Režie:
Jean BeckerKamera:
Arthur CloquetHudba:
Alain GoraguerHrají:
Albert Dupontel, Pierre Vaneck, Marie-Josée Croze, Cristiana Réali, Mathias Mlekuz, Alessandra Martines, Claire Nebout, François Marthouret (více)Obsahy(2)
Čtyřicátník Antoine má vše, co by si šťastný muž mohl přát - krásnou manželku, rozkošné dětičky, perspektivní práci, přátele, na něž se může vždy spolehnout, velký dům a dostatek peněz na bankovním účtu. Manželka Cécile pro něj připraví jeden z dalších báječných víkendů, aby společně s nejbližšími přáteli oslavili jeho narozeniny. Ale právě o tomto víkendu se Antoine začne chovat podivně a dosti brutálním způsobem začne ubližovat všem lidem ve svém okolí. Co se stalo s Antoinem? Co způsobilo náhlý zvrat v jeho chování? (claudel)
(více)Videa (1)
Recenze (25)
Smícháme výborný námět, zdařilý scénář, bezchybnou režii a zajímavou hudbu s perfektními hereckými výkony. Vznikne film nabitý emocemi s přesně dávkovanou stopáží. Taťka Jacques by měl ze syna Jeana určitě radost, byť by možná spolu se mnou kroutil hlavou. Jak vůbec někdo může natočit tak dobrý film, když z něj čiší jen samé negativní emoce? Ale zase to má jistou výhodou, tenhle film se Američanům líbit nebude, takže ho snad neproženou svou filmovou kompostárnou v Hollywoodu. ()
Viděno během Challenge Tour 2015: 30 dní se světovou kinematografií. Film číslo 30 - Francie. To nejlepší na konec, doslova a do písmene. Sladká Francie nezklamala a opět oblažila srdce mé. Dlouho jsem se načekal, až někdo sesadí Rumunsko (ne, že bych mu nepřál celkové vítězství) z prvního místa. Které jiné filmové velmoci by se to mělo podařit?! Jean Becker je znamenitý režisér a po Rozhovorech s mým zahradníkem mě opět potěšil. Dupontel nepatří zrovna mezi herce, které bych aktivně vyhledával, ale naplňuje recenzi z Le Point, jež je stručná a výstižná - "Le meilleur film de Becker, Dupontel exceptionnel". ()
Co se stane, když muž ve 40 letech zjistí, že jeho dosavadní život nestál za nic? Že ho nenaplňuje rodina, milenka ani práce a rozhodne se to poměrně násilným způsobem změnit? Odpovědí na tyhle otázky je film Deux jours à tuer, který by se dal označit za jeden z nejzajímavějších z nové éry francouzského filmu. Snímek s překvapivě rychle se vyvíjejícím dějem si rozhodně nebere žádné servítky a výkon Alberta Dupontela z něj dělá podívanou, kterou rozhodně stojí za to vidět. ()
Raz za čas sa ku mne dostane dráma, ktorej pointa ma posadí na zadok. Tento snímok je jedným z príkladov. Síce kratšie, ale tempo príbehu nedá ani na chvíľu vydýchnuť, kúsok po kúsku sa tu majstrovským a mozaikovým spôsobom buduje a skladá obraz života jedného štyridsiatnika a jeho osobnej drámy. Niekedy až príliš neskoro prídeme na to, čo má v živote naozaj cenu. Filmové dielo s tak veľkým myšlienkovým presahom nemôže preto nechať nikoho chladným. Becker je trieda, už sa teším na ďalšie jeho maškrty. ()
Příjemný film z dílny francouzské kinematografie. Antoinova cynická upřímnost s reflexí jeho vlastního života, který žít asi ani nechtěl, mi sedla. Střední část filmu trochu nuda, ale díky závěru a kompletnímu sdělení filmu řadím Deux jours à tuer mezi povedenější filmy. A nečtěte obsah filmu, víc si to užijete. ()
Galerie (16)
Zajímavosti (1)
- Film sa natáčal v Paríži, v departemente Yvelines (Neauphle-le-Château), v departemente Manche (Sortosville-en-Beaumont, Émondeville, Barneville-Carteret, Portbail, La Haye-du-Puits, Cherbourg) a v Írsku (Roundstone a Connemara). (Arsenal83)
Reklama