Režie:
Laurent TirardKamera:
Jérôme AlmérasHudba:
Eric NeveuxHrají:
Jean Dujardin, Virginie Efira, Cédric Kahn, César Domboy, Eléa Clair, Myriam Tekaïa, François-Dominique Blin, Jean-Michel Lahmi, Pascal TantotVOD (1)
Obsahy(1)
Diane (Virginie Efira) je krásná žena s vysokým pracovním postavením. Pracuje v renomované právnické firmě, má vynikající smysl pro humor a je zkrátka ženou, za kterou se každý chlap otočí. Diane právě prošla nešťastným manželstvím a rozvodem, ale je opět připravena najít muže svých snů. Existuje však něco takového jako náhoda anebo osud? Asi ne! Jednoho večera Diane zazvoní domácí telefon a ona přijme hovor od jistého Alexandra (Jean Dujardin), tajemného muže, který našel její mobil. Alexandr je zdvořilý, šarmantní a vtipný jako i bohatý. Již během telefonního hovoru mezi nimi přeskočí jiskra a téměř okamžitě si dohodnou rande. Diane podlehla kouzlu Alexanderova hlasu a sní o tom, jak asi vypadá ve skutečnosti. Jak už to ale bývá, představy jsou někdy lepší než skutečnost a jejich setkání nedopadne úplně podle Dianiných očekávání... (Bohemia MP)
(více)Videa (2)
Recenze (122)
Po dlhej dobe pekný film z niečim navyše. Aj keď sa jedná o romantický film, páči sa mi ako sa tu pristupuje k ľudským hodnotám. V konečnom dôsledku pekná hra na city, zaujímavé myšlienky a však niečo tomu chýba na druhe pozretie. Zaujala ma kamera, ktorá je veľmi inšpiratívna. Herci boli sympaticky, nehrali na silu. Musím uznať Francúzom, že charizmu majú. 70% ()
Už ani nepamätám, kedy ma film z francúzskej produkcie (ktorá je mimochodom zväčša nadpriemerná) tak veľmi nebavil. Až na originálnosť hlavnej trpasličej postavy to bola nehorázna nuda bez poriadneho spádu a do toho ešte tá hlúpa americká šablóna, ktorú vídame v 80% romantických komédií - no ďakujem pekne. Celkovo dosť biedne a slabučké, no a klišé na záver samozrejme nesmelo chýbať... Takmer odpad, od ktorého zachránilo tento film len zopár zábleskov dobrých dialógov a scén. ()
Pohodová inteligentní romantická komedie, která v závěru přejde v předvídatelnou telenovelu. Oddychovka ikdyž jsem tvůrcům moc nevěřil víru v lásky mezi 136cm architektem a sexbombou z právnický kanceláře. Kdyby to mysleli vážně, tak toho architekta obsaděj opravdovým prckem a ne, že někde pod lupou zmenšej jednoho z nejatraktivnějších a nejpopulárnějších herců Francie. Ale to jsem moc detailista, podtrženo sečteno já se bavil. ()
-3* tak tu máme další srovnávačku a tentokrát dvou nových francouzských romantických komedií. kde se řeší nějaký handicap - tahle a Láska bez bariér. Ani jedna není nijak extra bláznivá, takže kdo očekává něco na způsob Louis de Funèse, tak se nedočká a vlastně by se to asi ani nehodilo. Sice každá je o něčem jiném, ale ve výsledku na mě působily podobně, a to tak že jsem od obou očekával víc a myslím si, že by se scénářem dalo víc pohrát a k očekávanému konci mohly dojít vynalézavěji, jak se občas ve francouzské kinematografii povede. Ve výsledku jsou to průměrné komedie se sympatickým obsazením na rozhraní 2-3 hvězdiček se svými chybičkami, ale myslím že obě příjemně zaplní nudné chvíle u televize, a proto jim dám tu vyšší známku. PS: myslím, že tuto komedii bych si užil opravdu víc se skutečným trpaslíkem, ale chápu že na Jean Dujardina se naláká víc diváků, potažmo divaček. [ PŘÍBĚH: 1 /// SMYSL: 1 /// ATMOSFÉRA: 1 /// TEMPO: 1 /// ORIGINALITA: 1 /// NÁLADA: 2 /// ART: 0 /// STYL: 1 /// CASTING: 2 (3*MAX) ] ()
Krásne romantické, taká sladká ľahko vtipná komédia, kde uveríte, že aj lilipután si môže nájsť kočku, láska nemá hranice. Ale pozor! Mojej pozornosti neuniklo, že lilipután bude úspešný len keď má kvádro aspoň za liter, berie vás na prvé rande skočiť padákom a na večeru do najlepších reštaurácií, vtedy sa už predsudky ľahšie stierajú. Inak Dujardin je kvalitný herec, len neviem prečo ho zmenšovali, to vo Francúzsku nemajú nízkeho šarmantného herca? ()
Galerie (31)
Zajímavosti (1)
- Pro to, aby byl Jean Dujardin (Alexandre) trpaslíkem (ve filmu mu bylo ubráno více než 40 cm z jeho výšky), bylo zapotřebí nejen speciálních efektů v postprodukci (digitálních úprav etc.), ale také přímo na place, kde bylo třeba prostředí propozičně přizpůsobit. V některých scénách Dujardin klečel na kolenou nebo stál dále od kamery. Jinde pomohly zvětšené kulisy. (julie_mie)
Reklama