poster

Renesance

  • Česko

    Renaissance

    (festivalový název)
  • Francie

    Renaissance

  • Francie

    Renaissance

  • Velká Británie

    Renaissance

  • Slovensko

    Renesancia

Animovaný / Akční / Sci-Fi / Thriller

Francie / Velká Británie / Lucembursko, 2006, 105 min

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Satan
    ***

    Renesance je jako francouzské kreslené Sin City. Renesance je jako počítačová hra, kterou nelze hrát. Renesance je jako oprášená noir detektivka s novými sci-fi stránkami… Hlavním kladem a zároveň záporem této vizuální třešničky je osobitá animace, která na jednu stranu šokuje v pečlivě prokreslených detailech a hraje si s černobílým obrazem jako kočka s myší, ovšem na stranu druhou je to bohužel to jediné, které stojí za zhlédnutí. Temný sci-fi příběh o minulosti, přítomnosti a nesmrtelnosti je vyprávěn tak tuctově a fádně, až ta obrazová stránka vyloženě zamrzí. Koneckonců ani ten Craig mi sem moc nepasoval a nebýt „neviditelných“, ani bych se nedočkal nějakého mírného povyražení (scéna v prosklené zahradě určitě nejlepší z celého filmu) v již tak chladném syžetu. Nabízí se otázka – budila by Renesance takový rozruch, nebýt té jedinečné animace? [Přesná stopáž: 101 min](11.8.2007)

  • Faye
    ****

    Sin City po francouzsku, tak tohle přirovnání mě patřičně vyděsilo. Naštěstí zbytečně. „Renaissance“ totiž vypráví napínavý příběh a obrázky se „hýbou“, mají tempo, které jsem tak zoufale postrádala právě u vlekoucího se a pro mě nekonečného Sin City. Místo brutality, tajemná atmosféra se skvělou hudbou a i vizuální zpracování se mi líbilo mnohem víc. Takže jak mi to tak vychází, není to ( naštěstí pro mě) Sin City po francouzsku, protože u něčeho takového bych tentokrát pravděpodobně už zhebla (což by jistě mnoho lidí s povděkem přivítalo), jen styl je podobný. Nicméně, tak či onak, tohle opravdu není žánr pro mě. 3,5*(16.10.2006)

  • sharky
    *****

    87% už hodně dlouho mě žádný film takhle nevtáhnul do děje, hrozná škoda, že to nebylo hraný, výtvarné návrhy by si zasloužili monumentální výpravu, honička ve skleněnném tunelu nad kterým běží lidi je velmi nápaditá a takových vychytávek je tam spousta. Noirová černobílá byla vizuálně velmi zajímavá, skoro bych řekl nápad za milion, povedená hra světla a stínu alá komix, ale přece jen pro tenhle příběh bych radši volil hranou barvu. Ty výtvarnmé nápady by byly v barvě mnohem zajímavější. třikrát škoda. Příběh alá Dick je také povedený, i když už od půlky vytušíte v čem je pointa a jaký bude neodvratný závěr, ale jinak by to asi ani skončit nemohlo.(13.6.2007)

  • Djkoma
    ***

    Ouuuu. Syndrom Sin city a jeho stylu se tu ukázal s velmi podobnými důsledky. Renaissance trochu nezvládá cit pro postavy a všechno ve filmu je ušité na míru stylu, ale ne divákovi. Divák je postaven do role naprosto zbytečného pozorovatele, který si ve filmu nemá najít oblíbence, který nemá nic cítit, jen chytat hlavní myšlenku filmu. Bohužel na tento odstup od diváka film rozhodně dojíždí a zklamává. I přes své poslání zůstává spíš takovou počítačovou animací bez života a bez citu.(28.10.2006)

  • Deimos
    ***

    TV/// Obsazení 8/10 Děj 5/10 Hudba 4/10 Animace 8/10/// +výborný původní dabing, zvláštní noir animace, občas zdařilá atmosféra, zvuky -hudba už ovšem tolik výrazná nebyla, děj mě moc neoslovil, nezaujal, vlastně mě to vůbec nechytlo, příběh je složitější/// Podobné filmy nevznikají moc často. A když už, tak to může být slušný zážitek. V tomto případě to ale není úplně pravda. Zpracování je sice neokoukané a vy budete hledět na různé detaily snímku s otevřenou pusou, ale to je tak vše. Po obsahové stránce je to hodně ploché, bez emocí, bez pořádné dávky akce. Ke konci jsem si už přál, aby to už skončilo a to pro film není dobrá vizitka./// Celkem 60%///(27.10.2009)

  • - Hrdina jezdí v „autě budoucnosti“, novém typu Citroënu, který pro snímek vymysleli sami designéři této firmy. Režisér chtěl původně použít jen vylepšený model Citroën DS. [Zdroj: Premiere] (vesper001)

  • - Mark Miance jako první se svým týmem animátorů vytvořil emoce projevované očima na plátně. (Geriel)

  • - Při tvorbě filmu byla mj. využita i technika motion capture – proces záznamu pohybu herců ověšených senzory, které snímají jejich pohyby, jenž jsou posléze přeneseny na digitální model. [Zdroj: Premiere] (vesper001)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace