Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Detailní psychologický portrét zatvrzelého komunistického funkcionáře Arnošta Pánka patří mezi nejvýznamnější snímky nedávno zesnulého režiséra Ladislava Helgeho. Dílo spojované s dobou pražského jara a následně uložené do normalizačního trezoru zůstává nepříjemně aktuální kritikou byrokratické zaslepenosti. (Bohemia MP)

Diskuze

hippie2222

hippie2222 (hodnocení, recenze)

Hnusná temná soudružská atmosféra v každým záběru. Sice se máme "jako prasata v žitě" (totiž v každý chalupě mají mopeda), ale jeden podezírá druhýho, nikdo neví, kdo kdy koho udá, radujme se, veselme se. Hlavní soudruh je tak soudružsky vyjebanej, že se ani nedá říct, je-li to kladná či záporná postava. Ono v tý zkřivený době se vůbec rádo dobro zaměňovalo za zlo, všecko souviselo se vším a všecko bylo relativní. Zaplaťbůh tohle už se nevrátí. Ne, že by teda dnešek s válkou za humnama byl nějak moc "easy", ale přece jen je to o nějakej ten kus veselejší.

Reklama

Reklama