poster

Za láskou vzhůru

  • Francie

    Un homme à la hauteur

  • Slovensko

    Hore za láskou

  • Velká Británie

    Up for Love

  • Austrálie

    Up for Love

  • Nový Zéland

    Up for Love

Komedie / Romantický

Francie, 2016, 98 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Pepinec
    ****

    Já teda vždycky musel za láskou dolů - o patro níž do nižšího ročníku, protože pro naše fajnovky jsem nebyl dost zralej nebo co. Kdyby tam na mě byla bývala čekala Virginie, mazal bych si do svoji lavice pro křížovky, popřál Verče hodně štěstí s novým spolusedícím a odporoučel se dobrovolně opakovat semestr. Kouzlo prvních okamžiků funguje jak u žen, tak u filmů. Utekly první dvě minuty a mně bylo jasné, že alespoň jedna moje rána bude v rámci letošního FFF do červeného. Skvěle jsem se bavil a spolu se mnou plné kino, ve kterém bylo podle mě tolik lidí naposledy, když se stavělo.(3.12.2016)

  • silentname
    ***

    Ostal som sklamaný. Úprimne, nefalšovane sklamaný. "Up for Love" malo dobrý potenciál. Úvod človeka navnadí, prvých 15 - 25 minút filmu je veľmi dobrých a má dobrú atmosféru, no myslím si, že počas scénky na diskotéke sa to začína jemne rozsypávať, až ku koncu som ostal s pocitom, že som videl veľmi klasické spracovanie filmu s kreatívnou pointou. A mohli z toho spracovať oveľa viac komédie, alebo viacej príjemných momentov. Lebo keď sa film sústredí tým smerom, tak sa naň pozerá veľmi príjemne. Lenže musíme prísť do vážnych momentov, ktoré sme videli, ktoré poznáme a vieme dopredu odhadnúť ako nakoniec dopadnú. Lenže to nie je jediný problém. Ako som povedal, keď spolu Diane a Alexander tancujú medzi ľuďmi, tak je maximálne do očí bijúce, ako je to celé neprirodzené. A v momente ako si človek tie efekty uvedomí, tak už sa toho nedá zbaviť, a vidíme ich všade. A nemôžem klamať, je to veľmi rušivé. Osobne si myslím, že film má dobré postavy, ale nevie s nimi dostatočne pracovať. A okrem toho pripraví dejové línie, ktoré nakoniec nevedú nikam. Myslím si preto, že to malo byť buď vtipnejšie, alebo to malo mať viac láskavej atmosféry, ktorá by dokázala dať tomu viac romantiky a mohlo to fungovať. Takto je to na mňa moc prevarené. Hodnotenie: C+(15.1.2018)

  • Aljak
    *

    Už ani nepamätám, kedy ma film z francúzskej produkcie (ktorá je mimochodom zväčša nadpriemerná) tak veľmi nebavil. Až na originálnosť hlavnej trpasličej postavy to bola nehorázna nuda bez poriadneho spádu a do toho ešte tá hlúpa americká šablóna, ktorú vídame v 80% romantických komédií - no ďakujem pekne. Celkovo dosť biedne a slabučké, no a klišé na záver samozrejme nesmelo chýbať... Takmer odpad, od ktorého zachránilo tento film len zopár zábleskov dobrých dialógov a scén.(12.3.2017)

  • LadyPupu
    **

    Byla by z toho výborná bakalářská povídka, ideálně s max. půlhodinovou stopáží. Ale film trvající téměř 100 minut, plný klišé, předvídatelných situací a bez kulervoucího finále, je lehce masakrózním způsobem trávení času, který by se dal prožít jinak... Oceňuji digitální úpravy, práci se zmenšováním Jeana Dujardina, ale failu se prostě tvůrci nevyhnuli. I mrňavej člověk si může zvednout sedačku v autě, aby byl za volantem vidět. Kór když jezdí Teslou. Takže asi tak. Jo a jinak je to taky nudný a málo vtipný.(5.1.2017)

  • peiton
    ****

    Sú aj takí medzi nami,ktorí majú zo seba komplexy a potom sú tu i takí,ktorí si dokážu zo svojich fyziologických chýb urobiť srandu.A presne toto je prípad nášho hlav.hrdinu-trpaslíka,ktorý má po boku dlhonohú blondínu (koľkím z Vás by sa taká predstava páčila,háááá?) a takisto talent vystreliť si sám zo seba :-) Mimochodom v tomto príbehu,ktorí mi apropo príde skôr tragikomický,tkvie pointa najmä v mega výškovom rozdieli medzi dvoma partnermi,kedy vaša druhá polovička Vám siaha sotva po prsia.Som si istá,že väčšina z nás dievčat by toto nemusela vydýchať.Na tomto príklade je krásne vidieť ako spoločnosť nám diktuje pravidlá.Vykašlite sa na názory druhích ľudí,ale naopak vyjadrite svoj vlastný.(9.2.2017)

  • - Pro to, aby byl Jean Dujardin (Alexandre) trpaslíkem (ve filmu mu bylo ubráno více než 40 cm z jeho výšky), bylo zapotřebí nejen speciálních efektů v postprodukci (digitálních úprav etc.), ale také přímo na place, kde bylo třeba prostředí propozičně přizpůsobit. V některých scénách Dujardin klečel na kolenou nebo stál dále od kamery. Jinde pomohly zvětšené kulisy. (julie_mie)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace