Reklama

Reklama

Zbraň

  • Česko Hardware (festivalový název) (více)
Trailer

Obsahy(1)

Je 21. století a svět postihla nukleární válka i ty nejhorší ekologické katastrofy. V této nehostinné krajině se snaží přežít mladý pár, do jehož života však nečekaně zasáhne nepřátelsky naladěný robot.  Režisér Richard Stanley celovečerně debutoval právě tímto apokalyptickým snímkem odehrávajícím se v budoucnosti po nukleární válce. Země se proměnila v radioaktivní pustinu, na níž vyschly oceány a vše vypadá jako neúrodná poušť. Dylan McDermott zde ztvárnil roli „tvrďáka“ Mosese „Mo“ Baxtera, vyčerpaného bývalého vojáka, který tráví většinu času v „zóně“, vyprahlé krajině poseté zbytky radioaktivního odpadu z války. Na „výletě“ se svým parťákem z války Shadesem (Jon Lynch) narazí Mo na zajímavou věc – hlavu robota. Koupí ji od hrůzně vypadajícího „poutníka“ (Carl McCoy, frontman gothicrockové formace Fields of the Nephilim) a odveze ji domů své samotářské přítelkyni, umělkyni Jill (Stacy Travis), aby ji mohla použít na svou poslední sochu. Ani jeden z nich však netuší, že rozbitý robot je ve skutečnosti prototyp bojového kyborga Mark 13, který je schopen, pokud je v boji zničen, se sám z dostupných materiálů obnovit. Mark 13 se o svou obnovu samozřejmě pokusí, napojí se do elektrické sítě v Jillině obydlí, které se spíše než domu podobá pevnosti, a chystá se ji zabít. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (69)

tron 

všechny recenze uživatele

Akože neviem... čakal som horšie. Jasné, je to tvrdé béčko, ale má „hnusnú“ poetiku prameniacu z výpravy, ktorá je naschvál taká odpudivá, až filmu dáva zaujímavú atmosféru. Scenár radšej hodnotiť nebudem, mám podozrenie, že som vlastne ani nepochopil, o čo išlo. Choze vraví o „bezdejovosti“ a ja sa pod to asi podpisujem: hoc sa tu toho deje veľa, vlastne sa (istým spôsobom)... nedeje nič. Našťastie, po vizuálnej stránke je to akceptovateľné, scény sú drsné a takou tou robotechnikou, alebo ako by som to nazval, mi to pripomenulo Borgov zo Star Treku alebo Vírus s Jamie Lee Curtis. Miestami dokonca akoby to šlo až do Švankmajera (!). Nebudem hrať formu a dávať odpad alebo 1 – 2* len preto, že to tak robia ostatní. Mňa Hardware vcelku bavil, na tie 3* má, ale ej pravdou, že najbližšie desaťročie ho znova vidieť nepotrebujem. ()

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Kyberpunkový horor z postapokalyptické budoucnosti, v němž celkem hezká zrzka si to rozdá s killerujícím robotem v uzavřeném bytě. Čekejte hodně rudých filtrů, POV z pohledu zákeřného šrotu, několik peprných gore, rock-metalovou muziku a malé štěky pro legendárního Lemmyho a Iggyho Popa. Možná trochu trash, ale rozhodně má koule. ()

Reklama

Corpsegrinder 

všechny recenze uživatele

Hezká zrzka vs. trochu víc industriální verze Terminátora. Tak nějak jiný post-apo sci-fi kde svět ještě pořád spadá pod jakejsi řád a vláda stále tak nějak existuje, a kde Iggy Pop pracuje v rádiu a Lemmy dělá převozníka zatimco na plný koule pouští Motörhead. Sem tam film trochu sklouzne k černýmu humoru, hlavně u postavy nechutnýho šmírujícího souseda kterej dostane naprosto šílenej kotel od robota :)) Je to ryzí VHSková palba která stojí za zkouknutí. ()

T2 

všechny recenze uživatele

Rozpočet $1,5miliónaTržby USA $5,728,953Tržby Celosvetovo $10,800,000║ rozpačité, zmetené, príbeh jednoduchý ale nedokáže využívať aspoň nádych napätia, chcelo to pevnejšiu režisérsku ruku, masky a triky slušné za ten mini rozpočet /40%/ ()

p6qwre 

všechny recenze uživatele

"acid trip-like techno-nightmare"... Jednoduchý post-apo příběh inspirovaný např. Terminátorem. Body ale dávám především za svébytné grafické zpracování, které spolu s psycho-zvuky či hudbou z 80.let (Motorhead, GWAR...) vytváří velmi zvláštní atmosféru. Trochu jako černobílé Aronofského Pí smíchané s těmi nejbarevnějšími filmy od Mario Bavy nebo Dario Argenta. ()

Galerie (67)

Zajímavosti (6)

  • V původním scénáři byl Moses Baxter bez práce a umíral na rakovinu. (hladass)
  • Aby mohla hrát Jill, obarvila si Stacey Travis vlasy na červeno. (hladass)
  • Založeno na povídce Shok, která byla zveřejněna v časopise 2000AD. (hladass)

Reklama

Reklama