Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Dívčí taneční skupina pod vedením slavného manažera a choreografa Evanse slaví úspěchy po celém světě. Uhlídat tento rej krasavic je pro Evanse úkol vskutku heroický. Snad proto u něj platí cosi o tom, že účel světí prostředky. Musí totiž udržet nejen profesionální kázeň, ale především i kázeň morální. Muži, to znamená vztah – sex – manželství – sňatek – dítě, cokoliv z toho znamená pro dívku konec kariéry, pro Evanse hledání nové tanečnice a pro soubor narušení disciplíny. O to větší zděšení zavládne u Evanse, když ve svém pokoji, uprostřed úspěšného turné, nalezne nemluvně. Je třeba zachovat chladnou hlavu a především nezpochybnit svou autoritu. Co ovšem není pro mistra improvizace, jakým je Louis de Funes, zas takový problém. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (248)

hemul 

všechny recenze uživatele

Po dlhych rokoch som si pozrel tento film, kupil som si devedecko v trafike. Pravdupovediac, nepamatal som si takmer nic, videl som ho ako decko, len par scen, ale vzdy som si myslel, ze patri medzi slabsie funesove filmy. Oj, ako som sa mylil, teraz sa nanho neviem vynadivat. Nadhera. Zaradil sa medzi moje top funesovky (jakob, oskar, jeden hot..., kridielko...). Najviac sa mi paci scena, ked sa stryko dozvie o dietati svojho synovca a s vycitkou v hlase mu povie - ako si mohol to dieta opustit, ci nieco take... Na dnesne filmy dost nemoderne, vsakze. V modernej verzii by mu asi povedal, co si si nedaval pozor, ci nieco podobne. Velmi pekny teply film, aj s hudbou, kostymami, kulisami, choreografiou, dramaturgiou... ()

tomtomtoma 

všechny recenze uživatele

Film Piti Piti Pa má samozřejmě nejsilnější zbraň v mimice a zatvrzelosti Louise. Příběh opět není nejdůležitější, byť je konzistentnější oproti mnoha jiným Navíc je divoká zuřivost o poznání krotší, nepůsobí obhrouble a s nadhledem rozvíjí jednoduchou mravokárnou zápletku až do sklapnutí pasti absurdity protivenství. S nadšením vítám stylovou pečlivost, kdy každý detail má svůj význam a náladu. Barvy i propriety výstižně dokreslují tvůrčí citlivost a zaujetí pro věc. Výsledek je milý a osvěžující. Způsobem provedení, optimistickou energií i konečným řešením. Králem příběhu je Édouard alias Evan Evans (dobrý Louis de Funès), ctižádostivý vedoucí a neomezený vládce tanečního souboru. Vše je podřízeno úspěchu a svět mimo tanec je nebezpečný v možnostech pokušení. Zdatným královým šaškem je Philippe (velmi zajímavý Olivier de Funès), Evanův submisivní synovec a hudebník tanečního tělesa. Tichá voda břehy mele, všude vůkol pouze pružná těla štíhlých tanečnic a samotné pokušení je zasvěceným zaklínadlem hnáno zpět do ohnivého podzemí. Hlavní ženskou postavou je Françoise (šarmantní Noëlle Adam), hlavní tanečnice a Evanova asistentka. Zaječí úmysly v touze po naplnění naráží na ostražitost a vynalézavost při vymýtání ďábla. Důležitou postavou je Endrika (půvabná Puck Adams), nově příchozí tanečnice s třaskavým plodem zakázaného tělesného selhání. Výraznou postavou s komickou úlohou je také ředitel římského hotelu (příjemný Paul Préboist), s nedůvěrou i pobavením plní všechny vrtochy neodbytného krále. Z dalších rolí: nedočkavý zámožný Françoisein nápadník Franco Buzzini (příjemný Franco Fabrizi), temperamentní Sicilanka s plačícím plodem minulosti (zajímavá Paola Tedesco), žádostivá žena na jachtě (Micheline Luccioni), svérázný pískající zvukař Chris (příjemný Christor Georgiadis), hystericky teatrální Sicilan (dobrý Tiberio Murgia), zmatený římský policejní komisař (příjemný Marco Tulli), uražený markýz (Franco Volpi), či řidič žlutého sporťáku (Daniel Bellus). A mnoho půvabných tanečnic: Martine Kelly, Michèle Alba, Danielle Minazzoli, Lydie Callier, Géraldine Lynton, Françoise Occhipini, Christine Reynolds, Anne Trenbasiewicz, Leila Bouvier, Françoise Gros, Sylvie Maunet, Elisabeth Plazanel, Danielle Valdorizi a Rosario Toledano. Uchvacující je stylovost, vyladěná do nejmenších podrobností ve vytváření pestrobarevné koláže každého myslitelného klišé. Bere vše s nadhledem, neposedí a rozdává dobrou náladu s elegantní lehkostí. Inu, i taková lehká díla jsou srdečně vítaná a přijímána. ()

Reklama

lennyd 

všechny recenze uživatele

Evan Evans (Louis de Funés) je slavný choreograf dívčího tanečního souboru, který je ale nucen kromě samotné choreografie řešit i další problémy. Poté, co se mu jedna z dívek vdá, a Evans musí na poslední chvíli shánět náhradu, rozhodne se, že něco takového již znovu nedopustí. Hodlá dívky držet hodně daleko od jakékoliv mužské osoby - mimo sebe a svého synovce. Ale i to, a jedno utajené mimino jedné z dívek, stačí k tomu, aby se začal soubor hroutit ... Ačkoliv většina komedií s Louisem de Funésem patří k mým oblíbeným filmům, tak tento se mi do paměti nijak nezapíše. A pokud ano, tak spíše negativně - i přes jeho docela krátkou délku (nebo dlouhou krátku?) jsem se stihl docela úspěšně nudit, a zasmál jsem se tak všehovšudy dvakrát, a i to měl spíše na starosti geniální dabing Františka Filipovského, než film samotný... ()

Stanislaus 

všechny recenze uživatele

Piti Piti Pa neomrzí ani při opětovném zhlédnutí a pokaždé mi vykouzlí nenucený úsměv na tváři, na němž má samozřejmě (jako vždy) obří podíl Louis de Funès (s nezaměnitelným hlasem Filipovského), jemuž sedla role starostlivého a poněkud potrhlého choreografa pečujícího o svá "kůzlátka" jako ulitá. Ať už jde o podmanivé vyprávění pohádky nebo zběsilé lepení magnetofonové pásky či "dietní" večeři (a vážení) - (nejen) tyto nezapomenutelné scénky mě vždy zaručeně pobaví. ()

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele

Francúzsky filmový komik Louis de Funes sa tu predviedol v úlohe cholerického, poriadne prísneho choreografa Evana Evansa. Na dievčatá zo svojej tanečnej skupiny dohliada orlím zrakom. No ustrážiť celý hárem mladých tanečníc je i nad jeho sily. "Piti, piti, pá" je jedna z tých slabších komédií v ktorých sa objavil jedinečný Louis de Funes. Moc som sa pri tom nebavil. Funesa mám najradšej ako komisára Juve prenasledujúceho Fantomasa, prípadne ako strážmajstra Cruchota zo Saint Tropez. ** ()

Galerie (26)

Zajímavosti (17)

  • Serge Korber sa v roku 2001 vyjadril, že: „V mysli Louisa de Funèsa bol film veľmi nafúknutý projekt: hudobná komédia s tridsaťročnými chlapmi, ktorú malý virtuóz s revolučnými metódami pripravil na pop music. V porovnaní so Žandármi to bola takmer avantgarda!" (Arsenal83)
  • Tanečnica, ktorá sa v 11 min. sťažuje, že je unavená a má toho dosť, nemá byť z čoho unavená, lebo vôbec netancovala. Po prvý (a posledný) raz sa objaví až so svojou replikou "Říkam ne." (hemul)

Reklama

Reklama