Obsahy(1)
Reklama na leteckou společnost Swiss International Air Lines. Nejen, že se zmíněné společnosti podařilo pro její realizaci angažovat renomovaného režiséra tehdy aktuální „Bondovky“ Marca Forstera, ale propagační video také dokonce obsahuje tvůrcovu osobní zpověď a je jeho první účastí před kamerou. (J.Connor)
Recenze (21)
// Production: Apparatus Productions // ()
Do detailu vymakaná, profesionálne natočená, reklama pre leteckú spoločnosť – Swiss International Air Lines. Dnešné vyspelé technológie dovoľujú talentovaným, kreatívnym tvorcom realizovať prakticky hoci čo ich napadne. Táto reklama je toho jasným dôkazom. Je plná moderných, dymanických postupov v kombinácii s vysoko profesionálnymi filmovými trikmi. Ale musím podotknúť, že na mňa to moc nezapôsobilo. Nedostal som chuť preletieť sa švajčiarskymi aerolinkami. ** ()
Jediné plus je, že to bolo krátke. ()
Vizuál parádní, ale na reklamu trošku dlouhé. Jsem zvědav, co tady budeme hodnotit v budoucnu. ()
Po vizuální stránce se Foster a spol. docela činili, dnešní doba jim k tomu dává nepřeberné možnosti, ale kromě zažraných fandů do letectví a samotných Švýcarů to asi moc lidí neosloví. Je to taková tříminutová reklamní oddechovka, kterou stačí vidět jednou. ()
A vlastne prečo nie? meditatívna reklama, zameriavajúca sa na základne otázky ľudskej existencie vo veľmi pôsobivom, vizuálne pestrom háve. Je to síce trocha netradičné - hlavne keď sa jedná o Marc Fostera ale zase na druhú stranu, nikdy som ho nepovažoval za tvorcu jedného žánru. uspokojivé ()
Pěkná čistá práce působýcí neskutečně uklidňujícím dojmem se stylovým vizuálem, dobře nakombinovanými přechody mezi jednotlivými sekvencemi a příjemným hlasem vypravěče (Marca Forstera). Do 3D jak dělané. ()
A kde je ta o těch velkejch zahnutejch zubech nahoru? ()
Tak už se tady hodnotí a komentují bohapusté, nicotné reklamy. Je mi zle! ()
Vizualně je to krásný, perfektní, ale audio je děs běs. Chybí tomu dynamika, která by vás strhla. Výber hudebního podkresu je velmi neštastný, asi pokus o serioznost a tím tónem hlasu se většinou čtou projevy na pohřbech. škoda. ()
No mily, pro zajimavost fajn, ale jinak to tu asi bejt nemusi... ()
Suverénní reklama. Švýcarsko = dokonalost. ()
Prečo tam pri žánri nie je uvedené "Reklama"? Je to predsa svojbytný druh krátkeho filmu so svojimi vlastnými pravidlami! Táto konkrétne je úžasná, presvedčivá do tej miery, až by som z lietadla švajčiarskych aeroliniek vyšiel sklamaný, nezažiť počas letu minimálne niečo, čo by mi zmenilo život. Otázne je ale pre mňa predovšetkým, čo je na nej zásluha Marca Forstera a čo trikových a grafických dizajnérov... ()
Někdy je hezké se jen tak zastavit a zasnít se, a Marc Foster i touto reklamou ukázal, že umí. Jediný problém (a na reklamu zcela zásadní) je, že nikterak nenavádí k cílovém produktu. Ale jinak se mi líbila.. ()
Jsem pr,o aby se tady oběvovala i krátkometrážní tvorba umělců. Díky ČSFD jsem měl možnost vidět třeba skvělého Agenta orange od Tonyho Scotta.. No ale s tím se rozhodně Forsterova nicneříkající a emoce nemající LX forty srovnat nedá. ()
Trošku dlouhá, ale podařená reklama. Možná, kdybych ji viděl v kině a ve 3D, dal bych plný počet. ()
Reklama na švýcarské aerolinky. No dobře, ale co dělá na ČSFD? Ničím zajímavé, trošku mravokárné. Zbytečný úkrok vedle. ()
Zdařilý vizuální počin, naplněný nicneříkajícím prázdnými poučkami ve stylu: Chceš to? Dokážeš to, stačí jenom chtít a otevřít mysl. Z čehož se na konci opravdu vyloupne marketingová kampaň Swiss Air. ()
samoúčelné propojení textu a grafiky, jako reklama dlouhé, jako film nehodnotitelné ()
těžko hodnotitelné... ()
Reklama