokoch videl a vlastne jediný segment, ktorý som si užil a zaujal ma. Sériu V/H/S nemám príliš v oblube, pretože príspevky do nej sú vždy chaoticky zostrihané a väčšinou ich nič nespája, takže to beriem len ako taký chaos s troškou násilia a krvi. Ale nebudem to tu haniť, pretože je to už šiesty diel, takže si film svojich fanúšikov určite nájde. ()

Kudly4 

všechny recenze uživatele

Po roce, je tu další VHSka a oproti té minulé, je to teda značně lepší a to díky zkušenějším režisérům. Líbil se mi hned ten úvod u jezera, na který naváže čtvrtý příběh. Ta atmosféra na člunu, byla příjemně děsivá a nechyběl ani bizarní závěr.  Ve druhém přijde zemětřesení a hledání východu z budovy. Trošku chaotické a finále, které mě nijak neoslovilo. Třetí povídka o virtuální realitě, byla ze všech nejnudnější, ono víceméně všechny ty příběhy mají docela pomalejší rozjezd a to mě maličko sralo. V závěru ale přišla třešnička s názvem Dreamkill (Scott Derrickson) a to byla vyloženě krvavá, brutální lahůdka. Detektiv dostane kazetu s vraždou, ještě před tím, než se stane. To bylo fakt výborný.  No a ten monster Horor, co běží cik cak mezi jednotlivými příběhy, nebyl špatný, jen díky povedenému závěru. Rozhodně lepší než 99, ale stále to u mě vede vynikající 94. Každopádně, vidět každý rok novou kazetu zrovna dvakrát asi nepotřebuju. ()

Reklama

JASON_X 

všechny recenze uživatele

Tak třeba osmdesátkový účesy nebo módu upřímně nesnáším, ale některý retro věci mám zase rád - třeba retromuzea, retro hudbu a často i retro filmy. Takže nostalgický návrat do VHSkových 80's by mě potenciálně býval mohl bavit. Jo, příběhy ušly, některý byl víc horrorový, některý spíš groteskní, nebo sociálně kritický (audiovizuálně zdařilá divadelní performance), ale bohužel všechny měly společnou jednu zásadní neblahou vlastnost: byly natáčeny schválně co nejvymrvenějším a nejzhovadilejším způsobem, aby nejenom vizuálně vypadaly jako hnusná a téměř nekoukatelná x-tá kopie na ojeté, zasyflenými prackami ochmatané videokazetě, ale aby je ještě navíc točili naprostí kameramanští degeni, ještě horší degeni, než jací obvykle FFka točívají. Tenhle styl že vážně někoho baví a líbí se mu? Pak je to dost možná moderní civilizací stvořený mutant nové generace, generace X. Já jsem tedy ovšem retro konzerva a potrpím si na klasickou "starosvětskou" filmařinu a klidnou, nejlépe statickou kameru. ()

ricci.s 

všechny recenze uživatele

Musím uznať, že Scott Derrickson vo svojom poslednom detektívnom a brutálnom príbehu urobil fakt dobrú robotu, jeho pasáž pokladám za najlepšiu. Potom ma z tejto antológie zaujala ešte druhá poviedka o peknom démonovi v podzemných tuneloch. Bruckner a jeho sci-fi záležitosť, ktorá rámcuje celý film, bola výborná až v samotnom závere. To ostatné už žiaľ za veľa nestálo a tretí príbeh o jednej krave, ktorá sa tam snaží vyvolať akéhosi technologického démona, bola dokonca sračka na entú, našťastie to trvalo relatívne krátko. Zvyšný segment, ktorý je vlastne zložený z dvoch častí, síce vyzerá spočiatku nádejne, spomenul som si na skvelý "Downrange", akurát sa to potom zmení na totálny nezmysel. Posledné tri filmy z tejto hororovej série sú podľa mňa na rovnakej, priemernej úrovni (najlepšie proste boli V/H/S 1 a 2). ()

Sludger 

všechny recenze uživatele

Úprimne milujem túto sériu. Vždy ma dokáže niečím prekvapiť. Skrýva v sebe také klenoty ako „Safe Haven“ a „The Subject“ od Timo Tjahjanto. Do novej časti prispeli také mená ako David Brucker (The Ritual, Hellraiser) či Scott Derrickson (Sinister, The Exorcism of Emily Rose). Poďme si posvietiť na jednotlivé príbehy. Total Copy: Príbeh o zvláštnom chlapcovi s meno Rory, ktorého neustále pozoruje vedecký tím. Nosný príbeh natočil David Bruckner, ktorý skvelo budoval atmosféru medzi časťami a priniesol brutálne finále. No Wake: Mladí ľudia sa vyberú kempovať k zakázanému jazeru. Počas zábavy na vode niekto na nich začne strieľať. Začína boj o život. Najslabší kúsok sa nachádza hneď na začiatku. Obsahuje jednu vydarenú scénu na lodi, no je plný vaty a nemá žiadnu pointu. God of Death: Ocitáme sa vo veľkej výškovej budove televízneho štúdia počas zemetrasenia. Budova sa trasie a záchranný tím odvedie ľudí do podzemia, kde sa nachádzajú hispánske sochy. Čo sa naozaj deje? Výborný kúsok nasiaknutý exotickou kultúrou v originálnom prostredí. Oceňujem výber netradičného prostredia, výborné budovanie atmosféry, začlenenie božstva z nevšednej mytológie a skvelý záver. TKNOGD: Divadelná hra. Jediná herečka nám vykričí do tváre, že sme zabili náboženských bohov a vytvorili nového, boha technológii. Existuje, či je to súčasť divadelnej hry? Originálne prevedenie, svieži nápad a záver sa nebál prejsť do gore. Jedine ma mrzí, že príbeh mohol ísť o krok ďalej. Ambrosia: Minipríbeh nám vlastne ukáže opačnú stranu prvého príbehu a pridá niečo navyše. Škoda, že nám dodatok nič nevysvetlil, pridal len ďalšie otázky a navyše to ani nemôžeme zaradiť medzi horor. Dreamkill: Polícia dostala nahrávku brutálnej vraždy tri dni predtým ako sa skutok stal. Situácia sa opakuje, až kým nechytia človeka, kto tie nahrávky posiela. Je ním syn jedného z vyšetrovateľov, ktorý tvrdí, že má sny o budúcnosti a videorekordér ich nahráva. Scott Derrickson prispel najvážnejším príbehom. Spojil kriminálny thriller so scifi námetom a obohatil ho hororovou brutalitou. Námet síce nie je taký šialený ako iné, no ide o nadpriemerný kúsok. ()

Zajímavosti (1)

  • V segmente Dreamkill, ktorý režíroval Scott Derrickson, je spomínaná sesternica, ktorá máva násilné predtuchy, ktoré sa o pár dní stanú realitou. Ide o Gwen (Madeleine McGraw) z filmu Černý telefon (2021), ktorý taktiež režíroval tento tvorca. (Marceloo)

Reklama

Reklama