Reklama

Reklama

Režisér Hideo Nakata, kterého proslavily horory KRUH a TEMNÉ VODY, se tentokrát pustil do psychologického dramatu z internetového prostředí. William (Aaron Johnson) je na první pohled sympatický a přátelský mladík, jenž založí internetovou místnost. Na scénu přicházejí Emily (Hannah Murray), Eva (Imogen Poots), Jim (Matthew Beard) a Mo (Daniel Kaluuya). Každý z nich se potýká s různými problémy a hledají únik ve virtuálním světě. Když se Jim vyzpovídá ze svých problémů a přizná, že je na antidepresivech, William si začne s jeho životem pohrávat stejně jako s ostatními. Virtuální svět se postupně mění v krutou realitu. (VittaBella)

(více)

Recenze (37)

Šakalík 

všechny recenze uživatele

Navzájem se ve mně bijí dva protichůdné pocity. Ten první mi říká, že z filmařského hlediska je na snímku patrná zkušená ruka Hideo Nakaty, který – jakožto uznávaná režisérská veličina – by do světa nevypustil lecjaký šit, a proto film překvapuje na mladé osazenstvo poměrně slušnými hereckými výkony, místy velmi povedeným vizuálním ztvárněním a taky náramně dynamickou gradací příběhu až do napínavého finále. Na straně druhé já opravdu nejsem přítelem sociálních sítí, a proto nechápu – pozor SPOILER – proč by se někdo svěřoval se svými nejniternějšími pocity (což myšlenky na sebevraždu určitě jsou) nějaké anonymní skupině pubescentů a řídil se pochybnými radami nějakého manipulátorského hajzlíka, který si tak léčí své vlastní komplexy. Faktem je, že já vlastně obecně nechápu tu potřebu se s někým on-line vykecávat o čemkoli, takže uznávám, že tenhle film asi opravdu není určen pro mě. Přesto jsem v něm určité klady a kvality objevil, a proto si to tři hvězdy plně zaslouží. ()

Borrtex 

všechny recenze uživatele

Náhodou. Myslím, že si tento film tolik kritiky rouzhodně nezaslouží. Hideo Nakata perfektně zvládl skloubit smyšlené prostředí s tím reálným, a povedl se mu i příběh, který bezchybně dokonale gradoval, až v závěru tragicky vyvrcholil. Hideo Nakata dokázal vytvořit neuvěřitelnou atmosféru, a i přes to, že jsem film sledoval jen kvůli Imogen Poots toho nelituji, protože snímek jako takový se vším všudy - S dějem, s atmosférou, s tou skoro až autentičností a samozřejmě s perfektním hereckým ztvárněním si ode mě rozhodně zaslouží 4*. 80% ()

Reklama

ricci.s odpad!

všechny recenze uživatele

Úplne súhlasím s užívateľom LIVINGDEAD. A to som poriadne prekvapený, lebo sa to nestáva často, ale tentokrát má na 100% pravdu. Mal som vážne psychické a fyzické problémy toto dopozerať a po hodine trápenia som si to aj ja musel pustiť zrýchlene. A nielen, že to nie je horor ani thriller, nie je to dokonca ani dráma, pretože drámy by mali mať aspoň minimálny emocionálny dopad na diváka. Toto nemalo nič, akurát myšlienku, aký je internet nebezpečný, ale o tom viem aj bez pozretia tohto filmu. Bolo to ináč strašne predimenzované a chaoticky nakrútené, takýto scenár a strih mi vôbec nevyhovujú. ()

uiu 

všechny recenze uživatele

V prvé řadě - Nejedná se o horor!!! Je to jen na nervy hrající thriller se skupinkou teenagerů, kteří se schází v chatovací místnosti, která je znázorněna opravdu zajímavým způsobem stejně jako celý chat a jeho průběh. Konec je sice slabší, ale nápad skvělý. Kdo někdy chodil na xchat a jiné chaty, tak se v tom úplně uvidí :) ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Odpad ani náhodou. To se tu zas nějací primitivečkové musí zviditelňovat. Minimálně nápad, který je dnes asi nejvíce aktuální a to sociální sítě, se musí pochválit. A mě osobně se líbil i vizuál. Co je ale horší, to je výběr herců a nesmyslně napsaný postavy. Chápu, že je všude kolem nás spousta nešťastných lidí a mnozí se uchylují k životu pouze na netu, ale tohle bylo až příliš křečovitý a nepravděpodobný. Trochu mě zklamalo napětí, které bych si představoval tísnivější a určitě by nebylo na škodu natočit i pár krvavých scén. Horor to není ani prvky thrilleru to nemá, to už vám tu všichni vykecali. Je to psychologické drama, nic víc nic míň. Takže za velmi zajímavý originální nápad a skvělý vizuál dávám 2 hvězdičky. Nicméně dost mě mrzí nevyužitý obsahový potenciál. 45% ()

Galerie (21)

Reklama

Reklama