Reklama

Reklama

Za láskou vzhůru

  • Francie Un homme à la hauteur (více)

Diane (Virginie Efira) je krásná žena s vysokým pracovním postavením. Pracuje v renomované právnické firmě, má vynikající smysl pro humor a je zkrátka ženou, za kterou se každý chlap otočí. Diane právě prošla nešťastným manželstvím a rozvodem, ale je opět připravena najít muže svých snů. Existuje však něco takového jako náhoda anebo osud? Asi ne! Jednoho večera Diane zazvoní domácí telefon a ona přijme hovor od jistého Alexandra (Jean Dujardin), tajemného muže, který našel její mobil. Alexandr je zdvořilý, šarmantní a vtipný jako i bohatý. Již během telefonního hovoru mezi nimi přeskočí jiskra a téměř okamžitě si dohodnou rande. Diane podlehla kouzlu Alexanderova hlasu a sní o tom, jak asi vypadá ve skutečnosti. Jak už to ale bývá, představy jsou někdy lepší než skutečnost a jejich setkání nedopadne úplně podle Dianiných očekávání... (Bohemia MP)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (112)

Fr 

všechny recenze uživatele

,,…A KDYŽ SE NĚKDO TROCHU LIŠÍ, NEDOKÁŽEME HO PŘIJMOUT. MÁME Z TOHO HRŮZU. CHCEME, ABY VŠICHNI BYLI STEJNÍ...“ /// Film s milejma a sympatickejma člověkama (a jednou hezkou paní) se nese většinu času v optimistickým duchu. Chtěl bych napsat, že vtipnej není jen trpasličí Dujardin (a vejškovej rozdíl), ale tohle je ftipný prostě hlavně. Jako každá rom-kom se to v půlce zlomí a začne se „něco“ řešit. Tady jde o velikost (neboj vole, na velikosti nezáleží! Ne ani kašpárka…) - takže předsudky a schopnost se snima vypořádat. Originální? Nevím, ale sympatický určitě! /// NĚKOLIK DŮVODŮ, PROČ MÁ SMYSL FILM VIDĚT: 1.) Zjistím, že na vejšce nezáleží (stačí bejt v balíku a kdejaká žirafa…). 2.) Nevím, jaká má bejt láska. 3.) Thx za titule „sonnyboy“. /// PŘÍBĚH **** HUMOR ** AKCE ne NAPĚTÍ ne ()

Vančura 

všechny recenze uživatele

Film, který svedl dohromady dva mé momentálně asi nejoblíbenější francouzské herce - a já si to vrcholně užil, každou minutu, každý záběr - Jean Dujardin i Virginie Efira jsou zde absolutně bezchybní a strašně jsem jim přál - téměř jsem ani nedýchal, jak jsem byl napnutý - aby jim to vyšlo, a měl jsem velkou radost, že závěr mi v tomto vyšel vstříc. Laurent Tirard mě už před lety nadchnul snímkem Mikulášovy patálie a teď se mu to povedlo podruhé - Za láskou vzhůru je čistá filmová radost (byť v některých momentech možná lehce nevěrohodná - těžko kupříkladu věřit, že by Diane šla s Alexandrem skákat padákem chvíli poté, co se osobně seznámí, byť vlastně celé kouzlo toho příběhu je postavené právě na nepravděpodobnosti toho, že by se tak krásná žena, za kterou se na ulici každý otáčí, mohla zamilovat do trpaslíka o výšce 136 cm; Virginie Efira si zde vlastně trochu zopakovala podobnou roli, kterou ztvárnila o rok dříve ve snímku Le goût des merveillesl, v němž se její postava pro změnu zamiluje do muže s Aspergerovým syndromem - romanticky založený divák mého ražení zkrátka podobný typ filmového opia zbožňuje a tvůrci takových filmů to dobře vědí). Možná bych se ještě chvíli zastavil u postavy Alexandra - přišlo mi, že na to, jak se na začátku prsí svou vytrvalostí, mu postupně nějak dojde dech, jakoby se o Diane téměř přestal snažit - osobně bych očekával, že muž jeho vzrůstu ji bude muset permanentně oslňovat svou úžasnou osobností, aby jí ukázal, oč by její život byl chudší, kdyby s ním nebyla - v tomto ohledu mi přišlo, že to vzdal příliš brzy, a dokonce se sám Diane ptá, zda s ním chce dál být - podle mě to byla hrubá taktická chyba a on měl veškeré své snažení napnout k tomu, aby vůbec taková otázka nemusela - a nemohla - zaznít - kvůli tomu bohužel ten film v prostřední části hodně zvážní, až mi to nebylo příjemné, protože to kontrastuje s tím úžasně bezstarostným začátkem a atmosférou francouzského léta a moře, kde jedinou starostí je, že každému chybí láska - navíc po zjištění, že je Alexandre superbohatý, by si člověk myslel, že si to scenárista extrémně usnadnil na cestě za happy endem, a ono překvapivě ne - peníze v tom filmu v podstatě vůbec nejsou téma a Diane ani Alexandre je vůbec nemusí řešit, podobně jako třeba postavy mnoha filmů Woodyho Allena, včetně toho posledního, Deštivý den v New Yorku. Mimochodem film má i pěkný soundtrack a místy je hodně vtipný, takže za mě velké nadšení a asi soukromý divácký zážitek roku. "Nikdy ses nezamiloval do někoho své výšky?" - "Jo, když mi bylo pět. Jenže ona pak vyrostla.". ()

Reklama

Pepinec 

všechny recenze uživatele

Já teda vždycky musel za láskou dolů - o patro níž do nižšího ročníku, protože pro naše fajnovky jsem nebyl dost zralej nebo co. Kdyby tam na mě byla bývala čekala Virginie, mazal bych si do svoji lavice pro křížovky, popřál Verče hodně štěstí s novým spolusedícím a odporoučel se dobrovolně opakovat semestr. Kouzlo prvních okamžiků funguje jak u žen, tak u filmů. Utekly první dvě minuty a mně bylo jasné, že alespoň jedna moje rána bude v rámci letošního FFF do červeného. Skvěle jsem se bavil a spolu se mnou plné kino, ve kterém bylo podle mě tolik lidí naposledy, když se stavělo. ()

emma53 

všechny recenze uživatele

To bylo tak krásně přirozený a já dospělá ženská jsem ke konci zatlačovala slzy nazpátek, protože přece mám rozum a vím jasně jak to skončí ! Tady jsem ho asi ztratila a do Alexandra jsem se také beznadějně zamilovala. Originální, úsměvné a Francie u mě opět zabodovala. Skvělý relax, ale pro cíti jako jsem já i trochu malého smutku na duši. Doufám, že já nejsem nacista jak Dianě říká kolegyně z práce. Některé situace byly opravdu super, kdy jsem se smála nahlas a to je známka toho, že to stojí za mrknutí. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

"Ženy mě nikdy nepředstaví svým přítelkyním. Asi ze žárlivosti." Já jsem nikdy nebyl malý, takže si nedovedu představit trable 136 cm vysokého sympaťáka. Nicméně mě pobavila jeho bojovnost, hraní stolního tenisu, seskoky s padákem i kašlání na předsudky, takže bych měl být spokojen, ale to já zase tak úplně nejsem. Mně k němu totiž právnička Diane moc neseděla. Sice uměla perfektně udělat škleb plastické chirurgie, ale tam to končilo. A taky jsem si chtěl užít sex blondýny s trpaslíkem, přičemž bych se asi hodně pobavil, ale nebylo mi to dopřáno. ()

Galerie (32)

Zajímavosti (1)

  • Pro to, aby byl Jean Dujardin (Alexandre) trpaslíkem (ve filmu mu bylo ubráno více než 40 cm z jeho výšky), bylo zapotřebí nejen speciálních efektů v postprodukci (digitálních úprav etc.), ale také přímo na place, kde bylo třeba prostředí propozičně přizpůsobit. V některých scénách Dujardin klečel na kolenou nebo stál dále od kamery. Jinde pomohly zvětšené kulisy. (julie_mie)

Reklama

Reklama