Reklama

Reklama

Renesance

  • Česko Renaissance (festivalový název) (více)
Trailer 1

Obsahy(1)

Černobílý animovaný film, který bývá po vizuální stránce přirovnáván ke snímku Sin City – město hříchu, se odehrává v Paříži roku 2054. Ilona Tasujevová, mladá a talentovaná odbornice na genetiku, je unesena a nadnárodní společnost Avalon, pro kterou pracovala, ji chce za každou cenu dostat zpět. Případ dostane na starost důstojník Karas, kontroverzní policista a specialista na vyhledávání rukojmích. Ten se vydává po stopách zmizelé dívky do labyrintu velkoměsta. V průběhu vyšetřování je špehován a zastrašován, postupně mu umírají svědci a někdo se ho snaží zabít. Karas si přestává být jistý, kdo je vlastně objektem jeho pátrání: oběť, anděl, nebo monstrum? Vypátrání Ilony se pro něj stává otázkou života a smrti… „Paříž nám od začátku přišla jako samozřejmé dějiště příběhu i jako hlavní postava filmu. Chtěli jsme vytvořit fantastický obraz Paříže, který by byl tak silný jako Los Angles ve snímku Blade Runner,“ říkají tvůrci. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (366)

Psema 

všechny recenze uživatele

Vjemy, získávané z takřka perfektní animace, nedokáží vyvážit nesmyslnost příběhu, v němž se spousta věcí děje vyloženě náhodou, místy to nedává ani trochu smysl, postavy jsou chvílemi dost imbecilní a jejich vnitřní chlad působí neuvěřitelně odtažitě. Vizuálně je to sice agresivně precizní podívaná, ale to nenahradí vyprávěcí talent, který režisérovi prostě chybí. Jednou se mu rozsype scéna na kousky, podruhé nedokáže vytěžit potřebné emoce, a potřetí se mu rozpadne celý závěr s tak blbě podanou pointou až se mi chtělo brečet. ()

rawen 

všechny recenze uživatele

Vizuální styl ukradený Sin City, svět podezřele podobný tomu z Blade Runnera, příběh kompromisem mezi detektivkou, love story a akčním scifi. Když se to splácá dohromady, vypadne z toho sice slušná, ale nepříliš dotaženě působící záležitost. Typický eurobiják. 7/10 PS: největší slabinou je dozajista příběh, škoda, dalo se to uhníst nějak smysluplněji ()

Reklama

CheGuevara 

všechny recenze uživatele

Hodně stylová žánrovka, která sice nemá čím překvapit, ale na druhou stranu aspoň hraje s otevřenými kartami. Ten, kdo se nebude šťourat v těch největších klišé filmového plátna, bude nejspíš spokojen. Tahle akční noirovka je opravdu milou a hlavně poctivou jednohubkou v záplavě "nové vlny" akčňáků jakým je třeba "strašidelný" Crank. ()

Shit 

všechny recenze uživatele

Neskutečně dokonalá audiovizuální stránka tohohle filmu, z toho dělá skoro srovanatelný dílo se Sin City, i když je to o poznání míň drsný a postavy nejsou tak pěkně propracovaný, ale ta ukrutná hyperdokonalá hra světel s až nechutně skvělou animací mě dostávala celej film a to ani nemluvim o tom, že příběh tady rozhodně neni žádná druhořadá záležitost, spíš naopak, trošku mi to připomínalo Já, robot a o napínavý a akční scény neni žádná nouze a konec je takřka dokonale vyřešenej. Víc k tomu nemam co dodat ()

Davies182 

všechny recenze uživatele

70%. Francouzský snímek, který přišel z nevídaným ztvárněním co se týče animace, je jinak docela obyčejná scifárna, která nedokázala udržet mou plnou pozornost po celých 105 minut. Ne, že bych od filmu odbíhal či podobně, jen jsem vedle revolučního looku čekal i nabušenou story, a tak jsem místami unaveně usínal. Nakonec si Renesance ode mne vykoledovala "lepší tři", a to za originální příběh, zvučný dabing a právě onu stylizaci. Nebýt roztomilé (a k thrilleru přesně pasující) černobílé, ve které převládají spíše stíny, nejpíše bych televizi po půlhodině vypnul. V paměti mi tak nakonec zůstane pouze jedna parádní akční scéna mezi stromy a úderný konec, nad jehož pointou jsem v překvapení kroutil hlavou... A Daniel Craig: nad tím hlasem jsem do titulků přemýšlel snad nejvíce - super výběr! ()

Galerie (19)

Zajímavosti (11)

  • Projekt byl tak náročný, že kvůli němu vzniklo nové studio se třemi sty supervýkonnými počítači. (Siriuss)
  • Režisér v podstatě "jen" rozvinul svůj úspěšný hraný kraťas Maaz, který byl počítačově kolorovaný a pojednával o muži ztraceném v podivném městě. (Siriuss)
  • Hrdina jezdí v „autě budoucnosti“, novém typu Citroënu, který pro snímek vymysleli sami designéři této firmy. Režisér chtěl původně použít jen vylepšený model Citroën DS. [Zdroj: Premiere] (vesper001)

Související novinky

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

Noir Film Festival 2014 startuje již 21. 8.!

16.08.2014

4 dny, 4 místa, 40 projekcí... Unikátní přehlídka noirových filmů, kterou letos hostí královský hrad Křivoklát, se nezadržitelně blíží! Druhý ročník festivalu, který se zaměřuje na inspirativní… (více)

Reklama

Reklama