Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Sedmnáct let po krvavém řádění brutálního vraha se noční můra vrací. Psychopatické monstrum, které se policii nikdy nepodařilo dopadnout, je brutálnější než legendární Jack Rozparovač a nevyzpytatelnější než aprílové počasí. Po jeho stopách vyráží penzionovaný komisař Moretti, který je tentokrát odhodlán bestii v lidské podobě nenechat uniknout. Motiv, jak se zdá, neexistuje. Je tomu však skutečně tak? (FILMag)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (83)

SOLOM. 

všechny recenze uživatele

Máme zde další film z dílny jednoho z velikánů hororové scény Daria Argenta. Jde spíše o detektivní či krimi film s hororovými prvky (giallo). Argento ale opět nezklamal a naservíroval nám slušné dílo ze všemi prvky, které zdobí všechny jeho filmy. Je sice pravda, že tento film je kritiky i diváky hodnocen průměrně a spadá do slabších děl tohoto režiséra, ale své fanoušky si určitě stejně jako mě našel. Děj samotný je celkem jednoduchý a ni sám režisér v něm nějak neexperimentoval. Jednotlivé scény na sebe navazovaly a postupně odhalovaly tajemství z něhož film vyplývá. Sice jsme se dočkali pár nesrovnalostí a asi dvakrát nás skoro navedly k tomu, kdo že to vrah s největší pravděpodobností je. Vraždící scény byly celkem nápadité a některé i dost nechutné. Ale to už tak v Argentových filmech bývá. Celým filmem nás opět provádí hudba režisérovy dvorní kapely Goblin, která je nezapomenutelným zážitkem hudební scény. ()

eraserhead666 

všechny recenze uživatele

Jo, jo, giallo Argentovi jde. Detektivka, kde kamera (narozdíl např. od Argentova Karetního hráče) opravdu v těch nejlepších okamžicích neuhýbá - a tak zde stříká krev, pero se noří do hlavy, hlavy se oddělují od těla, kulky trhají obličeje a za nejlepší kousek považuji zabití hudebním nástrojem - opravdu vychytanej záběr. Moc jsem od toho filmu nečekal, ale byl jsem docela mile překvapenej. Docela kvalitní ukázka giallo žánru - na horor moc detektivní, na detektivku dost brutální - koukám, že jak mě giallo z počátku moc nebralo, tak tomu začínám přicházet na chuť. ()

Reklama

Hennes 

všechny recenze uživatele

Argento má i lepší filmy, ale propracovaný start i závěr jsou logickou mozaikou a nedělají giallo stylu ostudu. Mnoho nelogických souvislostí už tu bylo diskutováno, ale Argentovi se dají odpustit. Je pravdou, že by se člověk raději podivoval nad překvapivým vyzněním situace, než nad tím, že je to prostě nemožné. Začátek filmu pro mě bylo klasické giallo sedmdesátých let s dvojicí zmatených a pomateně se chovajících krásek. Dál už mi snímek přišel přeci jen ovlivněn dobou, ale jak už jsem psal, závěr je zajímavý a já do poslední chvíle podezříval Glorii. ()

corpsy 

všechny recenze uživatele

Dario sa na začiatku filmu tak skvelo rozbehol, že nakoniec dobehol len tak tak. Po skvelej, takmer úvodnej scéne vo vlaku, film ide už len na pol plynu a pripomína skôr nemeckú televíznu kriminálku ako ostré talianské giallo. Rovnako aj záver. Ten vyzerá ako vystrihnutý z KOMISÁRA REXA. Ako celok však hodný svojich 3 *. Ale len vďaka spomínanému začiatku. ()

*CARNIFEX* 

všechny recenze uživatele

Maximálne prepísknutá stopáž a retardované správanie postáv odsúdili tento snímok tam kam patrí. Ja tomu Argentovi snáď nikdy neprídem na chuť. On tým svojím primitívnym scenárom buď úplne podceňuje chápanie diváka, alebo sa zasekol v časovej slučke 80' rokov, kedy všetci bez problémov dokázali akceptovať bezhraničnú hlúposť - 40% ()

Galerie (37)

Zajímavosti (2)

  • Max von Sydow trval na tom, aby se papoušek ve filmu jmenoval Marcello, po herci Marcellu Mastroiannim se kterým natočil několik filmů. (Chatterer)
  • Komisaři Moretti a Giacomo řeší případ také díky básni "The Animal Farm", kterou ve skutečnosti napsala Asia Argento. (Chatterer)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno